Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.

Hujšanje z Luno – je vesolje naklonjeno vitki postavi?

V poplavi takšnih in drugačnih diet ste zagotovo že slišali tudi za Lunino dieto oz. hujšanje z Luno.

Luskavica – kožna težava, ki jo lahko precej omilimo

Luskavica je ena tistih bolezni, ki niso nalezljive in ne ogrožajo življenja, vsekakor pa bolnike zelo prizadenejo.

S katerimi rastlinami si lahko pomagamo pri težavah s srcem?

Tokrat bomo govorili o rastlinah, ki ugodno delujejo na zdravje srca in krvožilnega sistema.

To je največja slabost vašega astrološkega znamenja …

Preverite, katera je največja slabost astrološkega znamenja, v katerem ste rojeni, in kako jo lahko premagate.
RubrikeZanimivostiPretirano sedenje pospešuje staranje

Pretirano sedenje pospešuje staranje

MORDA VAS ZANIMA

Ljudje, ki preživijo večino dneva v sedečem položaju, so biološko precej starejši od svojih vrstnikov, ki so bolj aktivni, je razkrila pred kratkim opravljena študija. V raziskavi, ki so jo izvedli znanstveniki z medicinske fakultete v San Diegu, je sodelovalo 1500 žensk, starih med 64 in 95 let.

- Oglas -

Sedenje

Kronološka starost ni nujno enaka biološki

Rezultati raziskave so pokazali, da so celice žensk, ki sedijo več kot 10 ur dnevno in porabijo manj kot 40 minut za zmerno intenzivno telesno aktivnost, starejše kot pri tistih, ki ne sedijo toliko. Pretirano sedenje naj bi tako povzročalo pospešeno staranje celic. Kronološka starost človeka se namreč ne ujema vedno z njegovo oziroma njeno biološko starostjo.

Ženskam, ki so sodelovale pri raziskavi, so odvzeli vzorec krvi in jih prosili, da teden dni nosijo merilnik aktivnosti, poleg tega pa so morale udeleženke izpolniti tudi vprašalnik. Ugotovili so, da je dolžina telomerov najkrajša pri tistih ženskah, ki presedijo 10 ali več ur dnevno. Telomeri so posebne strukture na koncu DNK-verige. Njihova funkcija je zaščita kromosomov pred okvarami, s staranjem pa se telomeri postopoma krajšajo.

Neaktivnost vas lahko postara za kar 8 let

Zdrav življenjski slog lahko upočasni proces krajšanja telomerov, s tem pa zmanjša tveganje za nastanek diabetesa, različnih oblik raka in srčno-žilnih bolezni. Sodeč po rezultatih omenjene raziskave naj bi bila biološka starost tistih žensk, ki večino dneva presedijo, v povprečju za kar 8 let višja od biološke starosti njihovih vrstnic, ki namenijo več časa gibanju. S tem pa se močno poveča tudi nevarnost, da se pri neaktivnih posameznicah razvijejo resne bolezni.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×