Superhrana proti prehladu

    Pravijo, da gre ljubezen skozi želodec in da smo tisto, kar jemo. Prav zato seveda ni presenetljivo, da uživanje zdrave hrane vodi … No, k zdravju seveda! Ne moremo podcenjevati pomembnosti dobre, uravnovešene in zdrave prehrane. Moramo se zavedati, da ima prav ta veliko povezave s stabilnim imunskim sistemom. To seveda ne pomeni, da morate jesti samo sadje in zelenjavo! Iz vsake skupine smo izbrali nekaj predstavnikov superhrane, ki se vam bo pomagala boriti proti gripam in prehladom.

    Česen

    Ti stroki ostrega okusa naredijo več kot le to, da hrano začinijo. Česen vsebuje tudi alicin, žveplovo spojino, ki proizvaja močne antioksidante, ko razpade. Raziskava leta 2001 je pokazala, da ljudje, ki so jedli česnova prehranska dopolnila 12 tednov med novembrom in februarjem, utrpeli manj prehladov kot tisti, ki so prejemali placebo. Česen vam da največjo antioksidantsko bombo, če ga zaužijete surovega.

    Superhrana proti prehladu

    Citrusi

    Zadnje raziskave kažejo, da vitamin C morda nima takega učinka pri preprečevanju prehladov kot smo nekdaj mislili. Vendar pa hkrati raziskave kažejo, da se prehlad lahko še vedno zmanjša, če ob prvih znakih vzamete vitamin C in na tak način skrajšate prehlad za cel dan, kar se v prehlajenem stanju lahko zdi kar delček večnosti. Jejte veliko citrusov, pa naj bo to tako, da stiskate limone v čaj ali pijete pomarančnega soka ali pa se sladkate z limonino pito. Naj vas ne skrbi predoziranje, saj je težko vzeti preveliko dozo vitamina C.

    Janež

    Veste, da deluje protibakterijsko? Izkazalo se je tudi, da blaži kašelj in pomaga omiliti zamašenost in preobremenjenost zgornjih dihal. Sicer ga lahko kar nekaj pojeste v hrani in s piškotki, najbolj učinkovit pa je v obliki čaja. Zdrobljena semena dodajte v vročo vodo in začinite še s česnom, cimetom in medom. Pijte ga trikrat dnevno in se veselite rezultatov!

    PREBERITE TUDI:  Zdrava živila, ki lahko hitro postanejo nezdrava

    Jogurt in kefir

    O bakterijah navadno razmišljamo kot o slabi stvari, vendar so nekateri od teh mikroorganizmov bistvenega pomena za dobro zdravje. Uživanje probiotičnih živil, kot sta jogurt in kefir, je dober način za dopolnitev koristnih bakterij, ki spodbujajo zdrav prebavni sistem in pomagajo preprečiti želodčne tegobe. V našem prebavnem traktu živi več kot  deset bilijonov bakterij, zato poskrbite, da bodo dobre prekašale slabe. Pregled raziskav, opravljenih v lanskem letu, je pokazal, da uživanje probiotikov (v hrani ali kot dodatek) zmanjšuje tveganje za nastanek okužb zgornjih dihal.

    Rdeča paprika

    Tako kot agrumi so tudi rdeče paprike polne vitamina C. Ena rdeča paprika lahko vsebuje tudi 150 miligramov tega vitamina, medtem ko jih ima velika pomaranča samo sto. Če ste bolni, vseeno pojejte od 400-500 miligramov dnevno, da skrajšate tisti čas obolelosti.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte