Hitra hrana je lahko tudi zdrava

Besedno zvezo »hitra prehrana« radi preberemo z negativnim prizvokom in najbrž se ob prebranem naslovu, brž spomnimo na kakšen nov marketinški trik. V času hitre hrane in počasne prebave, nam ob tej besedni zvezi misel uide h veliko mastnemu hamburgerju. Temu ni tako. Hitro pripravljene jedi niso nujno nezdrave, tako kot zdrave niso drage. Preberite si nekaj idej za poceni, hiter in nasiten prigrizek.

Popečeni kruhki z baziliko

  1. PARADIŽNIKOVI KRUHKI Z BAZILIKO

Tu lahko uporabimo že malo star kruh ali pa svežega, najbolje polnozrnatega. Koščke kruha premažemo z olivnim oljem in jih položimo v pečico na 220 stopinj in 8 minut pečemo, da zarumenijo. Ko so pečeni, jih zdrgnemo s stroki česna in s tem poskrbimo za rahel okus po česnu. Na koncu kruhke obložimo s nekaj prej popečenega svežega paradižnika in sveže bazilike. Na vsak kruhek lahko po želji dodamo rezino sveže »mocarele«. Posolimo, popopramo in ponudimo.

  1. KRUHKI S SARDINAMI IN SKUTO

Kruh na hitro popečemo kar v ponvi na malo kokosovega masla, da zarumeni, hkrati pa je notri še mehek. Za eno francosko štruco zmešamo 100g skute, lupino polovice limone ter žličko svežega ali pol žlice suhega timijana. Na vrh položimo sardine in tanek košček limone.

  1. PISANA ZELENJAVNA FRITAJA

Za štiri porcije popečemo 1 sesekljano čebulo, 2 strta stroka česna, 3 manjše drobno narezane bučke, 2 papriki, rdečo in zeleno, narezani na drobno ter pločevinko koruze. Pražimo dokler se ne zmehča, približno 15 minut. Vse skupaj položimo v pekač s peki papirjem, dodamo dve žlici sesekljanega peteršilja in dve žlici sesekljane bazilike ter 6 jajc. Pečemo v pečici ogreti na 200 stopinj, dokler jajca ne zakrknejo, približno 3 do 5 minut.

DELI
Lina Zalaznik
Avtorica člankov z ljubeznijo do branja knjig, svojih bližnjih, morja, smeha ter lepe narave.