Živila za v boj proti diabetesu

    Če trpite za diabetesom veste, da so vaši nakupovalni izleti v trgovino z živili veliko več kot zgolj »metanje« stvari v voziček. Z nakupom določenih živil se namreč opredelite ali se boste vdali v bolezen ali pa boste stvari vzeli v svoje roke in bolezen začeli nadzirati ter se ji zoperstavili po robu. Pripravili smo vam seznam živil za katera je v primeru diabetesa več kot zaželeno, da jih vključite v svoj jedilnik. Najnovejše raziskave se namreč pokazale, da spremembe v vaši prehrani kot so denimo zmanjšano uživanje rafiniranih ogljikovih hidratov, uživanje pustih beljakovin, ipd., pomagajo izboljšati nadzorovanje ravni krvnega sladkorja.

    diabetes prehrana in živila

    Avokado

    Bogat, kremast in poln nenasičenih maščob, avokado upočasnjuje prebavo ter pomaga vzdrževati zdravo raven krvnega sladkorja po obroku. Ker vsebuje veliko dobrih maščob lahko celo pomaga pri odpornosti na inzulin, kar na dolgi rok pomeni stabilno raven krvnega sladkorja brez nihanj. Poskusite ga vključiti v svoj obrok tako, da z avokadovim pirejem nadomestite majonezo ali maslo v sendviču ali pa ga surovega vključite v vašo najljubšo solato.

    Ječmen

    Če se boste navadili nanj in ga začeli uporabljati namesto riža lahko dvig krvnega sladkorja po obroku zmanjšate za kar 70 odstotkov. Topne vlaknine v ječmenu namreč drastično upočasnjujejo prebavo in absorpcijo ogljikovih hidratov, s čimer se ne more primerjati niti rjavi riž. Ječmen lahko uporabljamo v juhah, kot prilogo ali pa ga kuhanega dodamo solati.

    Brokoli

    Čeprav imate morda nekateri zaradi njega otroške kulinarične travme, bi mu morali v primeru, da imate diabetes, dati še eno priložnost. Brokoli je namreč poln vlaknin, antioksidantov ter kroma, ki ima izjemno vlogo pri dolgoročnem nadziranju ravni krvnega sladkorja. Če vam okus še vedno ni všeč, ga lahko »skrijete« v smoothie, juhe, solate, zelenjavne priloge, ipd.

    PREBERITE TUDI:  Garcinia cambogia za naravno hujšanje

    Lanena semena

    Ne, to ni zgolj krma za ptiče, ki prezimijo na naših vrtovih. Lanena semena so prava zvezda med semeni, ko govorimo o diabetesu. Bogata so namreč z beljakovinami, vlakninami ter dobrimi maščobami, ki jih najdemo lahko tudi v ribah. Vsebujejo veliko magnezija, ki je ključnega pomena za nadziranje krvnega sladkorja. Lanena semena lahko potresemo po jogurtu, domačem sladoledu ali pa jih vključimo v peko naših najljubših piškotov. Več o lanenih semenih >>

    Olivno olje

    Brez zadržkov bi mu lahko rekli tudi tekoče zlato. Vsebuje tako močne protivnetne lastnosti, da ga lahko primerjamo celo z aspirinom. Je tudi eden izmed poglavitnih razlogov zakaj ljudje, ki sledijo mediteranski dieti nimajo težav s srčnimi obolenji, holesterolom ter povišano ravnjo krvnega sladkorja. Kar začnite ga uporabljati!

    Sladki krompir

    Namesto običajnega krompirja poskusite v svoje obroke vključiti sladki krompir in vaš krvni sladkor bo narasel za kar 30 odstotkov manj kot pri navadnem krompirju. Sladki krompir je namreč poln vlaknin ter koristnih maščob izmed katerih je kar 40 odstotkov takšnih, da znižujejo raven holesterola. Poleg tega vsebujejo tudi kartenoide – oranžne in rumene pigmente, ki igrajo pomembno vlogo pri telesnem odzivu na inzulin.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte