Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.

Zakisanost oceanov nam krade kisik

Drobni, na vodi plavajoči organizmi, ki človeštvu zagotavljajo kar približno eno petino vsega kisika, so vse bolj ogroženi.

Okužba s tem parazitom vas lahko naredi bolj privlačne

Raziskovalci so odkrili, da lahko ta parazit vpliva na povečanje privlačnosti okužene osebe.

Ali pogosto opažate ponavljajoče se številke? Preverite, kaj pomenijo …

Vas praktično na vsakem koraku spremlja ponavljajoč se vzorec številk? Morda se zdi, da gre za naključje, vendar so numerologi prepričani, da bi morali tovrstnim znamenjem posvetiti več pozornosti.
Zdravje & prehranaKako si s hrano pomagati pri menopavzi?

Kako si s hrano pomagati pri menopavzi?

MORDA VAS ZANIMA

Preverite, kako lahko tudi s  hrano ublažite in pomagate preprečiti nekatere neprijetne simptome, ki spremljajo obdobje menopavze. Izogibajte se industrijsko pripravljeni hrani, kofeinu, alkoholu in enostavnim ogljikovim hidratom. Le tretjina žensk se izogne menopavznim simptomom. Ti lahko tako telesni kot duševni in lahko vplivajo na življenje žensk. Ob hujših težavah naj ženska poišče zdravniško pomoč.

- Oglas -

Menopavza

Nad vročinske valove

Vročinske valove pomagajo blažiti lanena semena, saj pripomorejo k normalnemu delovanju prebave in ščitijo jetra. Priporočljivo je tudi uživanje brokolija, ki vsebuje veliko vitamina C, ki je prav tako odlično hranilo za jetra, močan antioksidant in bogat z vlakninami, kar pripomore k boljši prebavi in uravnavanju teže. Z vitaminom C so bogate tudi jagode. Privoščite si tudi gobe, saj so dober vir B vitaminov, kalcija, magnezija in beljakovin, ki so pomembni za normalno delovanje hormonov.  Na svoj jedilnik dodajte tudi česen, ki pomaga ščititi pred boleznimi srca in ožilja. Ne uživajte pekoče ali preveč začinjene hrane.

Nad nihanja razpoloženja

Za dobro počutje posezite po avokadu, ki vsebuje veliko kakovostnih maščob, beljakovin, magnezija in B vitaminov, ki so pomembni za hormonsko regulacijo. Na vaši mizi naj ne manjka losos, saj vsebuje koristne Omega-3 maščobe, ki delujejo protivnetno in so blagodejne za zdravje vaših možganov. Uživajte tudi maco, ki je znana po tem, da je odlična kot pomoč za preganjanje neprijetnih simptomov menopavze.

Za več energije

Na vašem krožniku naj ne manjka kokosovo olje in oreščki, dan pa začnite s proteinskim zajtrkom. Predvsem mandlji vas bodo napolnili z energijo, uživajte pa tudi hrano bogato z vitaminom E, kot je na primer špinača. Če se bojujete z nespečnostjo redno uživajte orehe, bučna semena in  čičeriko.

Nizek libido

- Oglas -

Če se soočate s padcem libida, si lahko pomagate z uživanjem temne čokolade z visokim deležem kakava, kozicami, pistacijami, pomaga vam lahko celo lubenica.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×