Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.
Zdravje & prehranaJesti manj brez lakote: 7 izjemno koristnih nasvetov

Jesti manj brez lakote: 7 izjemno koristnih nasvetov

MORDA VAS ZANIMA

Ali verjamete, da hujšanje ni izvedljivo brez lakote in občutka odpovedovanja? To je izjemno pogosto prepričanje, ki je pogosto povezano s slabimi izkušnjami iz preteklosti. Toda uspešna izguba odvečnih kilogramov v resnici ne zahteva stradanja. Nasprotno: če ste večino dneva lačni, boste najverjetneje zelo hitro obupali. Tako je pomembno, da izberete drugačno strategijo, saj boste lahko le tako dosegli želeni cilj. Ponujamo vam nekaj koristnih nasvetov, kako zmanjšati kalorični vnos, ne da bi to zahtevalo stalno lakoto in razmišljanje o hrani …

1. Posegajte po živilih z nizko kalorično gostoto

- Oglas -

To, kako poln bo vaš želodec na koncu obroka, ni odvisno (samo) od kalorične vrednosti živil, ampak predvsem od njihovega volumna. Zelenjava lahko na primer precej napolni vaš želodec, pri tem pa je vnos kalorij zelo majhen. Pomembno je torej, da ste premišljeni pri izbiri živil. Najbolj priporočljiva so nepredelana živila, po možnosti takšna, ki vsebujejo veliko vlaknin, ki poskrbijo za občutek sitosti. Če začutite lakoto, si torej brez slabe vesti pripravite prigrizek oziroma obrok, vendar pazite, kako bo sestavljen. Dobra izbira so na primer solate ali juhe oziroma enolončnice.

2. Ne pozabite na vodo

Pogosto imamo občutek, da smo lačni, ko smo v resnici žejni. Če hujšate, je zato še posebej pomembno, da skrbite za zadosten vnos tekočine, najbolje vode. Priporočljivo je tudi, da večji kozarec vode popijete pred vsakim obrokom. Tako se boste najverjetneje nasitili precej hitreje, kot bi se sicer.

3. Hrano postrezite na manjših krožnikih

Ne pozabite, da jemo tudi z očmi. Če imamo občutek, da je pred nami precej malo hrane, se nam bo na koncu obroka zdelo, da nam nekaj manjka, čeprav bomo morda siti. Na srečo pa lahko »pretentate« svoje možgane, in sicer tako, da hrano postrežete na manjših krožnikih. Gre za optično prevaro, ki nam da občutek, da je hrane precej več, kot je je v resnici.

4. Uporabljajte pribor manjših dimenzij ali jedilne paličice

Počasneje ko jeste, lažje boste zaznali občutek sitosti in se pravočasno ustavili. Če jeste nadpovprečno hitro in ne veste, kako se znebiti te navade, vam svetujemo, da začnete uporabljati pribor manjše velikosti – na primer desertni pribor, dobra rešitev pa so lahko tudi jedilne paličice. To vas bo prisililo, da začnete jesti počasneje.

5. Ne kupujte hrane, ki vas lahko spravi v skušnjavo

- Oglas -

Daleč od oči, daleč od srca – oziroma v tem primeru od želodca. Pri občutku lakote pogosto ne gre za pravo, fiziološko lakoto, ampak za željo po konkretnih jedeh, običajno takšnih, ki vsebujejo zelo veliko kalorij, sladkorja, nezdravih maščob itn. Če se vam zdi, da ste stalno v skušnjavi in da se vaše misli večinoma vrtijo okrog hrane, vam svetujemo, da se izogibate kupovanju nezdravih prigrizkov. Skušnjava bo tako precej manjša. Če tovrstne hrane ne boste imeli doma, boste precej manj časa posvetili razmišljanju o tem, ali jo pojesti ali ne.

6. Hrano vedno dobro prežvečite

Kot omenjeno, je zelo pomembno, da se prehranjujemo počasi in umirjeno. Pomembno vlogo pri tem ima seveda tudi to, da vsak grižljaj dobro prežvečimo – če je mogoče, vsaj dvajsetkrat. Občutek sitosti se bo tako pojavil precej hitreje.

7. Poskrbite za zadosten vnos beljakovin

Na to, kako dolgo bomo po posameznem obroku siti, pa zagotovo vpliva tudi količina zaužitih beljakovin. Če se poskušate znebiti odvečnih kilogramov, pri tem pa nočete stradati, je tako vsekakor zelo pomembno, da obroki vsebujejo tudi kakovostna beljakovinska živila.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×