Tudi s hrano lahko okrepite zdravje svojih notranjih organov

    Zagotovo imate tudi vi na svoji mizi ali v hladilniku katero izmed živil, ki blagodejno delujejo in vam lahko pomagajo okrepiti zdravje vaših notranjih organov. Preverite, katera živila so izjemno zdrava, in imajo še posebno pozitiven učinek na določene dele vašega telesa.

    Borovnice

    Borovnice so polne antioksidantov, ki lahko upočasnijo staranje in pomagajo pri krepitvi imunskega sistema. Borovnice so še posebej priporočljive za zdravje vaših oči, lahko namreč pomagajo pri preprečevanju glavkoma. Borovnice so odlične tudi za pospešitev cirkulacije, blaženje kronične utrujenosti, pripomogle pa bodo tudi k bolj sijoči in zdravi koži. Borovnice so torej odlične za vaše oči, kožo in trebuh.

    Brokoli

    Brokoli, ki kar kipi od vitaminov A in C, antioksidantov, folne kisline in vlaknin nujno  bolj pogosto umestite na svoj krožnik. Pripomore k zmanjševanju tveganja za srčne bolezni, pripomore k uravnavanju holesterola in je odličen vir kalcija. Če ga boste redno uživali, vam bodo še posebej hvaležna pljuča in jetra.

    Losos

    Ribe slovijo kot hrana za možgane, a imajo še več pozitivnih lastnosti. Visoka vsebnost omega-3 maščobnih kislin pripomore k nadzorovanju krvnega pritiska in zmanjšuje tveganje za razvoj krvnih strdkov. Pozitivno deluje predvsem na oči, srce in pljuča.

    Špinača

    Špinača je bogata z vitamini A, C, E in K, zato je bogat vir antioksidantov. Protivnetne lastnosti špinače pripomorejo k zmanjšanju tveganja za srčne bolezni, pomagajo uravnati krvni tlak in v boju proti artritisu. Posebej dober vpliv ima na sklepe in na srce.

    Avokado

    Avokado vsebuje vitamine A, B, C, E in K, ponašajo pa se tudi z visoko vsebnostjo folne kisline in vlaknin. So odličen način, da poskrbite za zdravo srce,  uravnate krvni pritisk. Ker imajo ogromno zdravih maščob bodo pripomogli k znižanju tveganja za srčne bolezni in pripomogli k izgubi telesne teže.

    Orehi

    Orehi so lokalno in dostopno super živilo, bogati z dobrimi maščobnimi skupinami, ki pripomorejo k nižanju tveganja za bolezni srca. Vitamin E pa poskrbi za zdrave žile, zmanjšuje tveganje za depresijo in sladkorno boleznijo tipa 2. Še posebej dobro vplivajo na možgane, srce in jetra.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte
    Deli