To je največja slabost vašega astrološkega znamenja …

Preverite, katera je največja slabost astrološkega znamenja, v katerem ste rojeni, in kako jo lahko premagate.

Bolečine v sklepih: 13 nasvetov za ublažitev težav

Bolečine v sklepih postajajo vse bolj razširjene. V določenih primerih so to zgolj začasne bolečine, vendar pa gre pogosto tudi za tipičen znak resnejših bolezni.

Vse, kar ste želeli vedeti o shujševalnih tabletah

Shujševalne tablete je mogoče razdeliti v dve osnovni skupini. Tako poznamo shujševalne tablete, ki vam jih lahko predpiše samo zdravnik, in tablete za hujšanje, ki jih je mogoče kupiti brez recepta.

Mikroplastika prvič odkrita tudi v človeški krvi

Mikroplastika je bila namreč prvič v zgodovini odkrita celo v človeški krvi.

Kakav pred vadbo za manj napora in več motivacije

Za pozitivne učinke kakava naj bi bili zaslužni predvsem flavanoli. Gre za izjemno koristne bioaktivne spojine, ki so znane po pozitivnem vplivu na prekrvavitev.

Težave s spanjem pri otrocih: 5 korakov do kakovostnejšega spanca

Kako lahko kot starši poskrbite, da bo motenj spanja pri vašem otroku čim manj?

Bulgurjeva solata z zelenjavo (tabbouleh)

Recept za odlično bulgurjevo solato z zelenjavo (tabbouleh).

Izkušnja skorajšnje smrti – več kot samo halucinacija

Opisi izkušnje skorajšnje smrti so malodane univerzalni, saj so si med sabo zelo podobni, ne glede na kulturno okolje in druge okoliščine.
Zdravje & prehranaNasveti za izboljšanje spomina

Nasveti za izboljšanje spomina

MORDA VAS ZANIMA

Pogosto se zgodi, da začne s staranjem pešati naš spomin, kar pa predstavlja veliko oviro za naše vsakdanje življenje. Za mnoge ljudi izguba spomina pomeni tudi izgubo samostojnosti. Na srečo pa lahko že danes začnete z nekaterimi preprostimi ukrepi, s katerimi boste močno zmanjšali nevarnost za postopno slabšanje spomina …

- Oglas -

Spomin

Poskrbite za dober spanec

Tako kot pri mnogih drugih področjih je tudi za dober spomin nujen kakovosten spanec. Med spanjem lahko namreč naši možgani uredijo in shranijo določene spomine. Kakovosten spanec je zelo pomemben, da lahko shranimo nove informacije. Zaradi pomanjkanja spanja lahko tako močno trpi tudi vaš spomin.

Izogibajte se stresu

Velikokrat je to precej lažje reči kot storiti, vendar bi si morali vsekakor prizadevati za to, da karseda zmanjšate količino stresnih dejavnikov v vašem življenju. To je med drugim pomembno tudi za ohranjanje dobrega spomina. Kortizol, pogosto imenovan kar stresni hormon, lahko v prevelikih količinah negativno vpliva predvsem na naš dolgoročni spomin. Nenehni stres lahko povzroči celo krčenje možganov oziroma uničenje ali poškodbo možganskih celic.

Privoščite svojim možganom telovadbo

Tudi naši možgani potrebujejo redno telovadbo. Različne miselne igrice so kot nalašč za to. Pomaga lahko tudi reševanje križank. Naši možgani potrebujejo stalno stimulacijo in izzive, da ostajajo v dobri formi, kar med drugim pomeni tudi ohranjanje dobrega spomina. Poskušajte torej vsaj 20 minut dnevno nameniti intenzivni »možganski telovadbi«.

Vitamin D – zaveznik možganov

- Oglas -

Znano je, da je vitamin D zelo pomemben za vaše kosti. »Sončni vitamin« pa zelo koristi tudi vašemu spominu oziroma možganom nasploh. Pri ljudeh z večjimi količinami vitamina D naj bi obstajalo manjše tveganje za demenco. Po drugi strani pa je pri ljudeh, ki se začnejo spopadati s težavami s spominom, pogosto odkrito prav pomanjkanje vitamina D.

Uživajte več »hrane za možgane«

Določena hrana ima še posebej pozitiven vpliv na možgane, kar seveda pomeni tudi, da lahko pripomore k ohranjanju dobrega spomina. Osredotočite se predvsem na živila, ki so bogata z maščobnimi kislinami omega-3. Odlična izbira so na primer orehi, ki, zagotovo ne po naključju, že po obliki spominjajo na naše možgane.

Osredotočite se zgolj na eno opravilo naenkrat

Morda se vam zdi, da lahko hkratno ukvarjanje z različnimi nalogami okrepi vaše možgane in spomin. Vendar pa v resnici velja prav nasprotno. Misel, da ste lahko tako produktivnejši, je zgolj iluzija. V resnici boste naredili precej več, če boste vso svojo pozornost namenili eni sami nalogi in jo zaključili, preden začnete z naslednjo.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×