Redno pitje kave je lahko koristno za vaše srce

Študija, ki je bila predstavljena na letošnjem kongresu Ameriškega združenja za kardiologijo, prinaša dobre novice za ljubitelje kave. Ne le da zmerno uživanje kave...

Kaj je krivo za slabost med vožnjo?

Nekateri ljudje imajo med vožnjo tako hude težave s slabostjo, da se ne morejo osredotočiti na nič drugega.

Ajurvedski nasveti za boljše duševno zdravje

Eden od glavnih ciljev ajurvedskih tehnik je vzpostavljanje ravnovesja med telesom, umom in dušo.

Začinite svoje zdravje s super začimbami

Začimbe in zelišča so zagotovo nekakšno superživilo. V njih so namreč skoncentrirane številne izjemno koristne snovi.

Rastline, ki ugodno vplivajo na centralni živčni sistem

V rastlinah najdemo veliko sestavin, ki delujejo na centralni živčni sistem in imajo pogosto pomirjevalni ali stimulativni učinek na naše telo.

Ali vas občasno preseneti nadpovprečno močna menstruacija?

Menstruacije so večinoma precej šibke, spremljajoči »simptomi« pa mili, občasno pa vas kljub temu preseneti zelo močna menstruacija.

Narava lahko poskrbi za bistveno manj zastrašujoče bolnišnice

Profesorica krajinske arhitekture se je posvetila vprašanju, kako narediti bolnišnice bolj prijazne za obiskovalce.

Helena Ošep: Klepet ob skodelici alpskega čaja

Helena Ošep se ukvarja s pripravo čajnih mešanic, ki so posebne zaradi izrazite arome, značilne za rastlinje alpskega okolja.
Zdravje & prehranaNavade, ki bodo pregnale migreno

Navade, ki bodo pregnale migreno

MORDA VAS ZANIMA

Vas pogosto boli glava? Z nekaterimi drobnimi navadami boste ublažili ali odgnali simptome.

VEČ MANJŠIH OBROKOV

- Oglas -

Če med posameznimi obroki mine preveč časa, pade stopnja sladkorja v krvi, kar lahko sproži migreno. Imejte več zdravih prigrizkov, kot so nesoljeni oreščki ali biološko pridelano suho sadje in zelenjava. Ne pozabite na dovolj tekočine. Dehidracija lahko prinese glavobol.

Migrena

VITAMIN B2 IN MAGNEZIJ

Nekateri raziskovalci predlagajo, da svoji prehrani dodate vitamin B2, magnezij in koencim Q10. Pomanjkanje vitaminov in mineralov lahko nadomestite z vnosom zdravih hranil v prehrano.

Glavne naloge vitamina B2 so sodelovanje pri presnovi ogljikovih hidratov, pomemben je za pridobivanje energije v celicah. Veliko ga je v mleku in mlečnih izdelkih, jetrih, zeleno-listnati zelenjavi in ribah.

- Oglas -

Magnezij najdemo v skoraj vsej temnozeleni listnati zelenjavi, polnovrednih žitaricah in oreških. Veliko ga vsebujejo bučna, sončnična in sezamova semena, špinača in blitva, indijski oreščki, temni fižol, mandeljni, losos, tuna, kakav in melasa.

GIBANJE NA SVEŽEM ZRAKU

Švedska študija na ljudeh, ki so trpeli zaradi migrene, je pokazala, da kolesarjenje tri krat na teden občutno pripomore k zmanjšanju migrenskih napadov. Če nimate radi kolesa, brez skrbi. Katera koli kardio-vadba, lahko je to zumba ali tek, bo prinesla želene rezultate. Priporočljivo je, da jo vnesemo vsaj trikrat na teden. Pri vnašanju sprememb pazite na zmernost. Preveč intenzivna vadba lahko, če je nismo vajeni, povzroči migrene, zato gibanje uvajajte postopno.

BODITE MALO DOLGOČASNI

Verjetno vas ne bo presenetilo, da stres povzroča migreno. Ko imate kortizol v merah normale, jasno razmišljate, ste čuječi in pripravljeni na akcijo.

Kadar ga je preveč, občutite svet kot sovražen in napadalen. Odzivate se jezno, občutite tesnobo, lahko vam gre na jok in imate občutek, da situaciji niste dorasli. Pojavljajo se glavoboli, lahko tudi migrene.

PREMISLITE O IZBIRI KONTRACEPCIJE

Zdravila, ki vsebujejo estrogen, vključno s kontracepcijskimi tabletkami ali zdravili pri hormonski nadomestni terapiji, lahko poslabšajo migrene. Posvetujte se z zdravnikom o možnostih, ki jih imate na razpolago.

SKOK V POSTELJO

Spolnost lahko pozitivno vpliva na stres in simptome migrene. Za to so odgovorni endorfini, naravnimi opijati, ki se sproščajo med spolnostjo.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×