Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.

Zakisanost oceanov nam krade kisik

Drobni, na vodi plavajoči organizmi, ki človeštvu zagotavljajo kar približno eno petino vsega kisika, so vse bolj ogroženi.

Okužba s tem parazitom vas lahko naredi bolj privlačne

Raziskovalci so odkrili, da lahko ta parazit vpliva na povečanje privlačnosti okužene osebe.

Ali pogosto opažate ponavljajoče se številke? Preverite, kaj pomenijo …

Vas praktično na vsakem koraku spremlja ponavljajoč se vzorec številk? Morda se zdi, da gre za naključje, vendar so numerologi prepričani, da bi morali tovrstnim znamenjem posvetiti več pozornosti.
Zdravje & prehranaZdrava prehrana: Obroki za uspešno vrnitev na delo

Zdrava prehrana: Obroki za uspešno vrnitev na delo

MORDA VAS ZANIMA

Po dolgem in vročem poletju se vračamo na delo, pripravljeni na novo popotovanje zavestnega prehranjevanja. Natrpan urnik nam preprečuje, da bi razmišljali o optimalnem prehranjevanju oziroma o tem, katera hrana bi bila za nas najboljša in bi najbolj koristila našemu telesu. Pri tem nam je v veliko pomoč vnaprejšnje načrtovanje obrokov. Ko kupujemo določeno hrano, se vedno vprašajmo: »Ali želim, da ta hrana postane del celic mojega zdravega telesa?«

Že zjutraj v mislih preletimo svoj dnevni prehranjevalni načrt

- Oglas -

Kaj bomo danes dobrega pojedli? Zaželeno je in tudi sama vas spodbujam v prizadevanju, da se prehranjujete vsake tri do štiri ure, saj s tem vzdržujete uravnoteženo raven krvnega sladkorja, kar pripomore k vzdrževanju energije in zbranosti.

Zjutraj na tešče je priporočljivo pitje zelenih napitkov s sestavinami, kot so spirulina, pšenična trava in klorela. Lahko jih zmešamo z vodo ali s svojim najljubšim sokom ter si tako izboljšamo okus. Če nam doma zmanjka časa, jih vzemimo s seboj v službo. Tako svoje telo oskrbimo z gorivom že zjutraj ter tako preprečimo, da bi se počutili raztreseno oziroma da bi podlegli slabemu razpoloženju.  

Priprava obroka

Pri pripravi obroka ali prigrizka smo lahko zelo ustvarjalni in izvirni tudi v službi. Uporabimo lahko različne barve, oblike ter teksture biološko pridelanega sadja in zelenjave.

Postrezimo si redkvice, kumare, korenje, zeleno ter koromač, in sicer s prelivi, ki jih pripravimo že doma. Sami lahko pripravimo tudi kremne namaze iz pinij, limone, zelene in malo vode. Prelivi in namazi ostanejo v hladilniku sveži tudi teden dni. Uporabite zavitke, kot so rižev papir, pite iz kamuta in surove lističe nori. Namažite jih s humusom (čičerikina pasta) ali izberite enega od doma pripravljenih namazov, dodajte svežo zelenjavo, kot so kumare, redkvice, sončnična semena itd.

Kosilo na delovnem mestu
- Oglas -

Sestavite si mešano solato po lastni želji in izbirajte med radičem, zeleno glavnato solato, rukolo in regratom. Dodajte fižol, redkvice in jo obogatite s potresenimi mletimi lanenimi semeni, bučnimi semeni ali algami. Pripravite si svoj solatni preliv iz oljčnega olja, limone in himalajske soli. Med obroki si privoščite jagode goji, ki so polne hranil in vlaknin. Pojejte najmanj dve jabolki na dan. Popijte slasten smuti iz peteršilja in manga, ki ste ga pripravili doma.

Če je nas delovnik dolg, po delu pa smo namenjeni še na kakšno vadbo, vzemimo s seboj beljakovinski shake. Uporabimo lahko konopljine, riževe ali sirotkine beljakovine, ki jih pomešajmo z vodo in jim dodamo tudi zmrznjene jagode, borovnice, maline ali robidnice. Beljakovinski shake nas napolni z energijo in lahko bomo vadili dlje.

Pri vsem tem pa ne pozabite na vodo! Na dan je priporočljivo spiti vsaj deset kozarcev vode! Količina pa je seveda vedno odvisna od klime, stresa in vadbe. Vedno torej nosite s seboj steklenico vode.

In ko ne utegnemo?

Kaj pa v primerih, ko nam zmanjka časa za domačo kuhinjo? Velikokrat smo primorani, da se hranimo v restavracijah. Spodaj je nekaj priporočil za izbiro hrane v takih primerih.

  • Izberimo restavracijo, ki na jedilniku ponuja zdravo svežo hrano.
  • Naročimo si solato kot predjed ali kot samostojno jed ali pa izberimo z jedilnika drugo zelenjavo kot prilogo k ribji jedi ali perutnini.
  • Ko naročamo solato, zahtevajmo preliv posebej. Bogati solatni bari omogočajo, da predjed postane glavna jed. Solati lahko dodamo avokado, oreščke ali semena ter tako oplemenitena postane hranljiv in zdrav obrok, ki prežene lakoto.
  • Izogibajmo se ocvrti zelenjavi ter namesto tega naročimo na pari pripravljeno zelenjavo.
  • Za posladek naročimo krožnik s svežim sadjem ter mu dodajmo svoje datlje ali drugo suho sadje.
  • Če imate alergije in težko prebavljate kakšno živilo, se vedno pozanimajte za sestavine v jedi in kako je ta jed pripravljena.

Ne pozabite!

Prehod na zdravo prehrano in življenjski slog naj bo preprost. Ko boste enkrat usvojili spremembo, ne bo več povratka. Za nagrado pa boste prejeli izboljšan spomin, jasne misli in osredotočenost.

Preberite tudi: Stres na delovnem mestu vpliva na nezdrav način življenja

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×