Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.

Hujšanje z Luno – je vesolje naklonjeno vitki postavi?

V poplavi takšnih in drugačnih diet ste zagotovo že slišali tudi za Lunino dieto oz. hujšanje z Luno.

Luskavica – kožna težava, ki jo lahko precej omilimo

Luskavica je ena tistih bolezni, ki niso nalezljive in ne ogrožajo življenja, vsekakor pa bolnike zelo prizadenejo.

S katerimi rastlinami si lahko pomagamo pri težavah s srcem?

Tokrat bomo govorili o rastlinah, ki ugodno delujejo na zdravje srca in krvožilnega sistema.

To je največja slabost vašega astrološkega znamenja …

Preverite, katera je največja slabost astrološkega znamenja, v katerem ste rojeni, in kako jo lahko premagate.
Zdravje & prehranaNeukrotljivi napadi lakote v poznovečernih urah – kako se jim izogniti?

Neukrotljivi napadi lakote v poznovečernih urah – kako se jim izogniti?

MORDA VAS ZANIMA

Strokovna mnenje glede tega, ali je dobro, da jemo neposredno pred spanjem, so nekoliko deljena. Nekateri strokovnjaki menijo, da obrok v poznih večernih urah ni pretirano problematičen, spet drugi pa verjamemo, da bi morali nehati jesti vsaj nekaj ur pred spanjem. Toda ne glede na to, v katero skupino spadajo, so praktično vsi strokovnjaki za prehrano enotni glede same sestave in količine zadnjega obroka. Tudi če jeste precej pozno, bi moral biti torej vaš obrok lahek, obenem pa se morate izogibati nezdravim maščobam, rafiniranemu sladkorju in podobnim sestavinam. Toda kaj če vas običajno prav pred spanjem napade neukrotljiva lakota, pri tem pa se še posebej težko uprete nezdravim živilom?

Prepričajte se, da čez dan zaužijete dovolj kalorij

- Oglas -

Napadi poznovečerne in nočne lakote so lahko sicer včasih težje razložljivi, vendar obstaja po drugi strani zanje pogosto tudi precej logična razlaga. Razlog, zakaj ste zvečer oziroma ponoči pogosto tako lačni, je lahko tako povezan s tem, da vaš vnos kalorij čez dan pogosto ni dovolj visok. Tako je smiselno, da poskušate vsaj nekaj časa beležiti vse, kar zaužijete. To vam bo pomagalo ugotoviti, ali bi bilo morda smiselno povečati velikost posameznih obrokov ali morda dodati manjšo malico. Če telesu ne zagotovite energije, ki jo potrebuje, bo namreč začelo prej ali slej protestirati. Pogosto se to zgodi prav zvečer, ko si lahko malce oddahnete od vseh obveznosti. Tako imate končno čas za razmišljanje o hrani, kar pogosto privede do zelo nezdravih odločitev oziroma do prenajedanja. Poskrbite torej, da bodo kalorije razporejene čim bolj enakomerno.

Vaša prehrana naj bo dovolj raznolika

Možno je tudi, da težava ni pomanjkanje kalorij, ampak njihov izvor. Bolj enolična ko je vaša prehrana, večja je verjetnost za to, da vam začne primanjkovati določenih esencialnih hranilnih snovi. Eden od simptomov pomanjkanja so lahko prav napadi lakote. Telo vam namreč poskuša sporočiti, da mu nečesa primanjkuje, vendar nima ustreznih signalov za preciznejša sporočila.

Poskrbite za dovolj spanja oziroma počitka

Izčrpanost lahko privede do pospešenega nastajanja grelina – hormona, ki povečuje občutek lakote. Čeprav je seveda povsem normalno, da ste zvečer bolj utrujeni, kot ste bili zjutraj, ne bi smeli biti povsem izčrpani. To je lahko znak dolgotrajnejšega pomanjkanja spanja. Posledično so lahko poznovečerni napadi lakote na sporedu praktično vsak dan. Skrb za to, da svojemu telesu omogočite dovolj počitka, je torej pomembna tudi za uravnavanje apetita.

Zadnji obrok naj vsebuje zadostne količine beljakovin in vlaknin

Za preprečevanje poznovečernih in nočnih napadov lakote je še posebej pomembna sestava vašega zadnjega obroka. Priporočljivo je, da poskušate vanj vključiti čim več vlaknin in beljakovin, po drugi strani pa je še posebej pomembno, da ta obrok vsebuje čim manj enostavnih ogljikovih hidratov. Beljakovine in vlaknine namreč poskrbijo za dolgotrajnejši občutek sitosti. Možnost za lakoto pred spanjem bo tako precej manjša – tudi če ste večerjo pojedli relativno zgodaj.

Izbirajte polnovredna živila, ki spodbujajo spanec

- Oglas -

Kadar se ne morete nikakor upreti prehranjevanju neposredno pred odhodom v posteljo – ali če vas morda lakota preseneti celo ponoči – poskušajte izbrati čim bolj zdrava, polnovredna živila, ki ne bodo prispevala k naglemu poviševanju telesne teže, obenem pa bodo imela pozitiven vpliv na vaš spanec. Dobra izbira za poznovečerni ali nočni obrok so na primer ovseni kosmiči, banane, manjša količina oreščkov ali humus. Če jih imate pri roki, pa lahko prigrizku dodate še nekaj višenj, ki spadajo med redke naravne vire melatonina. Prigrizek, sestavljen iz tovrstnih živil, vas ne bo pretirano obtežil, ampak bo poskrbel za to, da boste ravno prav siti, da boste lahko (ponovno) zaspali.

Preberite tudi: Jesti manj brez lakote: 7 izjemno koristnih nasvetov

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×