fbpx
Domov Zdravje & prehrana Sprostite se in zažarite

Sprostite se in zažarite

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Vsi smo kdaj preveč zaposleni, da bi si vzeli čas zase in sprostili. Ljubezen do sebe je resnično osnova za vse, kar počnemo, zato je pomembno, da poskrbite za svoje dobro počutje. Vsak dan si vzemite čas za katerega od obredov, ki vam jih bomo opisali in tako boste v svoje življenje zagotovo vnesli več sreče, harmonije, miru in zdravja.

1. Sprostite se

  • Časovnik na uri naravnajte na 5 minut.
  • Udobno se usedite, vaši boki pa naj bodo dvignjeni.
  • Globoko vdihnite in pri tem preštejte do 3 ali 4.
  • Izdihnite in tudi tokrat štejte do 3 ali 4. Zaprite oči in tako dihajte 5 minut.
  • Ko mine 5 minut, si časovnik na uri nastavite na 10 minut.
  • Lezite, oči pa si pokritje z blazino ali kakšno odejo. Normalno dihajte in se popolnoma sprostite.

Zelo pomembno je, da si po intenzivnem dihanju vzamete dovolj časa za počitek. V nasprotnem primeru vas lahko začne boleti glava.

Sprostitev

2. Povrnite si energijo in se razstrupite z ohrovtovim smoothijem

Sestavine:

  • nekaj ohrovtovih listov
  • 2 pomaranči
  • manjši korenček

Korenček olupite in ga nasekljajte na manjše koščke. Iz pomaranč iztisnite sok. Ohrovtove liste operite in jih narežite na manjše koščke. Vse skupaj dajte v blender in zmešajte.

3. Vstajajte s sončnim vzhodom in uživajte v njem

Čeprav pozimi nimamo toliko priložnosti za opazovanje sončnega vzhoda in je za to zagotovo bolj primeren drug čas v letu, pa lahko vseeno poskusite z njim.
Vstanite že pred sončnim vzhodom in se udobno usedite na mesto, s katerega boste lahko opazovali, kako se bo oranžno-rdeča krogla dvignila izza obzorja. Med sončnim vzhodom naj bi se ljudje počutili bolj sproščeno, hkrati pa naj bi v sebi občutili prebujajočo se energijo.
Če se uravnovesimo s temi naravnimi ritmi, ima to velik vpliv tako na naše telo kot na naše zdravje. Poskusite iti v posteljo čim prej po tem, ko sonce zaide in vstajajte ob sončnem vzhodu. Vztrajajte nekaj tednov in zagotovo boste občutili spremembe pri sebi.

4. Zmasirajte se

Z jutranjo masažo telesa boste razstrupili telo, poskrbeli za boljšo cirkulacijo in poskrbeli za splošno dobro počutje. Za masažo telesa lahko uporabite posebno ščetko. S ščetko se vedno masirajte od rok in nog v smeri vašega srca.

5. Privoščite si skodelico razstrupljevalnega čaja

  1. Metin čaj: Če na vrtu ali balkonu gojite zelišča in začimbe, lahko poskusite tudi z meto. Meto je res zelo preprosto gojiti, čaj iz nje pa je naravnost odličen. Posušene metine liste samo prelijte z vročo vodo in pustite stati nekaj minut.
  2. Jabolčni in cimetov čaj: Za pripravo čaja lahko uporabite ekološko pridelana jabolka in cimetove palčke ter tako ustvarite omamno dišeč čaj izvrstnega okusa. Ta čaj med drugim pomaga ublažiti menstrualne krče in krvavitve.
  3. Pomarančni čaj z medom: Z rezino limone in čajno žličko surovega medu boste ustvarili čudovit sladek čaj.
  4. Postavite si cilje.

Močni cilji nam dajo motivacijo, da resnično sledimo svojim željam in vrednotam:

  1. Poiščite kraj, kjer boste imeli mir vsaj 15 minut.
  2. Časovnik na uri nastavite na 10 minut.
  3. Udobno se namestite. Dlan desne roke položite na območje srca, levo pa preko naslednje čakre (nahaja se ravno pod popkom).
  4. Zaprite oči in se povežite s svojim dihom.
  5. Osredotočite se na svoje želje in cilje. Bodite odprti do vseh idej, ki se vam porodijo. Lahko gre za podobe, spomine ali samo občutke.
  6. Ko mine čas 10 minut, časovnik nastavite na 5 minut in v dnevnik zapišite vse svoje misli in občutke. Če potrebujete več časa za pisanje, si ga vzemite. Ta »obred« lahko ponovite kadarkoli želite oziroma čutite, da ga potrebujete.
- Oglas -

Najnovejše

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.

5 nasvetov za več REM-spanja

REM-spanje naj bi bilo med drugim zelo pomembno za utrjevanje spominov. Pomanjkanje tega tipa spanja naj bi imelo tako zelo negativen vpliv na učenje oziroma pomnjenje.

Šolanje na daljavo zmanjšuje anksioznost med najstniki

Pouk oziroma šolanje na daljavo je nekaj, s čimer so se v zadnjih mesecih srečali številni šolarji po vsem svetu.

5 »čustvenih stanj« imunskega sistema

Močan imunski sistem bo letošnjo zimo še pomembnejši kot v preteklih letih. Prav zaradi pojava novega koronavirusa so začeli mnogi posvečati precej več pozornosti krepitvi imunskega sistema kot običajno.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×