Redno pitje kave je lahko koristno za vaše srce

Študija, ki je bila predstavljena na letošnjem kongresu Ameriškega združenja za kardiologijo, prinaša dobre novice za ljubitelje kave. Ne le da zmerno uživanje kave...

Kaj je krivo za slabost med vožnjo?

Nekateri ljudje imajo med vožnjo tako hude težave s slabostjo, da se ne morejo osredotočiti na nič drugega.

Ajurvedski nasveti za boljše duševno zdravje

Eden od glavnih ciljev ajurvedskih tehnik je vzpostavljanje ravnovesja med telesom, umom in dušo.

Začinite svoje zdravje s super začimbami

Začimbe in zelišča so zagotovo nekakšno superživilo. V njih so namreč skoncentrirane številne izjemno koristne snovi.

Rastline, ki ugodno vplivajo na centralni živčni sistem

V rastlinah najdemo veliko sestavin, ki delujejo na centralni živčni sistem in imajo pogosto pomirjevalni ali stimulativni učinek na naše telo.

Ali vas občasno preseneti nadpovprečno močna menstruacija?

Menstruacije so večinoma precej šibke, spremljajoči »simptomi« pa mili, občasno pa vas kljub temu preseneti zelo močna menstruacija.

Narava lahko poskrbi za bistveno manj zastrašujoče bolnišnice

Profesorica krajinske arhitekture se je posvetila vprašanju, kako narediti bolnišnice bolj prijazne za obiskovalce.

Helena Ošep: Klepet ob skodelici alpskega čaja

Helena Ošep se ukvarja s pripravo čajnih mešanic, ki so posebne zaradi izrazite arome, značilne za rastlinje alpskega okolja.
Zdravje & prehranaKatera hrana pomaga pri različnih težavah z lasmi?

Katera hrana pomaga pri različnih težavah z lasmi?

MORDA VAS ZANIMA

Prehrana, hipotiroidizem, hormonske spremembe in avtoimunske bolezni. Kakovost vaših las je odvisna od različnih dejavnikov. Če se vam zdi, da se vaši lasje spreminjajo in ste zaradi tega zaskrbljeni, je tukaj nekaj pogostih težav z lasmi ter nasveti kako se teh težav znebiti.

- Oglas -

Težave z lasmi

 

IZPADANJE LAS

Če vaša ščitnica pravilno dela in je raven hormonov v telesu normalna, morda vzrok za izpadanje tiči kje drugje. Lahko vam primanjkuje cinka ali selena. Cink spodbuja celično razmnoževanje, rast in obnovo tkiva, njegovo pomanjkanje pa zavira sposobnost za rast vaših las. Podobno je pri selenu, ker deluje kot antioksidant, krepi imunski sistem in spodbuja k pravilnemu delovanju vašega telesa.

Kaj jesti? Potrebno je jesti hrano, ki ima visoko vsebnost beljakovin. Mesna hrana ima veliko cinka, predvsem rdeče meso, školjke, perutnina, morski sadeži. V manjši količinah ga najdemo še v mleku in jajcih ter v oreščkih, semenih in stročnicah. Dodatkov cinka se raje izogibajte, saj so ti bili povezani z rakom prostate pri moških.

- Oglas -

 

PREZGODNJE SIVENJE

Lasje sivijo zaradi različnih vzrokov, eden izmed njih je pomanjkanja vitamina B12. Zdravi lasje potrebujejo za svojo rast stalen dotok krvi in kisika, ki sta ključnega pomena za ohranjanje optimalne ravni vitamina B, ki je bistvenega pomena za nastanek hemoglobina.

Kaj jesti? Jesti je potrebno hrano bogato z vitaminom B12. Vsebujejo ga školjke in raki, jagnjetina, losos, sardele, tuna in mlečni proizvodi, kot sta jogurt in mleko. Vegetarijanci si ga lahko zagotovijo tudi v obliki ustreznih dodatkov.

NESIJOČI LASJE

Ni potrebno posebej poudarjati, da so svetleči lasje znak zdravja in vitalnosti. Da tudi svoje lase naredimo svetleče ne potrebujemo zapraviti gore denarja. Pomembno je samo jesti ustrezno hrano. Ker so lasje sestavljeni predvsem iz beljakovin, je dobro poskrbeti za prehrano, ki ima dovolj beljakovin in železa. Diete s povečano vsebnostjo maščob vodijo do povečanja testosterona, kar je povezano z izgubo las.

Kaj jesti? Špinača, goveje meso, ribe, piščanec, mandlji

SUHI LASJE

Najpogostejši vzroki za suhe in krhke lase so zunanji: toplota, kemična barvila, klor. Če so vaši lasje suhi in krhki na otip je možno, da vaše lasišče ne proizvaja dovolj naravnih olj. Pri prehrani se osredotočite na omega-3, ki pomagajo lasnih mešičkom absorbirati hranila in prekrvaviti celice.

Kaj jesti? Poizkusite z lososom, orehi, chia in lanenimi semeni. Lase si zmasirajte s kokosovim, mandljevim in olivnim oljem. Takoj ko boste telo oskrbeli z ustreznimi esencialnimi maščobnimi kislinami, bodo vaši lasje mehkejši.

PRHLJAJ

- Oglas -

Prhljaj, znan kot seboroični dermatitis, je stanje, ki povzroča luskasta, suha in srbeča lasišča. Ne pozabite, cink spodbuja celično razmnoževanje, rast tkiva in popravila, tako da ga zaužijte dovolj.

Kaj jesti? Kvinoja, fižol, oreščki, leča, pomaranče, lan, mandlji, listnata zelenjava, polnozrnate žitarice in jajca so ustrezen, lahko rečemo odličen vir esencialnih maščobnih kislin.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×