Ščetkanje zob pred zajtrkom ali po zajtrku?

Kdaj si običajno lotite ščetkanja zob – neposredno po tem, ko se zbudite, torej še pred zajtrkom, ali šele po prvem obroku?

Sam svoj terapevt: 3 vprašanja, ki si jih morate zastaviti vsak dan

Terapija v lastni režiji ima lahko kljub temu ogromno koristi. Omogoča vam nadzor nad čustvi in počutjem.

Protibolečinska sredstva lahko, paradoksno, prispevajo h kroničnim bolečinam

Znano je, da je lahko pogosta uporaba protibolečinskih sredstev problematična. Zdaj pa so raziskovalci odkrili, da ima lahko celo paradoksen učinek.

Onesnaženost okolja kriva že za najmanj 9 milijonov smrti letno

Raziskovalci so ugotovili, da je bila onesnaženost okolja leta 2019 kriva za najmanj 9 milijonov prezgodnjih smrti.

Migrene lahko povečajo nevarnost za zaplete med nosečnostjo

Z migrenami se spopada kar približno 20 odstotkov žensk v rodni dobi. Raziskovalci so bili pozorni na najbolj tipične zaplete, povezane z nosečnostjo.

Naravna škropiva za pogoste bolezni v sadnem vrtu

Kot vsake vrtnine pa imajo tudi sadne grmovnice in drevesa svoje škodljivce ter bolezni, ki jih je treba spremljati in nadzorovati, saj nam lahko v nasprotnem primeru uničijo pridelek ali pa celo kar sadno rastlino samo.

Marko Slapnik: »Prevajam jezik narave v govorico ljudi«

Težko je v le nekaj odstavkih opisati, s čim vse se ukvarja Marko Slapnik, vedno nasmejani gospod, ki vsakogar zlahka začara s svojo pozitivno energijo in širi svoje navdušenje nad naravo in Solčavskim, od koder prihaja.

Kako nevarni so v resnici sončni žarki?

Večina ljudi se iskreno začudi, ko izvedo, da so tudi sončni žarki, ki jih dobimo pri delu na vrtu, na sprehodu, na kolesu ali v gorah, prav tako škodljivi.
Zdravje & prehranaŽivila za v boj proti diabetesu

Živila za v boj proti diabetesu

MORDA VAS ZANIMA

Če trpite za diabetesom veste, da so vaši nakupovalni izleti v trgovino z živili veliko več kot zgolj »metanje« stvari v voziček. Z nakupom določenih živil se namreč opredelite ali se boste vdali v bolezen ali pa boste stvari vzeli v svoje roke in bolezen začeli nadzirati ter se ji zoperstavili po robu. Pripravili smo vam seznam živil za katera je v primeru diabetesa več kot zaželeno, da jih vključite v svoj jedilnik. Najnovejše raziskave se namreč pokazale, da spremembe v vaši prehrani kot so denimo zmanjšano uživanje rafiniranih ogljikovih hidratov, uživanje pustih beljakovin, ipd., pomagajo izboljšati nadzorovanje ravni krvnega sladkorja.

- Oglas -

diabetes prehrana in živila

Avokado

Bogat, kremast in poln nenasičenih maščob, avokado upočasnjuje prebavo ter pomaga vzdrževati zdravo raven krvnega sladkorja po obroku. Ker vsebuje veliko dobrih maščob lahko celo pomaga pri odpornosti na inzulin, kar na dolgi rok pomeni stabilno raven krvnega sladkorja brez nihanj. Poskusite ga vključiti v svoj obrok tako, da z avokadovim pirejem nadomestite majonezo ali maslo v sendviču ali pa ga surovega vključite v vašo najljubšo solato.

Ječmen

Če se boste navadili nanj in ga začeli uporabljati namesto riža lahko dvig krvnega sladkorja po obroku zmanjšate za kar 70 odstotkov. Topne vlaknine v ječmenu namreč drastično upočasnjujejo prebavo in absorpcijo ogljikovih hidratov, s čimer se ne more primerjati niti rjavi riž. Ječmen lahko uporabljamo v juhah, kot prilogo ali pa ga kuhanega dodamo solati.

Brokoli

Čeprav imate morda nekateri zaradi njega otroške kulinarične travme, bi mu morali v primeru, da imate diabetes, dati še eno priložnost. Brokoli je namreč poln vlaknin, antioksidantov ter kroma, ki ima izjemno vlogo pri dolgoročnem nadziranju ravni krvnega sladkorja. Če vam okus še vedno ni všeč, ga lahko »skrijete« v smoothie, juhe, solate, zelenjavne priloge, ipd.

- Oglas -

Koristno branje: Diabetes: Ali nas čaka epidemija sladkorne bolezni?

Lanena semena

Ne, to ni zgolj krma za ptiče, ki prezimijo na naših vrtovih. Lanena semena so prava zvezda med semeni, ko govorimo o diabetesu. Bogata so namreč z beljakovinami, vlakninami ter dobrimi maščobami, ki jih najdemo lahko tudi v ribah. Vsebujejo veliko magnezija, ki je ključnega pomena za nadziranje krvnega sladkorja. Lanena semena lahko potresemo po jogurtu, domačem sladoledu ali pa jih vključimo v peko naših najljubših piškotov. Več o lanenih semenih >>

Olivno olje

Brez zadržkov bi mu lahko rekli tudi tekoče zlato. Vsebuje tako močne protivnetne lastnosti, da ga lahko primerjamo celo z aspirinom. Je tudi eden izmed poglavitnih razlogov zakaj ljudje, ki sledijo mediteranski dieti nimajo težav s srčnimi obolenji, holesterolom ter povišano ravnjo krvnega sladkorja. Kar začnite ga uporabljati!

Sladki krompir

Namesto običajnega krompirja poskusite v svoje obroke vključiti sladki krompir in vaš krvni sladkor bo narasel za kar 30 odstotkov manj kot pri navadnem krompirju. Sladki krompir je namreč poln vlaknin ter koristnih maščob izmed katerih je kar 40 odstotkov takšnih, da znižujejo raven holesterola. Poleg tega vsebujejo tudi kartenoide – oranžne in rumene pigmente, ki igrajo pomembno vlogo pri telesnem odzivu na inzulin.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×