Živila za lepoto

    Pripravili smo izbor živil, ki so idealna za tiste dni, ko imate ogromno obveznosti in nimate časa za pripravo zamudnih obrokov, hkrati pa potrebujete potrebno energijo, saj boste le tako kos vsem obveznostim in nalogam, ki vam jih prinaša vsakdan. Poleg tega, da so zelo praktična, pa ta živila poskrbijo še za to, da boste zasijali od znotraj navzven in resnično dobro poskrbeli za svoje zdravje.

    Mandlji

    Mandlji so odličen prigrizek, ki ga lahko vzamete praktično kamorkoli. Vsebujejo veliko naravnih prehranskih vlaknin, zato poskrbijo za dobro prebavo tudi v tistih najbolj stresnih dneh. Vsebujejo tudi veliko vitamina E, ki med drugim skrbi tudi za to, da je vaša koža gladka in mehka.

    Kvinoja

    Zeleni napitek

    Z zelenimi napitki svoje telo hitro oskrbimo z vitamini, minerali in klorofilom. Če si zelene napitke pripravljate sami, poskrbite, da vsebujejo več zelenjave in manj sadja.

    Matcha čaj

    Ko že ravno razmišljamo »zeleno«, ne smemo mimo čaja matcha. Gre za posebno vrsto zelenega čaja, ki izvira z Japonske in vsebuje ogromno antioksidantov, beta-karoten, L-teanin (aminokislino, ki zmanjšuje stres in anksioznost ter nam pomaga do večje zbranosti), katehine (za lepo kožo) in tudi kofein. Matcha vsebuje tudi vlaknine, vitamine in minerale ter spodbuja delovanje metabolizma. Priporočamo, da pol do ene žličke dodate v svoj jutranji smoothie in si tako zagotovite dozo energije za ves dan.

    Kvinoja

    Kvinoja je hranilno zelo uravnoteženo živilo. To psevdožito vsebuje veliko beljakovin in veliko manj ogljikovih hidratov kot ostala žita, poleg tega pa je bogata tudi z železom, magnezije, fosforjem in kalcijem. Kvinojo odlikuje tudi visoka vsebnost prehranskih vlaknin, ki so pomembne za uravnavanje krvnega sladkorja in tlaka, poleg tega pa tudi znižujejo raven slabega holesterola. Ker ne vsebuje glutena, je kvinoja primerna za ljudi s celiakijo. Predlagamo vam, da si kvinoje nje pripravite odlično solato, ki je kot nalašč za malico v službi. Kvinojo skuhajte in ohladite, nato pa ji dodajte svojo najljubšo zelenjavo, sadje, oreščke ali semena ter začimbe.

    PREBERITE TUDI:  Naredite si svoj šampon proti izpadanju las

    Kokosova voda

    Veliko ljudi slabo skrbi za hidriranost svojega telesa. Ko imamo polne roke dela in hitimo z opravka na opravek, nemalokrat pozabimo piti. Kokosova voda je eden najboljših načinov, kako telo oskrbeti s tekočino in naravnimi sladkorji.
    Ko izbirate kokosovo vodo, naj bo ta surova in nepasterizirana.

    Čokolada

    Čokolade se sicer drži nekoliko slab, ampak to zagotovo ne velja za tisto z visoko vsebnostjo kakava. Kakav vsebuje veliko magnezija, zelo pomemben mineral, ki nam je v veliko pomoč zlasti v stresnih trenutkih. Magnezij nas namreč pomiri, hkrati pa nam da tudi potrebno energijo. Kakav je bogat tudi z antioksidanti, poleg tega pa zaradi visoke vsebnosti vitaminov in mineralov hrani, hidrira in ščiti našo kožo.

    Spirulina

    Spirulina je bogata z beljakovinami in drugimi hranili, med katerimi velja še posebej izpostaviti klorofil, železo in vitamin B12. Alga spirulina je ena hranilno najbolj bogatih živil. V svoj jutranji smoothie dodajte žličko spiruline ali pa jo vmešajte v zelenjavno juho.

    Puding iz chia semen

    Chia semena se zelo dobro podajo k različnim vrstam jedi. Zmešate jih lahko z rastlinskim mlekom, dodate sadje po izbiri ali kakšno vam ljubo začimbo in odličen puding je pripravljen. Puding iz chia semen si lahko pripravite že večer prej in zjutraj vas bo čakal odličen in hranljiv zajtrk, ki vam bo dal energijo za dober začetek dneva.

    Zrak

    Z globokim in ozaveščenim dihanjem boste nahranili tako svoje telo kot duha. Dihanje je res zelo pomembno, zato nikar ne pozabite nanj, ne glede na to, kako noro je življenje.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte