fbpx
Domov Zdravje & prehrana Preženite vročino s preprostimi sadnimi domačimi ledenkami

Preženite vročino s preprostimi sadnimi domačimi ledenkami

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Če težko prenašate visoke temperature in iščete vse možne načine za ohladitev, se lahko poskusite ohladiti tudi od znotraj. Kaj je boljšega kot doma pripravljene ledeneke? Pripravite si zdrave domače ledenke, ki jih lahko namesto kupljenih, ponudite tudi otrokom.

Borovničeva nebesa

Izkoristite sezono borovnic, saj so te eden najmočnejših antioksidantov.  Za 8 ledenk boste potrebovali 300 g borovnic, 55 g medu, čajno žličko vanilijevega ekstrakta, 420 g grškega jogurta. Pripravite jih tako, da v večji skledi nežno premešate borovnice, med in 2 žlici vode in pustite, da stoji.  V ponev na srednjo temperaturo  dajte 125 ml vode in 55 g medu in počakajte, da zavre. Zmanjšate temperaturo in mešajte še pet minut. Počakajte, da se ohladi. S paličnim mešalnikom zmiksajte borovničevo mešanico, vendar le za nekaj sekund, da masa ne bo postala preveč tekoča.

Potem masi dodajte še jogurt in vanilijo in dobro premešajte. Počasi primešajte še ohlajen sirup iz medu, da dobite gladko zmes. Maso pazljivo prelijte v modelčke in jih nikoli ne napolnite do roba, temveč pustite kakšen centimeter do konca. Postavite v zamrzovalnik za približno dve uri, potem pa v polovično zamrznjene ledenke nataknite še lesene palčke. Počakajte še dve uri, najbolje pa, da pustite, da zmrzujejo čez noč.

Kokosovo poletje

Brez kokosa ni poletja, z njim se lahko igrate na tisoč in en način. Poskusite pripraviti ledenke, ki imajo izjemno bogat, zanimiv okus, njihova skrivna sestavina pa je rožna voda. Potrebovali boste dve in pol skodelice narezane lubenice, pol čajne žličke rožne vode, 400 ml kokosove smetane, dve žlici medu in 70 g narezanih olupljenih pistacij. Najprej iz lubenice in rožne vode v električnem blenderju pripravite pire. Potem mešanico pretočite v dvanajst modelčkov za ledenke (napolnite do tretjine).

Zamrznite za približno dve uri, saj mora biti ta del vsaj delno zamrznjen, preden dodate kokosovo plast. Zmešajte kokosovo kremo in med ter prelijte čez zamrznjeno plast z lubenico. Dajte v zamrzovalnik še za dve uri in potem čez potrosite še pistacije in vstavite  lesene palčke. Zmrzujte še vsaj dve uri.

Eksotične gospodične

Za izjemno osvežilne eksotične gospodične boste potrebovali en narezan mango, 4 narezane jagode, kivi (narezan počez v osem polkrogov), čajno žličko nasekljanih listov bazilike, 2 žlici pasijonke, 500 ml kokosove vode.  Pripravite jih tako, da najprej mešano razporedite košček manga, jagode in kivija v 8 modelčkov,  v vsakega dajte še malo bazilike in pasijonke. Na to natočite kokosovo vodo, vendar naj v modelčkih ostane vsaj centimeter prostora. Ko bodo ledenke že nekaj časa v zamrzovalniku, jim dodajte še lesene palčke. Počakajte, da se popolnoma ohladijo.

- Oglas -

Najnovejše

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.

5 nasvetov za več REM-spanja

REM-spanje naj bi bilo med drugim zelo pomembno za utrjevanje spominov. Pomanjkanje tega tipa spanja naj bi imelo tako zelo negativen vpliv na učenje oziroma pomnjenje.

Šolanje na daljavo zmanjšuje anksioznost med najstniki

Pouk oziroma šolanje na daljavo je nekaj, s čimer so se v zadnjih mesecih srečali številni šolarji po vsem svetu.

5 »čustvenih stanj« imunskega sistema

Močan imunski sistem bo letošnjo zimo še pomembnejši kot v preteklih letih. Prav zaradi pojava novega koronavirusa so začeli mnogi posvečati precej več pozornosti krepitvi imunskega sistema kot običajno.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×