Poletni horoskop 2022

Kaj si lahko obetate od tokratnega poletja? Vam bodo zvezde naklonjene ali se morate pripraviti na specifične izzive? Odgovori vas čakajo v poletnem horoskopu 2022 …

Eko poroka: 5 nasvetov za okolju prijaznejše poročno slavje

Poroke so namreč pogosto zelo obremenjujoče za okolje. Vendar pa lahko na srečo organizirate prečudovito »eko poroko«.

Je pridobivanje kilogramov po menopavzi zares neizbežno?

Pogosto slišimo, da je menopavza skorajda neizbežno povezana s pridobivanjem kilogramov.

5 vrst zelenjave, pri katerih je toplotna obdelava koristna

Katere so tiste vrste zelenjave, ki jih sicer lahko uživamo tudi presne, vendar je praviloma precej bolje, če jih pred zaužitjem toplotno obdelamo?

Razrešena velika uganka, povezana s parkinsonovo boleznijo

Znanstvenikom je uspelo najti odgovor na pomembno vprašanje, povezano s parkinsonovo boleznijo.

Revija Bodi eko, Julij-Avgust 2022

Kaj je lepšega v vročih poletnih dneh, kot to, da se lahko uležemo v senco in v roke vzamemo odlično revijo s koristnimi nasveti in recepti?

Nič več opičjih koz?

Sama bolezen se sicer žal ne poslavlja, toda vse kaže, da se bo kmalu poslovilo njeno trenutno ime.

Pritisnite na to točko … in zaspali boste prej kot v 2 minutah

Ali zvečer pogosto težko zaspite? Gre za težavo, ki je vse prej kot redka. Pogost krivec za nespečnost je stres, vendar je lahko povezana...
Zdravje & prehranaZakaj bi si morali takoj privoščiti pest mandljev?

Zakaj bi si morali takoj privoščiti pest mandljev?

MORDA VAS ZANIMA

Mandlji imajo številne pozitivne učinke na naše telo, redno uživanje zdravih oreščkov pa pripomore k znižanju tveganja za nekatere kronične bolezni.

- Oglas -

Mandlji

Protivnetno delovanje

Mandlji imajo protivnetne lastnosti, saj v sebi skrivajo obilico antioksidantov, med njimi tudi vitamin E, ki je še posebej močan antioksidant. To pomeni, da pomaga preprečevati oksidativni stres in proste radikale, ki jih povezujejo z rakastimi obolenji. Mandlji so bogat vir vlaknin, zato bo pest mandljev na dan pregnala zaprtost in prebavne težave. Mandlji naj bi bili tudi učinkovita pomoč pri nižanju telesne teže, saj lahko kakovostne maščobe pripomorejo k nižanju apetita in tako preprečujejo prenajedanje. Ugotovili so tudi, da naj bi mandlji imeli učinek  nižanja slabega holesterola. Vsebujejo veliko magnezija, kalcija, mangana in kalija, ki doprinesejo k boljšemu zdravju srca. Riboflavin v mandljih pa dobro deluje na možgansko aktivnost in kognitivne sposobnosti.

Kaj vsebuje pest mandljev?

Pest mandljev – približno 23 mandljev vsebuje: 3,5 g vlaknin, 6 g beljakovin, 14 g kakovostnih maščob, 37% dnevno priporočenega vnosa vitamina E in 20% dnevno priporočenega vnosa magnezija. Mandlji vsebujejo tudi omega -6 maščobne kisline, ki naj ne bi bile najboljše za naše zdravje,  a v resnici naše telo potrebuje tudi te maščobe, a v pravem razmerju. Razmerje med zaužitimi omega-3 in omega-6 maščobnimi kislinami naj bi bilo 2:1, žal pa zaradi današnjega načina prehranjevanja pri marsikomu to razmerje naraste na 6:1, kar ima lahko dolgoročno škodljive posledice na telo. Omega 3 najdete tudi v lososu, sardinah, orehih, semenih chia in lanenih semenih.

Kako jih uživati?

Tudi mandlje je kot vrsto ostalih oreščkov priporočljivo pred zaužitjem namakati. Mandlji so obdani z ovojnico fitinske kisline, ki ščiti dobrodejne in telesu koristne snovi. Namakanje oreščkov in semen omogoča encimom in drugim koristnim organizmom v zrnju razgraditi in nevtralizirati velik del fitinske kisline. Namakanje v topli vodi spodbuja proizvodnjo številnih koristnih encimov. Delovanje teh encimov poveča količino vitaminov, predvsem B vitamina. Med postopkom namakanja in fermentacije se gluten in druge težko prebavljive beljakovine deloma razgradijo v enostavnejše komponente, ki se lažje absorbirajo.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×