Pritisnite na to točko … in zaspali boste prej kot v 2 minutah

Ali zvečer pogosto težko zaspite? Gre za težavo, ki je vse prej kot redka. Pogost krivec za nespečnost je stres, vendar je lahko povezana...

Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.

Zakisanost oceanov nam krade kisik

Drobni, na vodi plavajoči organizmi, ki človeštvu zagotavljajo kar približno eno petino vsega kisika, so vse bolj ogroženi.

Okužba s tem parazitom vas lahko naredi bolj privlačne

Raziskovalci so odkrili, da lahko ta parazit vpliva na povečanje privlačnosti okužene osebe.
Zdravje & prehranaSedem nasvetov za umiritev misli

Sedem nasvetov za umiritev misli

MORDA VAS ZANIMA

Stres, težave, slab dan, preveč dela … Vsi vemo, da je včasih težko dobiti pravo idejo, če imamo prepolno glavo skrbi. Problem je v tem, da imamo takrat občutek, kakor da bi bila naša glava prazna, saj ne znamo umiriti misli, kin am uhajajo drugam in se ne moremo skoncentrirati na stvar ki jo moramo končati. Kaj lahko takrat storimo?

- Oglas -

Pri dnevnem premagovanju stresa moramo odpravljati stresne kemikalije (kortizol, noradrenalin), ki jih proizvaja naš organizem. Rezultati raziskav potrjujejo, da lahko z redno vajo nadzorujemo naš odziv ter tako znižamo raven stresnih hormonov in s tem izredno pripomoremo k učinkovitemu imunskemu odzivu.

Kako umiriti misli in premagati stres

Pomembno je, da se znamo sprostiti

Danes uporabljamo mnoge sprostitvene tehnike in druge alternativne metode za  zmanjševanje in odpravljanje stresa, kot so meditacija, razne šole joge, thai chi, avtogeni treningi, terapevtske, športne in sprostitvene masaže. Za vitalnost in mladostnost možganov pa strokovnjaki priporočajo tudi vsakodnevno duševno in psihično aktivnost – duševno telovadbo.

Šlo naj bi za vsakodnevno živahno možgansko, psihično in – če hočete – tudi duhovno dejavnost, spodbujeno z radovednostjo, pripravljenostjo na izzive, veselje do življenja, kreativno razreševanje problemov itd. Učinkovito spoprijemanje in obvladovanje stresa je

- Oglas -

rezultat vsakodnevnih, osredotočenih  duševnih in psihičnih aktivnosti, ki v veliki meri izboljšujejo naš imunski odziv. V zadnjih letih so dokazali, da se tudi možgani s primerno telovadbo lahko razvijajo in izpopolnjujejo vse življenje in  niso podvrženi staranju. Tako je tudi za imunski sistem ključnega pomena, da se vse življenje učimo, beremo, spoznavamo nove stvari, smo aktivni in neutrudni iskalci.

Premagajmo stres in umirimo misli

Poiskali smo sedem nasvetov, kako priti do super ideje – nekateri izmed nasvetov so znanstveno potrjeni, drugi pa so ‘domači recepti’.

  1. Pojdite na sprehod – Nietzsche je nekoč rekel, da so vse velike misli ustvarjene med sprehodom oz. hojo. Študije pa to dejstvo potrjujejo, saj kombinacija razgibavanja ter sonca dvigneta energijo ter omogočita večjo osredotočenost.
  2. Naredite stojo – ljudje, ki vadijo jogo prisegajo na to, da med delanjem stoje pridejo do najboljših idej.
  3. Razmislite o problemu in zaspite – sanjanje okupira možgane in rezultat tega je mnogokrat rešitev prblema.
  4. Dotik – nekateri pravijo, da je dotik lahko zdravilen. V nekaterih primerih pa ljudje z dotikanjem druge osebe oz. živali pridejo do idej. Če ne drugega, to definitivno zmanjšuje stres.
  5. Javni prevoz – gledanje skozi okno je mnogokrat lahko bolj koristno kot si mislite. Drugačen pogled na stvari, konstantna hitrost, občutek premikanja lahko razbremenijo možgane.
  6. Prha – za mnoge je dolga prha bistvena pri reševanju problemov.
  7. Pogovorite se – s tem, ko se boste o problemu pogovorili z drugimi osebami, boste morda prej prišli so rešitve problema.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×