fbpx
Domov Zdravje & prehrana Agar agar – »rastlinska želatina« iz rdečih alg

Agar agar – »rastlinska želatina« iz rdečih alg

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Morda ste nedolgo tega v receptu med sestavinami zasledili agar agar, vendar niste bili povsem prepričani, kaj je to. Čeprav agar agar še vedno sodi med nekoliko eksotične sestavine, pa se z njim v zadnjih letih spoznava vse več ljudi. Gre pravzaprav za nekakšno rastlinsko želatino, ki se pridobiva iz rdečih alg. V trgovinah je na voljo v različnih oblikah, ki jih nato uporabite podobno kot želatino.

Agar agar se za zgoščevanje uporablja že skoraj 400 let

Agar agar (včasih imenovan tudi zgolj agar) ima sicer precej dolgo zgodovino. Prvič naj bi se pojavil že v 17. stoletju, ko ga je naključju odkril neki Japonec. Ugotovil je namreč, da se je juha, za pripravo katere je uporabil tudi posebno vrsto rdečih alg, naslednji dan zgostila oziroma da je postala »želatinasta«. Vsekakor je agar agar zelo praktičen v številnih receptih, po mnenju mnogih pa ima lahko tudi pozitiven vpliv na naše zdravje, saj se v njem skriva precej koristnih hranilnih snovi – na primer minerali, kot so mangan, magnezij in žveplo, ter vitamin B9, gre pa tudi za dober vir vlaknin …

Naravna pomoč pri prebavi

Zaradi visokega deleža vlaknin, ki jih vsebuje, lahko agar agar pomaga pri prebavi – predvsem pri težavah z zaprtjem. Zadosten vnos vlaknin pa je seveda pomemben tudi na dolgi rok, za preprečevanje hujših bolezni prebavil. Ne nazadnje pa vlaknine pripomorejo tudi k zaščiti našega srčno-žilnega sistema.

Dolgotrajnejši občutek sitosti za lažje hujšanje

Če boste agar agar dodali različnim jedem (na primer juham), bodo te precej bolj nasitne, kot bi bile sicer, ne da bi se pri tem bistveno povišal kalorični vnos. Tako je lahko agar agar tudi izvrsten dodatek za vse, ki se želite znebiti odvečnih kilogramov.

Kalcij in mangan za močne kosti

S staranjem se gostota naših kosti počasi zmanjšuje. Tako moramo biti še posebej pozorni na to, da zaužijemo dovolj kalcija, s čimer lahko zmanjšamo tveganje za osteoporozo in sorodne bolezni. Agar agar vsebuje precej omenjenega minerala, ključnega za zdrave kosti. Poleg kalcija pa je treba izpostaviti vsaj še mangan, ki je prav tako zelo pomemben za naše kosti.

Preprečevanje anemije oziroma slabokrvnosti

O anemiji govorimo, ko naše telo nima na voljo dovolj rdečih krvničk, zato je motena oskrba celic s kisikom. Pojavijo se simptomi, kot so povečana utrujenost, zadihanost, omotičnost ipd. Običajno pride do anemije, imenovane tudi slabokrvnost, zaradi pomanjkanja železa. Agar agar je zelo dober vir železa, zato je lahko koristen tudi za preprečevanje slabokrvnosti. Priporočamo vam sicer, da agar agar kombinirate z živili, ki vsebujejo veliko vitamina C, na primer s citrusi. Kot verjetno veste, namreč vitamin C močno izboljša absorpcijo železa.

- Oglas -

Najnovejše

7 naravnih metod za ublažitev sinusnega glavobola

Sinusni glavobol je običajno povezan z vnetjem in otekanjem sinusov ali sinusnih membran in lahko to povzroči hude bolečine.

4 znaki, da je vaše telo v težavah

Preverite nekaj simptomov, ki so lahko znanilci resnejših težav, zato jih ne smete ignorirati.

Tonik za obraz: 5 odličnih naravnih nadomestkov

Tonik za obraz je po mnenju mnogih strokovnjakov eden najpomembnejših kozmetičnih izdelkov za nego obraza.

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×