To je največja slabost vašega astrološkega znamenja …

Preverite, katera je največja slabost astrološkega znamenja, v katerem ste rojeni, in kako jo lahko premagate.

Bolečine v sklepih: 13 nasvetov za ublažitev težav

Bolečine v sklepih postajajo vse bolj razširjene. V določenih primerih so to zgolj začasne bolečine, vendar pa gre pogosto tudi za tipičen znak resnejših bolezni.

Vse, kar ste želeli vedeti o shujševalnih tabletah

Shujševalne tablete je mogoče razdeliti v dve osnovni skupini. Tako poznamo shujševalne tablete, ki vam jih lahko predpiše samo zdravnik, in tablete za hujšanje, ki jih je mogoče kupiti brez recepta.

Mikroplastika prvič odkrita tudi v človeški krvi

Mikroplastika je bila namreč prvič v zgodovini odkrita celo v človeški krvi.

Kakav pred vadbo za manj napora in več motivacije

Za pozitivne učinke kakava naj bi bili zaslužni predvsem flavanoli. Gre za izjemno koristne bioaktivne spojine, ki so znane po pozitivnem vplivu na prekrvavitev.

Težave s spanjem pri otrocih: 5 korakov do kakovostnejšega spanca

Kako lahko kot starši poskrbite, da bo motenj spanja pri vašem otroku čim manj?

Bulgurjeva solata z zelenjavo (tabbouleh)

Recept za odlično bulgurjevo solato z zelenjavo (tabbouleh).

Izkušnja skorajšnje smrti – več kot samo halucinacija

Opisi izkušnje skorajšnje smrti so malodane univerzalni, saj so si med sabo zelo podobni, ne glede na kulturno okolje in druge okoliščine.
Zdravje & prehranaVadba: ne počivajte na lovorikah

Vadba: ne počivajte na lovorikah

MORDA VAS ZANIMA

Vsakdo si želi najti vadbo, pri kateri se bo zabaval a bo ta vseeno dovolj velik izziv. Zato včasih, ko končno najdemo vadbo, ki nam ustreza, postanemo malce leni. Če po miganju niste več utrujeni, je morda čas, da si postavite višje cilje.

- Oglas -

Vadba

Bodite ambiciozni

Vsaka športna aktivnost ima pozitivne učinke na telo. Lažje aktivnosti, na primer sprehod v naravi, so odlični preganjalci stresa. Bolj intenzivna vadba pa prinese več mišične mase in zmanjša možnost srčnih boleznih in diabetesa. Po njej še dlje časa kurite kalorije in okrepite svoje telo. Če si želite doseči rezultate, ki jih ima na telo bolj intenzivna športna aktivnost, morate biti pozorni, da res napredujete in stopnjujete zahtevnost svoje priljubljene vadbe. Predstavljamo vam sedem znakov, ki vam govorijo, da je čas, da se odrinete še stopničko višje.

Niste več zadihani

Prvi znak, da je vaša vadba postala premalo intenzivna je, da ste se prenehali potiti in niste več zadihani. Zamenjate svojo rutino in si postavite višje cilje.

Med vadbo klepetate

Če obisk aerobike za vas predstavlja urico za druženje in med vadbo veselo klepetate, ne trenirate dovolj intenzivno. Seveda je pri vsaki športni aktivnosti dobrodošlo druženje, a če se utrip vašega srca med vadbo sploh ne poviša in niste nič zadihani, bo vadba veliko manj učinkovita.

Vedno enake vaje

- Oglas -

Če predolgo izvajate isti program vadbe, se telo nanj navadi in se na trening ne odziva več. Dobro je, da rutino presekate vsakih 6 tednov. Tako boste telo znova predramili.

Srčni pritisk med vadbo ostaja enak

Najbolj učinkovita je vadba, pri kateri se srčni utrip zviša. Dokazno je, da so njeni učinki na telo zelo blagodejni, naj bi celo predstavljala zaščito pred boleznimi srca in ožilja ter sladkorno boleznijo.

Ne vidite več rezultatov

Po mesecu dni vadbe bi morali biti sposobni teči dlje ali dvigovati težje uteži. Če se vam zdi, da ne napredujete več, je čas, da obremenitev povečate.

Nikoli nimate vnetih mišic

Če imate vnete mišice, pomeni, da se te obnavljajo in rastejo. Ni nujno, da se mišice vnamejo po vsaki vadbi, če pa že več mesecev niste začutili pekočega občutka v mišicah, je to nedvomno znak, da morate povečati zahtevnost vadbe.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×