fbpx
Domov Zdravje & prehrana Shujšajte s hrano

Shujšajte s hrano

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Se vam zdi hujšanje s hrano kot nekaj neverjetnega? Verjetno ste tudi že slišali kaj je ločevalna dieta? Morda za nekatere še vedno neverjetno, vendar je tu nekaj idej, kako normalno jesti in piti, ter s tem shujšati.

Nekatere raziskave so pokazale, da lahko z določeno hrano celo shujšate! Zato jejte in pijte naslednje stvari, koliko vam srce poželi:

Jajca: Proteini v jajcih vam bodo za zajtrk napolnili želodec, zato se boste počutili bolj site, kot pa če bi za spremembo jedli zajtrk z veliko ogljiki (žitarice, …). Zato si le privoščite za zajtrk omleto!

Beli čaj:
Verjetno ste že slišali za zdravilne učinke zelenega čaja, vendar pa beli čas dejansko vsebuje še več sestavine im. EGCG, za katero znanstveniki verjamejo, da uničuje maščobne celice in preprečuje nastanek novih.


Probiotiki: So dobri ne le za probiotične bakterije, ampak tudi za imunski sistem. Raziskovalci s Finske pa so nedavno ugotovili tudi, da pomagajo vašemu telesu omejiti absorbcijo kalorij.

No, verjetno niste pričakovali, vam da bodo strokovnjaki svetovali, da je vrečka čipsa na dan zdrava. Vseeno pa je dobro vedeti, da obstaja tudi hrana, katero lahko jeste brez večjih odrekanj in ki ne bo vplivala na obseg vašega pasu.

- Oglas -

Najnovejše

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.

5 nasvetov za več REM-spanja

REM-spanje naj bi bilo med drugim zelo pomembno za utrjevanje spominov. Pomanjkanje tega tipa spanja naj bi imelo tako zelo negativen vpliv na učenje oziroma pomnjenje.

Šolanje na daljavo zmanjšuje anksioznost med najstniki

Pouk oziroma šolanje na daljavo je nekaj, s čimer so se v zadnjih mesecih srečali številni šolarji po vsem svetu.

5 »čustvenih stanj« imunskega sistema

Močan imunski sistem bo letošnjo zimo še pomembnejši kot v preteklih letih. Prav zaradi pojava novega koronavirusa so začeli mnogi posvečati precej več pozornosti krepitvi imunskega sistema kot običajno.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×