fbpx
Domov Zdravje & prehrana Koristi fermentirane hrane

Koristi fermentirane hrane

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Človek že tisočletja fermentira hrano, da bi izboljšal njen okus in podaljšal rok hitro pokvarljivih živil. Fermentirani izdelki so polni probiotičnih bakterij, ki koristijo tudi našemu zdravju.

juha miso

Praksa fermentiranja hrane

Fermentacija je proces, pri katerem mikroorganizmi, kot so bakterije in kvasovke, presnovijo ogljikove hidrate v sadju, zelenjavi in žitaricah tako, da ogljikovi hidrati razpadejo na manjše enote in postanejo lažje prebavljivi. Fermentacija hrani da še eno dodano vrednost – izboljša njene zdravilne lastnosti. Med najstarejše postopke fermentacije spada sušenje in zorenje mesa, pri čemer iz surovega mesa dobimo npr. suhe klobase. S fermentacijo iz zelja pridobivajo kislo zelje in korejski kimči, iz mleka pa denimo modri sir. Med najbolj znane fermentirane izdelke sicer spadajo jogurt, kefir in kislo mleko.

Zakaj je fermentirana hrana zdrava?

Znanstveniki so dokazali, da fermentacija v hrani, bogati z ogljikovimi hidrati, poveča vsebnost hranilnih sestavin, antioksidantov in protivnetnih učinkovin. Uživanje fermentirane hrane poveča število dobrih bakterij v črevesju (črevesna mikrobiota) in spodbuja rast v črevesju že prisotnih za zdravje pomembnih bakterij. Fermenirana hrana pripomore k zaščiti pred diabetesom, Chronovo boelznijo, celiakijo, sindromom razdražljivega črevesja in depresijo.

Med fermentirana živila, ki vsebujejo največ raznolikih in dobrih bakterij, ki jih naše telo potrebuje v boju proti patogenim organizmom, spadajo: grški jogurtm rdeče vino, miso (japonska fermentirana pasta iz soje), kimči, fermentirana riba in kislo zelje.

- Oglas -

Najnovejše

7 naravnih metod za ublažitev sinusnega glavobola

Sinusni glavobol je običajno povezan z vnetjem in otekanjem sinusov ali sinusnih membran in lahko to povzroči hude bolečine.

4 znaki, da je vaše telo v težavah

Preverite nekaj simptomov, ki so lahko znanilci resnejših težav, zato jih ne smete ignorirati.

Tonik za obraz: 5 odličnih naravnih nadomestkov

Tonik za obraz je po mnenju mnogih strokovnjakov eden najpomembnejših kozmetičnih izdelkov za nego obraza.

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×