Ščetkanje zob pred zajtrkom ali po zajtrku?

Kdaj si običajno lotite ščetkanja zob – neposredno po tem, ko se zbudite, torej še pred zajtrkom, ali šele po prvem obroku?

Sam svoj terapevt: 3 vprašanja, ki si jih morate zastaviti vsak dan

Terapija v lastni režiji ima lahko kljub temu ogromno koristi. Omogoča vam nadzor nad čustvi in počutjem.

Protibolečinska sredstva lahko, paradoksno, prispevajo h kroničnim bolečinam

Znano je, da je lahko pogosta uporaba protibolečinskih sredstev problematična. Zdaj pa so raziskovalci odkrili, da ima lahko celo paradoksen učinek.

Onesnaženost okolja kriva že za najmanj 9 milijonov smrti letno

Raziskovalci so ugotovili, da je bila onesnaženost okolja leta 2019 kriva za najmanj 9 milijonov prezgodnjih smrti.

Migrene lahko povečajo nevarnost za zaplete med nosečnostjo

Z migrenami se spopada kar približno 20 odstotkov žensk v rodni dobi. Raziskovalci so bili pozorni na najbolj tipične zaplete, povezane z nosečnostjo.

Naravna škropiva za pogoste bolezni v sadnem vrtu

Kot vsake vrtnine pa imajo tudi sadne grmovnice in drevesa svoje škodljivce ter bolezni, ki jih je treba spremljati in nadzorovati, saj nam lahko v nasprotnem primeru uničijo pridelek ali pa celo kar sadno rastlino samo.

Marko Slapnik: »Prevajam jezik narave v govorico ljudi«

Težko je v le nekaj odstavkih opisati, s čim vse se ukvarja Marko Slapnik, vedno nasmejani gospod, ki vsakogar zlahka začara s svojo pozitivno energijo in širi svoje navdušenje nad naravo in Solčavskim, od koder prihaja.

Kako nevarni so v resnici sončni žarki?

Večina ljudi se iskreno začudi, ko izvedo, da so tudi sončni žarki, ki jih dobimo pri delu na vrtu, na sprehodu, na kolesu ali v gorah, prav tako škodljivi.
Ekologija & okoljeAnksioznost zaradi podnebnih sprememb vse bolj razširjena

Anksioznost zaradi podnebnih sprememb vse bolj razširjena

MORDA VAS ZANIMA

Povodi za anksioznost so lahko zelo različni. Včasih je povod zelo oseben oziroma unikaten, v drugih primerih pa gre za vzroke, ki so precej bolj kolektivni. Anksioznost, povezana s podnebnimi spremembami, seveda spada v drugo skupino. Gre za težavo, ki je vedno pogostejša, predvsem med mlajšimi generacijami. Strahovi, da se lahko že v času našega življenja uresničijo najbolj črni scenariji, so v nekaterih primerih izjemno močni – celo tako zelo, da lahko osebo, ki se z njimi spopada, skorajda povsem ohromijo. Čeprav so tovrstni strahovi v določeni meri vsekakor upravičeni, ni pametno, da se jim povsem prepustite. Namesto da se predajate paniki, se poskušajte s svojimi strahovi spopasti proaktivno. V nadaljevanju vas čaka nekaj nasvetov, ki so vam lahko pri tem v pomoč …

1. Naredite prvi korak – naj se zdi še tako majhen

- Oglas -

Ujetost v lastne misli in nenehno preigravanje najbolj črnih scenarijev sta značilnosti vseh oblik anksioznosti, ne glede na povod. Tako gre tudi za pogosti značilnosti anksioznosti, ki je povezana z globalnim segrevanjem in z usodo našega planeta. Neprijetne simptome boste najlažje omilili s preusmeritvijo k dejanjem. Razmislite, kaj je tisto, kar lahko naredite še danes – ne glede na to, kako velik vpliv ima to dejanje. Šteje vsak korak, ki prispeva k razbremenitvi okolja. Ukvarjanje s konkretnimi ukrepi vam bo pomagalo pri preusmeritvi pozornosti oziroma pri obvladovanju tesnobnih občutkov.

2. Povežite se z okoljevarstvenimi organizacijami

Osebe, ki se spopadajo z anksioznostjo, povezano s podnebnimi spremembami, imajo pogosto občutek, da so povsem same s svojimi strahovi. Zaradi občutka, da nihče ne dojame, kako resna je situacija, lahko postane panika še precej večja. Tako je lahko izjemno koristna povezava z okoljevarstvenimi organizacijami in z drugimi osebami, ki jim ni vseeno za usodo našega planeta. Teža, ki jo čutite trenutno, bo tako precej manjša. Seveda to še ne pomeni, da morate pozabiti na vse, kar veste, in se pretvarjati, da je vse v najlepšem redu. Povsem nasprotno: to, da se zavedate resnosti situacije, je samo po sebi pozitivno, bistveno pa je predvsem to, kaj boste naredili s temi informacijami.

3. Poiščite načine za povečanje svojega vpliva

Čeprav so individualne spremembe za zaščito okolja vsekakor zelo pomembne, to seveda ne bo dovolj za zajezitev podnebnih sprememb. Proaktivno spopadanje z anksioznimi občutki tako vključuje tudi iskanje priložnosti za povečanje vpliva, predvsem vpliva na politike. Tudi pri tem je seveda pomembno povezovanje z drugim posamezniki in posameznici. Večji ko je pritisk na tiste, ki lahko sprejmejo pomembne odločitve, večja je možnost za pozitivne spremembe.

4. Osredotočite se na tisto, kar že znate

Težko je pričakovati, da boste praktično čez noč postali strokovnjaki za podnebne spremembe. Občutek, da ne veste oziroma znate dovolj, da bi lahko zares pripomogli k zajezitvi globalnega segrevanja, lahko še poveča paniko. Tako je pomembno, da razmislite, kako lahko pomagate s tistim, v čemer ste dobri, čeprav morda na prvi pogled ne gre za nekaj, kar je neposredno povezano z okoljskim aktivizmom.

5. O strahovih se pogovarjajte s svojimi bližnjimi

- Oglas -

Po eni strani seveda ni pametno, da ste vsiljivi in da nenehno govorite o svojih strahovih, vendar pa to še ne pomeni, da se o tem, kar vas muči, ne bi smeli pogovarjati z bližnjimi. Nasprotno: če jim boste pojasnili ozadje svojih strahov, bodo precej lažje razumeli, kaj doživljate in zakaj gre za izjemno pomembno problematiko. Tudi tovrstni pogovori bodo zagotovo vsaj malce omilili vašo paniko, obenem pa obstaja precejšnja verjetnost za to, da se vam pri vaših okoljevarstvenih prizadevanjih pridružijo tudi bližnji.

 

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×