Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Zdravje & prehranaFibromialgija – dodatki, ki pomagajo ublažiti simptome

Fibromialgija – dodatki, ki pomagajo ublažiti simptome

MORDA VAS ZANIMA

Fibromialgija danes končno dobiva pozornost, ki si jo zasluži. V preteklosti ljudi s kroničnimi bolečinami, za katere ni bilo jasnega fiziološkega vzroka, pogosto niso jemali resno. Stanje se je na srečo izboljšalo, čeprav stroka še vedno ni povsem enotna. Če se tudi sami soočate s hudimi bolečinami, je prvi ukrep vsekakor ta, da poiščete zdravnika, ki vam bo znal prisluhniti in ki je seznanjen s fibromialgijo.

- Oglas -

Fibromialgija

Hude bolečine sicer niso edini simptom, ampak pacienti pogosto doživljajo tudi občutek hude utrujenosti, pojavljajo se težave s spanjem, koncentracijo, spominom in s prebavo, glavoboli ipd. Čeprav za zdaj  še nista znana niti natančen vzrok za fibromialgijo niti rešitev, pa obstajajo določeni pristopi, ki so lahko zelo učinkoviti pri lajšanju simptomov. Ena izmed možnosti so tudi prehranska dopolnila oziroma različni dodatki …

Magnezij

Obstajala naj bi povezava med fibromialgijo, ki je sicer še posebej pogosta pri ženskah, in pomanjkanjem magnezija. Tako je lahko pri pacientih koristno dodajanje omenjenega minerala. Magnezij je znan po tem, da pomaga ublažiti bolečine v mišicah, poleg tega pa preprečuje težave s spanjem. Seveda pa ni nujno, da posežete po prehranskih dopolnilih. Sprva lahko poskusite tudi s povečanim vnosom živil, bogatih z magnezijem.

Vitamin D

V primeru fibromialgije morate biti zelo pozorni tudi na vitamin D. Čeprav je pomanjkanje tega vitamina tudi nasploh zelo pogosto, je odstotek še posebej visok prav pri bolnikih s fibromialgijo. Poskušajte vsak dan preživeti približno 10–20 minut na soncu, pomagate pa si lahko tudi s prehranskimi dopolnili, ki vsebujejo vitamin D. To bo pomagalo pri krepitvi vašega imunskega sistema, izboljšanju razpoloženja in ublažitvi težav s spominom/koncentracijo.

D-riboza

- Oglas -

Riboza je pravzaprav naravni sladkor, ki je prisoten v naših celicah. Tudi uporaba prehranskih dopolnil, ki vsebujejo D-ribozo, lahko pomaga pri različnih simptomih, značilnih za fibromialgijo. Poskrbi za več energije, večjo kakovost spanja in ublažitev bolečin. Vendar pa morate biti previdni, če uživate določena zdravila, predvsem za diabetes. Pred začetkom rednega uživanja katerih koli prehranskih dopolnil za lajšanje simptomov bolezni se je sicer vedno smiselno posvetovati tudi z zdravnikom.

Kurkumin

Kurkumin je aktivna sestavina kurkume, ki poskrbi za močne protivnetne učinke. Pri pacientih s fibromialgijo lahko to pomeni koristno pomoč pri lajšanju bolečin, pogosto pa tudi prebavnih težav. Če se odločite za prehransko dopolnilo, pazite, da vsebuje tudi piperin, saj ta poveča biološko razpoložljivost oziroma izboljša absorpcijo kurkumina. V primeru da želite za začetek poskusiti s tem, da v čim več jedi vključite tudi kurkumo ali jo uporabljate za pripravo napitkov, pa zraven vedno dodajte še ščepec črnega popra.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×