Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.

Zakisanost oceanov nam krade kisik

Drobni, na vodi plavajoči organizmi, ki človeštvu zagotavljajo kar približno eno petino vsega kisika, so vse bolj ogroženi.

Okužba s tem parazitom vas lahko naredi bolj privlačne

Raziskovalci so odkrili, da lahko ta parazit vpliva na povečanje privlačnosti okužene osebe.

Ali pogosto opažate ponavljajoče se številke? Preverite, kaj pomenijo …

Vas praktično na vsakem koraku spremlja ponavljajoč se vzorec številk? Morda se zdi, da gre za naključje, vendar so numerologi prepričani, da bi morali tovrstnim znamenjem posvetiti več pozornosti.
Zdravje & prehranaOhranite dragocena hranila v živilih

Ohranite dragocena hranila v živilih

MORDA VAS ZANIMA

Pri pripravi zdravega obroka je izbira kakovostnih in svežih sestavin le del celotne zgodbe. Če želite iz živil iztržiti največ, morate pozornost posvetiti tudi primerni pripravi, da ohranite dragocena hranila, ki jih sestavljajo. S preprostimi triki lahko poskrbite, da bo vaše telo bolje absorbiralo snovi, ki jih potrebuje.

- Oglas -

Kako ohraniti čim več hranil v živilih

Priprava stročnic, oreščkov, semen

Z namakanjem boste poskrbeli, da se bodo ta živila lažje prebavila in da se bo iz njih v organizem sprostilo več hranil. Vsebujejo namreč spojine, ki zmanjšujejo učinkovitost absorpcije in telo zato težje dostopa do vitaminov, mineralov in ostalih hranil.

Večino tovrstnih živil aktivirate tako, da jih nasujete v kozarec ali keramično skledo in zalijete z dvojno količino vode. Pokrijte posodo in pustite na sobni temperaturi od osem do dvanajst ur, nato odcedite in izperite pred uporabo. Če jih ne uporabite takoj, lahko tako pripravljena živila odcedite in v hladilniku hranite do tri dni. Poskrbite le, da jih boste pred uporabo še enkrat izprali.

Vseeno pa nekateri oreščki in semena ne potrebujejo namakanja. To so na primer pistacije, brazilski in makadamskih oreščki, pinje. Indijske oreščke namakajte le dve do tri ure. Nekaterim žitaricam, kot sta ajda in kvinoja, lahko v vodo dodate tudi malo jabolčnega kisa ali limoninega soka, saj jih boste tako še dodatno aktivirali.

Surovo proti kuhanem

- Oglas -

Nekatera zelenjava je boljša, če jo pojeste surovo, takšna je na primer špinača, kreša, brokoli. Ko toplotno obdelate tovrstno zelenjavo, uničite pomembne encime, s tem pa zmanjšate učinkovitost glukozinulatov, spojin, ki imajo pomembno vlogo pri preprečevanju rakavih obolenj.

Takšno zelenjavo zato uživajte surovo, v solatah, da boste ohranili tudi vitamin C in železo. Lahko jo dodate tudi v smuti in zelene sokove.

Nekatere vrste zelenjave pa je bolje uživati, če jih nežno toplotno obdelamo, saj kuhanje pomaga da naše telo lažje vsrka nekatere antioksidante. Takšna zelenjava je korenje, beluši in celo paradižnik.

Česen dodajte na koncu

Prenehajte česen uporabljati na začetku, saj se bo s časom priprave zelo zmanjšala učinkovitost njegovih dragocenih sestavin. Njegov sok iztisnite malo pred zaužitjem, da boste ohranili alicin, najmočnejšo sestavino v česnu.

Olupiti ali ne?

Nikoli ne lupite jajčevcev, njihovi olupki so bogati z antioksidanti. Zelen olup kumaric je poln silicija, ki je potreben za zdrave lase in nohte. Podobno je z bučkami, ki so ovite s snovmi, ki blagodejno delujejo na zdravje oči. Takšno zelenjavo zato le dobro operite.

Ne bojte se kakovostnih olj

Povečajte absorpcijo vitaminov, ki so topni v maščobi, tako da zelenjavo začinite z malo olja. Izberite seveda kakovostno olje, na primer olivno, ki ima v manjših količinah dokazano blagodejne učinke na telo.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×