Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Zdravje & prehranaKako lahko s hrano povečate raven testosterona?

Kako lahko s hrano povečate raven testosterona?

MORDA VAS ZANIMA

6 živil, ki lahko moškim pomagajo uravnavati količino testosterona v telesu.

- Oglas -

testosteron moški

Ogroženi predvsem moški po petdesetem letu

Prav tako kot estrogen in progesteron za ženske, je nivo spolnega hormona testosterona pomemben za moške. Po petdesetem letu se lahko začne raven testosterona kritično zmanjševati. Zmanjševanje se lahko dogaja počasi in moški tega morda celo ne opazi, dokler ni količina testosterona že zelo nizka. Poleg težav pri spolnosti, nizka raven testosterona za moške predstavlja večje tveganje za utrujenost, debelost, depresijo in celo osteoporozo. Poskusijo lahko s hrano, ki pomaga podpirati zdravo raven testosterona ne glede na leta.

Ostrige

Ostrige so znane kot afrodiziak, vsebujejo pa ogromno cinka, minerala, ki je nujen pri proizvodnji testosterona pri moških.

Olivno olje

Blagodejni učinki olivnega olja so že dolgo znani in so povezani predvsem z zdravjem srca. Dobro pa dene tudi moškim, dokazano je namreč, da je redno uživanje olivnega olja povezano z višjim nivojem testosterona.

Stročnice

- Oglas -

Stročnice so bogat vir cinka, železa in beljakovin, ki so potrebni za izdelavo testosterona.

Oreščki

Če v prehrano vključite oreščke, bo to dobro vplivalo na proizvodnjo testosterona v vašem telesu. Oreščki namreč vsebujejo ogromno mineralov in vitaminov, ki sodelujejo pri nastanku tega hormona.

Česen

Česen vsebuje alicin, ki znižuje stresni hormon kortizol, ki upočasnjuje in zmanjšuje nastanek testosterona.

Losos

Losos je eden redkih virov vitamina D, ki je pomemben za moški reproduktivni sistem in nastanek testosterona.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×