Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.

Hujšanje z Luno – je vesolje naklonjeno vitki postavi?

V poplavi takšnih in drugačnih diet ste zagotovo že slišali tudi za Lunino dieto oz. hujšanje z Luno.
Zdravje & prehranaVsakodnevne navade za preprečevanje glavobolov

Vsakodnevne navade za preprečevanje glavobolov

MORDA VAS ZANIMA

Verjetno imamo vsi vsaj občasno težave z glavoboli. Vendar pa so pri nekaterih ljudeh te težave tako pogoste, da imajo ogromen vpliv na kakovost njihovega življenja. Morda se vam zdi, da ste v boju z glavoboli nemočni – oziroma da so edino, kar vam lahko zares pomaga, protibolečinska sredstva. Seveda pa to ne drži povsem.

- Oglas -

Pogosto so prav slabe vsakodnevne navade tisto, zaradi česar se določeni posamezniki zelo pogosto spopadajo z glavoboli. Že z nekaj preprostimi ukrepi lahko omejite tako pogostost kot intenzivnost glavobolov – vsekakor se splača poskusiti!

Glavobol

Poskrbite za zadosten vnos tekočine

Dehidracija velja za enega zelo pogostih krivcev za glavobole. Če boste pozorni na to, da boste čez dan zares popili dovolj tekočine, obstaja velika verjetnost, da bodo postale tudi vaše težave z glavoboli precej manjše. Ne pozabite: takrat, ko zaznate žejo, je običajno že prepozno, zato raje pijte redno in po malem.

Omejite vnos alkohola in kofeina

Čeprav je tekočina pomembna za preprečevanje glavobolov, pa seveda ni vseeno, katero tekočino izberemo. Najboljša izbira sta voda in nesladkan čaj. Po drugi strani pa imajo določene pijače povsem nasproten vpliv. V mislih imamo seveda predvsem alkoholne pijače in kofeinske napitke. Če nočete povečevati tveganja za glavobol, čim bolj omejite pitje omenjenih pijač. Pri omejevanju kofeina sicer malce pazite. Če ste doslej dnevno popili ogromno kave ali katerega drugega napitka z visoko vsebnostjo kofeina, naj bo zmanjševanje količine postopno, sicer se lahko prav med »odvajanjem« pojavijo hudi glavoboli.

Izogibajte se čistilom z umetnimi dišavami

- Oglas -

Tudi čiščenje vašega doma vam lahko povzroči glavobol. Za to so pogosto kriva čistila, ki jih uporabljate. Poleg množice sestavin, ki so lahko tudi sicer zelo nevarne za naše zdravje, čistila pogosto vsebujejo tudi umetne dišave, ki lahko predvsem pri tistih najbolj občutljivih sprožijo glavobol. Obstaja torej kar precej dobrih razlogov, zakaj je bolje izbrati ekološka oziroma čim bolj naravna čistila.

Poskrbite za redno telesno aktivnost

Izsledki raziskav kažejo, da so težave z glavoboli najpogostejše pri tistih ljudeh, ki so najmanj fizično aktivni. To ni presenetljivo, če pomislimo, da telovadba pospešuje prekrvavitev, kar je zelo pomembno za preprečevanje glavobolov.

Povečajte vnos magnezija

Eden od zelo tipičnih simptomov pomanjkanja magnezija je glavobol. Preden posežete po protibolečinskih tabletah, tako raje poskusite povečati vnos živil, ki so bogata z magnezijem, ali pa si pomagajte s prehranskimi dopolnili. Vsekakor je to precej bolj varna opcija, saj ni tveganja za nezaželene stranske učinke.

Zmanjšajte vnos soli

Ste eden tistih, ki jed vedno dodatno solijo, preden jo sploh poskusijo? Morda se tu skriva razlog, zaradi katerega se pogosto soočate z glavoboli. Kot je znano, lahko natrij v soli poviša krvni tlak, to pa posredno vpliva tudi na glavobole.

Ne zanemarjajte pomena kakovostnega spanca

Tudi pomanjkanje spanja je lahko dejavnik, ki vpliva na pogoste glavobole. Če zaradi različnih obveznosti večkrat žrtvujete spanec, vam lahko to na dolgi rok prinese precej težav z zdravjem. Tako morda glavoboli sploh ne bodo več vaša glavna težava, zato je smiselno, da čim prej ukrepate.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×