Super prigrizek: avokadov “pomfri” brez glutena

Avokado, eden izmed najbolj priljubljenih sadežev navdušencev nad zdravo prehrano  v zadnjem času, lahko pripravite tudi malo drugače in predvsem slastno. Naučimo se pripraviti domač avokadov pomfri, ki ne vsebuje glutena in laktoze, nad njim pa bodo brez dvoma navdušeni tudi ljubitelji klasičnega ocvrtega krompirčka.

Avokadov pomfri

Okusen in zdrav sadež

Avokado velja za enega najbolj zdravih sadežev na zemlji, saj v večjih količinah vsebuje kar 25 esencialnih hranil, med drugim vitamine A, B, C, E in K ter baker, železo, fosfor, magnezij in kalij. Poleg tega je avokado bogat še s prehranskimi vlakninami in zdravimi maščobami.  Polifenoli in flavonoidi, ki jih vsebuje avokado, imajo protivnetne lastnosti, zato lahko z rednim uživanjem avokada zmanjšamo vnetja v telesu in tveganje za nastanek različnih degenerativnih bolezni. Dobro vpliva tudi na varovanje srca pred morebitnimi okvarami, pomaga pri preprečevanju  nastanka sladkorne bolezni,  očesnih poškodb ter možganskih bolezni. Hranilne snovi ter telesu prijazne maščobe, ki jih vsebuje, celo pomagajo ohranjati normalno raven holesterola, uravnavajo krvni sladkor ter preprečujejo morebitna vnetja po celotnem telesu.

Kako veste, če je avokado ravno prav zrel?

Ali je avokado dovolj zrel, preverite tako, da odtrgate pecelj in  če je notranjost zelena, je avokado še nedozorel. Če je notranjost temno rjava, je avokado že prezrel ali celo gnil. Če je notranjost rumenkasta, je avokado ravno prav zrel. Priporočamo, da iz njega tokrat pripravite slasten in zdrav avokadov pomfri.

Sestavine:

  • 2 avokada,
  • jajce,
  • ¼ skodelice kokosove moke,
  • 1 skodelica mandljeve moke (grobe),
  • 2 žlici mlete paprike,
  • ščep soli in popra,
  • malce olivnega olja.

Priprava:

V mandljevo moko dodajte malce soli in mlete paprike. V drugi posodi razžvrkljajte jajce. Avokada narežite na podolgovate koščke. Tako narezane koščke najprej pomočite v kokosovo moko, potem jih pomočite v razžvrkljano jajce in za konec še v mešanico mandljeve moke in paprike. Na peki papir položite tako pripravljene avokadove rezine in pokapajte z olivnim oljem. Pecite v pečici pol ure na približno 200 stopinjah Celzija.

Preverite tudi, za kaj vse je uporabna avokadova koščica, zato je ne zavrzite!