Ščetkanje zob pred zajtrkom ali po zajtrku?

Kdaj si običajno lotite ščetkanja zob – neposredno po tem, ko se zbudite, torej še pred zajtrkom, ali šele po prvem obroku?

Sam svoj terapevt: 3 vprašanja, ki si jih morate zastaviti vsak dan

Terapija v lastni režiji ima lahko kljub temu ogromno koristi. Omogoča vam nadzor nad čustvi in počutjem.

Protibolečinska sredstva lahko, paradoksno, prispevajo h kroničnim bolečinam

Znano je, da je lahko pogosta uporaba protibolečinskih sredstev problematična. Zdaj pa so raziskovalci odkrili, da ima lahko celo paradoksen učinek.

Onesnaženost okolja kriva že za najmanj 9 milijonov smrti letno

Raziskovalci so ugotovili, da je bila onesnaženost okolja leta 2019 kriva za najmanj 9 milijonov prezgodnjih smrti.

Migrene lahko povečajo nevarnost za zaplete med nosečnostjo

Z migrenami se spopada kar približno 20 odstotkov žensk v rodni dobi. Raziskovalci so bili pozorni na najbolj tipične zaplete, povezane z nosečnostjo.

Naravna škropiva za pogoste bolezni v sadnem vrtu

Kot vsake vrtnine pa imajo tudi sadne grmovnice in drevesa svoje škodljivce ter bolezni, ki jih je treba spremljati in nadzorovati, saj nam lahko v nasprotnem primeru uničijo pridelek ali pa celo kar sadno rastlino samo.

Marko Slapnik: »Prevajam jezik narave v govorico ljudi«

Težko je v le nekaj odstavkih opisati, s čim vse se ukvarja Marko Slapnik, vedno nasmejani gospod, ki vsakogar zlahka začara s svojo pozitivno energijo in širi svoje navdušenje nad naravo in Solčavskim, od koder prihaja.

Kako nevarni so v resnici sončni žarki?

Večina ljudi se iskreno začudi, ko izvedo, da so tudi sončni žarki, ki jih dobimo pri delu na vrtu, na sprehodu, na kolesu ali v gorah, prav tako škodljivi.
Zdravje & prehranaZnaki pomanjkanja kalcija: ukrepajte pravočasno!

Znaki pomanjkanja kalcija: ukrepajte pravočasno!

MORDA VAS ZANIMA

Kalcij je mineral, ki je izjemno pomemben za naše telo. Večinoma ga povezujemo predvsem z zdravjem kosti. Čeprav je kalcij zares najpomembnejši prav za kosti, saj zmanjšuje tveganje za zmanjševanje kostne gostote in s tem za osteoporozo, pa ima tudi nekaj drugih funkcij v našem telesu. Pomembno je, da znate hitro prepoznati simptome morebitnega pomanjkanja kalcija in da nato čim prej ukrepate. Dolgotrajnejše pomanjkanje tega minerala lahko namreč privede do resnih težav.

- Oglas -

Kalcij

Zlomi kosti že ob manjših nezgodah

Povsem normalno je, da pride do zloma kosti ob večjih obremenitvah. Čeprav so zdrave kosti načeloma tudi močne kosti, pa je včasih pritisk preprosto prevelik. Vendar pa po drugi strani seveda ni običajno, da se kosti lomijo »kot za šalo«. Če se vam to dogaja oziroma zgodi, je to zagotovo eden najbolj tipičnih simptomov, značilnih za pomanjkanje kalcija. Težava je sicer večinoma najpogostejša pri ženskah ob prehodu v menopavzo.

Pogosto imate težave z mišičnimi krči

Tudi pri mišičnih krčih je smiselno razlikovati med tem, kdaj so upravičeni in kdaj zanje ni pravega razloga. Če se na primer mišični krči pojavijo na koncu dneva, med katerim ste bili zelo aktivni, to ni nenavadno ali zaskrbljujoče. Po drugi strani pa so lahko pogosti mišični krči brez razloga tudi znak, da vašemu telesu primanjkuje kalcija. Običajno se sicer mišični krči pojavljajo takrat, ko je pomanjkanje že zelo hudo.

Povišan krvni tlak včasih prav tako povezan s pomanjkanjem kalcija

Obstaja sicer precej možnih razlogov, zaradi katerega pride do povišanega krvnega tlaka. Večinoma povišan krvni tlak povezujemo s previsokim vnosom natrija, vendar pa je lahko povezan tudi s pomanjkanjem določenih mineralov, med drugim tudi s pomanjkanjem kalcija. Obenem pa naj bi prehrana, bogata s kalcijem, zmanjševala nevarnost za hipertenzijo oziroma kronično povišan krvni tlak.

Povezava med kalcijem in vitaminom D

- Oglas -

Ljudem s pomanjkanjem vitamina D pogosto primanjkuje tudi kalcija. Kaj je razlog za to povezavo? Kot ste morda že slišali, je vitamin D ena ključnih snovi za normalno absorpcijo kalcija. Tudi če torej uživate dovolj hrane, bogate s kalcijem, lahko pride do pomanjkanja, če telo nima na voljo zadostnih količin vitamina D. Tako je pomembno, da dnevno ujamete vsaj nekaj sončnih žarkov, če ne gre drugače, pa si lahko pomagate tudi s prehranskimi dopolnili.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×