Kaj je krivo za slabost med vožnjo?

Nekateri ljudje imajo med vožnjo tako hude težave s slabostjo, da se ne morejo osredotočiti na nič drugega.

Ajurvedski nasveti za boljše duševno zdravje

Eden od glavnih ciljev ajurvedskih tehnik je vzpostavljanje ravnovesja med telesom, umom in dušo.

Začinite svoje zdravje s super začimbami

Začimbe in zelišča so zagotovo nekakšno superživilo. V njih so namreč skoncentrirane številne izjemno koristne snovi.

Rastline, ki ugodno vplivajo na centralni živčni sistem

V rastlinah najdemo veliko sestavin, ki delujejo na centralni živčni sistem in imajo pogosto pomirjevalni ali stimulativni učinek na naše telo.

Ali vas občasno preseneti nadpovprečno močna menstruacija?

Menstruacije so večinoma precej šibke, spremljajoči »simptomi« pa mili, občasno pa vas kljub temu preseneti zelo močna menstruacija.

Narava lahko poskrbi za bistveno manj zastrašujoče bolnišnice

Profesorica krajinske arhitekture se je posvetila vprašanju, kako narediti bolnišnice bolj prijazne za obiskovalce.

Helena Ošep: Klepet ob skodelici alpskega čaja

Helena Ošep se ukvarja s pripravo čajnih mešanic, ki so posebne zaradi izrazite arome, značilne za rastlinje alpskega okolja.

Znanstveniki razglasili najlepši vonj na svetu

Podobno kot se razlikuje naš okus, se razlikuje tudi naše dojemanje različnih vonjev.
Zdravje & prehranaTudi zelo kratka vadba pomembno prispeva k zdravju

Tudi zelo kratka vadba pomembno prispeva k zdravju

MORDA VAS ZANIMA

Zagotovo ste imeli že kdaj občutek, da imate preprosto premalo časa za telovadbo, zato ste jo za tisti dan raje preskočili. Morda v večini primerov raje izberete dvigalo kot stopnice, saj menite, da tako kratka telesna aktivnost ne more spremeniti ničesar. Vendar pa ugotovitve strokovnjakov kažejo drugače. Precej pomembnejši od tega, ali telovadbo opravimo »v enem kosu« ali bolj razdrobljeno, je končni dnevni seštevek. In tu šteje praktično vsaka minuta.

- Oglas -

hoja po stopnicah

Analiza obsežnega nabora podatkov

Raziskovalci z ameriške Univerze Duke so ugotovili, da ni pomembno, ali je naše gibanje razpršeno v več manjših enot. Tako je pametno, da čim bolje izkoristite čas, ki ga imate na voljo, četudi gre zgolj za nekaj minut. Za raziskavo so bili sicer analizirani podatki skoraj 5000 odraslih, starih nad 40 let.  Sodelujoči so morali nositi merilnike aktivnosti, s pomočjo katerih so raziskovalci nato ugotovili, koliko so se gibali v določenem dnevu in kako je bila razporejena aktivnost udeležencev. Zbrane podatke so nato primerjali z njihovim zdravstvenim stanjem.

Ni več izgovorov, tudi če nimate veliko časa

Končne ugotovitve omenjene študije kažejo, da je pozitiven vpliv na zdravje skorajda povsem primerljiv, ne glede na to, ali gre za gibanje, ki je enakomerno porazdeljeno skozi dan, ali pa na primer za eno uro, posvečeno izključno telovadbi. Izgovorov, da nimate časa za to, da bi bili fizično aktivni, torej ni več. Ko boste naslednjič v dilemi, ali se vam zares splača po stopnicah namesto z dvigalom oziroma ali lahko 10-minutna vadba sploh kaj spremeni, boste hitro našli pravi odgovor. Seveda pa to ne bo koristilo le vašemu zdravju, ampak tudi ohranjanju vitke postave.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×