Blaž Švab: Peti je treba tudi o odnosu do dežele, v kateri živiš

Blaž Švab, ki je z nastopanjem povezan že od mladih let, je skozi svoje delo dozorel in vlogi pevca dodal tudi mnoge druge kvalitete, zaradi katerih je priljubljen tako pri mlajših kot starejših generacijah.

Vpliv kemikalij na delovnem mestu na plodnost

V zadnjih desetletjih se v strokovni in laični javnosti vse več govori o številnih primerih neplodnosti, ki prizadene pare v reproduktivni dobi.

Ateroskleroza precej razširjena med odraslimi

Ateroskleroza je izjemno razširjena težava pri odraslih – tudi pri tistih brez diagnosticirane srčne bolezni oziroma očitnih simptomov.

Psihobiotiki – probiotiki, ki so še posebej koristni za možgane in duševno zdravje

Psihobiotiki so probiotiki, ki imajo še posebej pozitiven vpliv na naše možgane oziroma kognitivne sposobnosti.

Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.
Zdravje & prehranaVadba: ne počivajte na lovorikah

Vadba: ne počivajte na lovorikah

MORDA VAS ZANIMA

Vsakdo si želi najti vadbo, pri kateri se bo zabaval a bo ta vseeno dovolj velik izziv. Zato včasih, ko končno najdemo vadbo, ki nam ustreza, postanemo malce leni. Če po miganju niste več utrujeni, je morda čas, da si postavite višje cilje.

- Oglas -

Vadba

Bodite ambiciozni

Vsaka športna aktivnost ima pozitivne učinke na telo. Lažje aktivnosti, na primer sprehod v naravi, so odlični preganjalci stresa. Bolj intenzivna vadba pa prinese več mišične mase in zmanjša možnost srčnih boleznih in diabetesa. Po njej še dlje časa kurite kalorije in okrepite svoje telo. Če si želite doseči rezultate, ki jih ima na telo bolj intenzivna športna aktivnost, morate biti pozorni, da res napredujete in stopnjujete zahtevnost svoje priljubljene vadbe. Predstavljamo vam sedem znakov, ki vam govorijo, da je čas, da se odrinete še stopničko višje.

Niste več zadihani

Prvi znak, da je vaša vadba postala premalo intenzivna je, da ste se prenehali potiti in niste več zadihani. Zamenjate svojo rutino in si postavite višje cilje.

Med vadbo klepetate

Če obisk aerobike za vas predstavlja urico za druženje in med vadbo veselo klepetate, ne trenirate dovolj intenzivno. Seveda je pri vsaki športni aktivnosti dobrodošlo druženje, a če se utrip vašega srca med vadbo sploh ne poviša in niste nič zadihani, bo vadba veliko manj učinkovita.

Vedno enake vaje

- Oglas -

Če predolgo izvajate isti program vadbe, se telo nanj navadi in se na trening ne odziva več. Dobro je, da rutino presekate vsakih 6 tednov. Tako boste telo znova predramili.

Srčni pritisk med vadbo ostaja enak

Najbolj učinkovita je vadba, pri kateri se srčni utrip zviša. Dokazno je, da so njeni učinki na telo zelo blagodejni, naj bi celo predstavljala zaščito pred boleznimi srca in ožilja ter sladkorno boleznijo.

Ne vidite več rezultatov

Po mesecu dni vadbe bi morali biti sposobni teči dlje ali dvigovati težje uteži. Če se vam zdi, da ne napredujete več, je čas, da obremenitev povečate.

Nikoli nimate vnetih mišic

Če imate vnete mišice, pomeni, da se te obnavljajo in rastejo. Ni nujno, da se mišice vnamejo po vsaki vadbi, če pa že več mesecev niste začutili pekočega občutka v mišicah, je to nedvomno znak, da morate povečati zahtevnost vadbe.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×