fbpx
Domov Zdravje & prehrana Kako si s hrano pomagati pri menopavzi?

Kako si s hrano pomagati pri menopavzi?

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Preverite, kako lahko tudi s  hrano ublažite in pomagate preprečiti nekatere neprijetne simptome, ki spremljajo obdobje menopavze. Izogibajte se industrijsko pripravljeni hrani, kofeinu, alkoholu in enostavnim ogljikovim hidratom. Le tretjina žensk se izogne menopavznim simptomom. Ti lahko tako telesni kot duševni in lahko vplivajo na življenje žensk. Ob hujših težavah naj ženska poišče zdravniško pomoč.

Menopavza

Nad vročinske valove

Vročinske valove pomagajo blažiti lanena semena, saj pripomorejo k normalnemu delovanju prebave in ščitijo jetra. Priporočljivo je tudi uživanje brokolija, ki vsebuje veliko vitamina C, ki je prav tako odlično hranilo za jetra, močan antioksidant in bogat z vlakninami, kar pripomore k boljši prebavi in uravnavanju teže. Z vitaminom C so bogate tudi jagode. Privoščite si tudi gobe, saj so dober vir B vitaminov, kalcija, magnezija in beljakovin, ki so pomembni za normalno delovanje hormonov.  Na svoj jedilnik dodajte tudi česen, ki pomaga ščititi pred boleznimi srca in ožilja. Ne uživajte pekoče ali preveč začinjene hrane.

Nad nihanja razpoloženja

Za dobro počutje posezite po avokadu, ki vsebuje veliko kakovostnih maščob, beljakovin, magnezija in B vitaminov, ki so pomembni za hormonsko regulacijo. Na vaši mizi naj ne manjka losos, saj vsebuje koristne Omega-3 maščobe, ki delujejo protivnetno in so blagodejne za zdravje vaših možganov. Uživajte tudi maco, ki je znana po tem, da je odlična kot pomoč za preganjanje neprijetnih simptomov menopavze.

Za več energije

Na vašem krožniku naj ne manjka kokosovo olje in oreščki, dan pa začnite s proteinskim zajtrkom. Predvsem mandlji vas bodo napolnili z energijo, uživajte pa tudi hrano bogato z vitaminom E, kot je na primer špinača. Če se bojujete z nespečnostjo redno uživajte orehe, bučna semena in  čičeriko.

Nizek libido

Če se soočate s padcem libida, si lahko pomagate z uživanjem temne čokolade z visokim deležem kakava, kozicami, pistacijami, pomaga vam lahko celo lubenica.

- Oglas -

Najnovejše

7 naravnih metod za ublažitev sinusnega glavobola

Sinusni glavobol je običajno povezan z vnetjem in otekanjem sinusov ali sinusnih membran in lahko to povzroči hude bolečine.

4 znaki, da je vaše telo v težavah

Preverite nekaj simptomov, ki so lahko znanilci resnejših težav, zato jih ne smete ignorirati.

Tonik za obraz: 5 odličnih naravnih nadomestkov

Tonik za obraz je po mnenju mnogih strokovnjakov eden najpomembnejših kozmetičnih izdelkov za nego obraza.

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×