Redno pitje kave je lahko koristno za vaše srce

Študija, ki je bila predstavljena na letošnjem kongresu Ameriškega združenja za kardiologijo, prinaša dobre novice za ljubitelje kave. Ne le da zmerno uživanje kave...

Kaj je krivo za slabost med vožnjo?

Nekateri ljudje imajo med vožnjo tako hude težave s slabostjo, da se ne morejo osredotočiti na nič drugega.

Ajurvedski nasveti za boljše duševno zdravje

Eden od glavnih ciljev ajurvedskih tehnik je vzpostavljanje ravnovesja med telesom, umom in dušo.

Začinite svoje zdravje s super začimbami

Začimbe in zelišča so zagotovo nekakšno superživilo. V njih so namreč skoncentrirane številne izjemno koristne snovi.

Rastline, ki ugodno vplivajo na centralni živčni sistem

V rastlinah najdemo veliko sestavin, ki delujejo na centralni živčni sistem in imajo pogosto pomirjevalni ali stimulativni učinek na naše telo.

Ali vas občasno preseneti nadpovprečno močna menstruacija?

Menstruacije so večinoma precej šibke, spremljajoči »simptomi« pa mili, občasno pa vas kljub temu preseneti zelo močna menstruacija.

Narava lahko poskrbi za bistveno manj zastrašujoče bolnišnice

Profesorica krajinske arhitekture se je posvetila vprašanju, kako narediti bolnišnice bolj prijazne za obiskovalce.

Helena Ošep: Klepet ob skodelici alpskega čaja

Helena Ošep se ukvarja s pripravo čajnih mešanic, ki so posebne zaradi izrazite arome, značilne za rastlinje alpskega okolja.
Zdravje & prehranaKatera hrana v resnici ni zdrava

Katera hrana v resnici ni zdrava

MORDA VAS ZANIMA

Napise kot so »z manj maščobami« najdemo v trgovini skoraj na vsakem koraku. Za nekatera živila je vsesplošno znano, da so zdrava, čeprav vsebujejo veliko sladkorja ali drugih sestavin, ki so v prevelikih količinah lahko škodljive, tudi če ti izdelki spadajo med bolj zdava živila.

- Oglas -

Kosmiči posneto mleko

Med

Med v resnici ni toliko zdrav, kot se ga opeva. Res je, da je naraven, vendar v prevelikih količinah učinkuje podobno, kot sladkor, saj uravnavata podobno raven glukoze v krvi. Seveda ni nič narobe, če si ga kdaj privoščite, ne sme pa biti zamenjava za sladkor, saj s tem ne boste prav veliko dosegli. Če želite sladkor zmanjšati, se morate temu kdaj pa kdaj enostavno odpovedati. Tudi ena žlica medu vsebuje več kalorij, kot ena žlica sladkorja, saj je med gostejši.

Posneto mleko

Maščobe so dobre, saj upočasnijo sproščanje sladkorja v kri. Najnovejše raziskave kažejo, da je polnomastno mleko bolj zdravo, od posnetega. Posneto mleko ima manj maščob in je posledično tudi manj hranljivo, saj ne vsebuje maščobnih vitaminov A, D, E, K, ki so topni v maščobah. Posneto mleko ima kar dvakratno količino sladkorja, kot polnomastno, saj medtem ko mleku odvzamejo maščobo, dodajo sladkor, da z njim naredijo okus.

Kosmiči za zajtrk

Kosmiči ne smejo vsebovati več kot 15g sladkorja na 100g. Vsebovati morajo čim manj sladkorja, njihov priporočen dnevni odmerek pa je ponavadi napisan na embalaži. Potrebno je biti zelo pozoren, saj bi bilo pri nekaterih vseeno, če bi pojedli za zajtrk namesto kosmičev, košček torte.

Preveč sadja

- Oglas -

Sadje ne vsebuje veliko maščob, ima veliko vitaminov, ampak tudi veliko fruktoze in posledično veliko kalorij. Ko jemo navadni sladkor naše telo sproža inzulin, ki pove možganom kdaj je dovolj, pri fruktozi pa se to ne zgodi, zato je tudi lahko pojemo več. Suho sadje vsebuje zelo veliko fruktoze, manjša vrečka rozin vsebuje kar 8, 5 žličk sladkorja.

Margarina

Če je ne bi barvali z umetnimi barvili, bi bila sive barve. Margarino so prvič naredili leta 1869, kot poceni nadomestek za maslo. Na začetku je bila iz živalskih maščob, ko pa so kemiki odkrili kako strditi rastlinska olja, so jo začeli delati iz teh. Hidrogenizacija oz. strditev maščob je še vedno dovoljena. To je kemični proces, ki tekoča olja s pomočjo katalizatorja, visoke temperature in pritiska spremeni v trdne maščobe. Pri delni hidrogenizaciji nastaja veliko transmaščobnih kislin, ki višajo raven slabega holesterola.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×