Blaž Švab: Peti je treba tudi o odnosu do dežele, v kateri živiš

Blaž Švab, ki je z nastopanjem povezan že od mladih let, je skozi svoje delo dozorel in vlogi pevca dodal tudi mnoge druge kvalitete, zaradi katerih je priljubljen tako pri mlajših kot starejših generacijah.

Vpliv kemikalij na delovnem mestu na plodnost

V zadnjih desetletjih se v strokovni in laični javnosti vse več govori o številnih primerih neplodnosti, ki prizadene pare v reproduktivni dobi.

Ateroskleroza precej razširjena med odraslimi

Ateroskleroza je izjemno razširjena težava pri odraslih – tudi pri tistih brez diagnosticirane srčne bolezni oziroma očitnih simptomov.

Psihobiotiki – probiotiki, ki so še posebej koristni za možgane in duševno zdravje

Psihobiotiki so probiotiki, ki imajo še posebej pozitiven vpliv na naše možgane oziroma kognitivne sposobnosti.

Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.
Zdravje & prehranaBogati viri antioksidantov

Bogati viri antioksidantov

MORDA VAS ZANIMA

Ljudje so že od nekdaj iskali vodnjak mladosti in hrana, bogata z antioksidanti, je prav to. Antioksidanti izredno učinkovito zavirajo proces staranja, saj so dovolj močni, da ustavijo propadanje celic.

- Oglas -

To so pravzaprav molekule, ki zavirajo oksidacijo druge molekule. Ko celica oksidira, lahko proizvaja proste radikale, ki jo poškodujejo ali uničijo. Najpogostejša oblika poškodbe celic je rakavo obolenje. V boju proti raku in tudi drugim zdravstvenim težavam pa se že dolgo uporabljajo prav antioksidanti, ki se skrivajo v določenih živilih. Preverite, katerih!

smoothie-antioksidanti

Med in cvetni prah

Visoko na seznamu živil, polnih antioksidantov, sta med in cvetni prah, ki se uporabljata tudi kot sladilo, ne le kot vir hrane. Obstaja mnogo vrst medu za vse okuse, od cvetličnega, kostanjevega, akacijevega do lipovega, gozdnega in regratovega. Naravni čebelji pridelek je tudi cvetni prah v svoji izvorni obliki, ki uživa posebno mesto med ljubitelji čebeljih izdelkov. Seveda pa velja previdnost pri uživanju cvetnega prahu, ker so mnogi ljudje nanj alergični.

Jagodičevje in češnje

Jagodičevje ima številne pozitivne učinke na naše zdravje, med drugim tudi zavira prezgodnje staranje in preprečuje raka, bolezni srca in ožilja; iz črevesja, ledvic in limfnega sistema pa celo pomaga odplakniti škodljive toksine. Zato ne pozabite vsak dan zaužiti vsaj pest jagod, borovnic, malin ali robid. Podobne lastnosti imajo tudi češnje, ki so bogate s kalijem, magnezijem, železom, kalcijem, cinkom in silicijem ter vitamini, kot so C, B1, B2, B6, in folno kislino.

Rdeče vino

- Oglas -

Številni zdravniki se strinjajo, da je rdeče vino odlično za zdravje srca – to pa verjamejo zato, ker vsebuje resveratrol, ki je močan antioksidant. En deciliter vina na dan naj bi tako odpravil številne zdravstvene težave, pomagalo bo tudi, če ga zaužijete enkrat tedensko. Če ne marate alkohola, si lahko pripravite kuhano vino, saj s kuhanjem znižate količino alkohola.

Arganovo olje

Tudi arganovo olje se že stoletja uporablja tako v kozmetične namene kot v prehrani. Pridobiva se ga iz plodov arganovega drevesa, ki raste v Maroku in je zelo dragoceno. Olje vsebuje veliko količino antioksidantov, zaradi česar varuje celice, krepi telesno odpornost in ureja prebavo. Odlična je denimo kombinacija tega olja in limoninega soka, saj tako dobite izvrsten preliv za solate.

Drugi viri

Poleg zgoraj naštetega lahko velike količine antioksidantov najdemo še v citrusih, veliki večini stročnic, na primer v fižolu in grahu, arašidih, pistacijah in podobnih oreščkih, temni čokoladi, kavi, črnem in zelenem čaju, hruškah, jabolkih, olivnem olju, vitaminu E, kapusnicah, zeleni in med drugim peteršilju, origanu, žajblju in meti.

Recept za smoothie

Za pripravo pomlajevalnega napitka boste potrebovali:

  • 1 skodelico ledu
  • malo tople vode
  • eno četrtino majhne glave rdečega zelja
  • 1 skodelico jagodičevja (borovnice, maline, robide …), lahko tudi češnje
  • pol jabolka
  • 1 steblo zelene
  • 1 čajno žlico medu
  • 1 čajno žlico lanenih semen
  • 1 žlico nerafiniranega olivnega olja
  • pest orehov.

 

Navodilo za pripravo: Vse omenjene sestavine enostavno dobro zmešajte v mešalniku in prelijte v kozarce. Po želji lahko tudi dodate kakšno drugo sestavino. Pri serviranju napitek okrasite s par oreški ali jagodičevjem. Pa dober tek!

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×