Se je 6. množično izumrtje že začelo?

Naš planet je bil priča petim množičnim izumrtjem, ki so bila povezana z naravnimi fenomeni, neodvisnimi od človeka.

Služila s prodajo svojih vetrov, na koncu pa pristala v bolnišnici

Stephanie Matto, ki je zaslovelav priljubljeni resničnostni oddaji 90 dni do poroke, se je pred nedavnim lotila zelo nenavadne poslovne dejavnosti.

Za multiplo sklerozo je najverjetneje kriv virus Epstein-Barr

Multipla skleroza je kompleksna avtoimunska bolezen, za katero je značilno propadanje mielinskih ovojnic, ki obdajajo živčne celice. Imunski sistem začne namreč mielin zaznavati kot...

Katera zelišča odpravijo kandido?

Kandida pa v telesu sprošča strupe, kar lahko privede do različnih črevesnih težav, kot so vnetja, izmenične diareje in zaprtja.

Blaž Švab: Peti je treba tudi o odnosu do dežele, v kateri živiš

Blaž Švab, ki je z nastopanjem povezan že od mladih let, je skozi svoje delo dozorel in vlogi pevca dodal tudi mnoge druge kvalitete, zaradi katerih je priljubljen tako pri mlajših kot starejših generacijah.

Vpliv kemikalij na delovnem mestu na plodnost

V zadnjih desetletjih se v strokovni in laični javnosti vse več govori o številnih primerih neplodnosti, ki prizadene pare v reproduktivni dobi.

Ateroskleroza precej razširjena med odraslimi

Ateroskleroza je izjemno razširjena težava pri odraslih – tudi pri tistih brez diagnosticirane srčne bolezni oziroma očitnih simptomov.

Psihobiotiki – probiotiki, ki so še posebej koristni za možgane in duševno zdravje

Psihobiotiki so probiotiki, ki imajo še posebej pozitiven vpliv na naše možgane oziroma kognitivne sposobnosti.
Zdravje & prehranaNasveti nutricionistov za hitro in enostavno pripravo zdravih obrokov

Nasveti nutricionistov za hitro in enostavno pripravo zdravih obrokov

MORDA VAS ZANIMA

Imate občutek, da vam pogosto zmanjka časa za pripravo zdravih obrokov, zato posegate po hitri hrani oziroma različnih nezdravih prigrizkih? Priprava zdravih obrokov v resnici ni tako časovno zamudna, kot je morda videti na prvi pogled. Z upoštevanjem enostavnih trikov, ki jih pogosto uporabljajo tudi nutricionisti, lahko vaši obroki postanejo precej bolj zdravi, ne da bi morali v njihovo pripravo vložiti ogromno časa in energije.

- Oglas -

Nasveti za zdrave obroke

Skuhajte večjo količino živil, bogatih z beljakovinami

Ob koncu tedna, ko imamo običajno na voljo več časa, je pametno skuhati večjo količino živil, ki vsebujejo veliko beljakovin. Še posebej dobra izbira so različne stročnice, kot so fižol, čičerika, leča, soja ipd., ki lahko nato več dni počakajo v hladilniku. Med tednom jih lahko nato dodajate različnim jedem in vsakič ustvarite drugačno kombinacijo okusov, zato obroki ne bodo enolični. Takšni obroki so lahko pripravljeni zelo hitro, zato vam ne bo treba posegati po nezdravih prigrizkih, ko se vrnete domov po napornem dnevu.

Očistite in narežite zelenjavo, ko imate več časa

Večina ljudi zaužije premalo zelenjave, predvsem presne. Eden od razlogov za to je, da je lahko čiščenje in rezanje zelenjave precej zamudno, še posebej če to počnete za vsak obrok posebej. Tudi zelenjavo lahko v večjih količinah očistite, narežete in shranite v primernih posodicah. Pri posameznih obrokih lahko ponovno pustite domišljiji prosto pot in ustvarite različne kombinacije okusov.

Obložite posodice za shranjevanje s papirnatimi brisačami

Posodice, v katerih boste shranili vnaprej očiščena živila, je smiselno obložiti z lističi papirnatih brisač. Te bodo vsrkale odvečno vlago, posledično pa bodo ostala živila sveža dlje časa. Tako vam ni treba skrbeti, da bi bil trud, ki ste ga vložili v pripravo živil, zaman.

Skuhajte večjo količino različnih žit

- Oglas -

Tudi žita oziroma živila, ki vsebujejo kompleksne ogljikove hidrate, lahko takrat, ko imate na voljo več časa, skuhate v večjih količinah. To je lahko na primer ajda, proso, rjavi riž, kvinoja ipd. Zdaj imate pripravljeno praktično vse, kar potrebujete za polnovreden, zdrav in okusen obrok. Med tednom, ko vam morda primanjkuje časa in energije, vam ne bo treba pripravljati posameznih živil vsakič na novo, ampak bo vaše delo praktično le še kombiniranje.

Vedno imejte zalogo živil z daljšim rokom trajanja

Medtem ko je določena živila bolje kupovati sproti, saj je pomembno, da so sveža, pa je po drugi strani dobro imeti tudi nekoliko večjo zalogo živil, ki se ne pokvarijo tako hitro. Tako lahko tudi takrat, ko se zdi, da nimate več nobene hrane, pričarate okusen in zdrav obrok. Posledično odpadejo tudi »izgovori«, zakaj morate ponovno naročati hrano na dom ali se odpraviti v trgovino, ko ste zelo lačni. Obstaja namreč velika verjetnost, da se boste v tem primeru precej težje uprli različnim pregreham, kot so na primer slani prigrizki in sladkarije.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×