Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.

Hujšanje z Luno – je vesolje naklonjeno vitki postavi?

V poplavi takšnih in drugačnih diet ste zagotovo že slišali tudi za Lunino dieto oz. hujšanje z Luno.

Luskavica – kožna težava, ki jo lahko precej omilimo

Luskavica je ena tistih bolezni, ki niso nalezljive in ne ogrožajo življenja, vsekakor pa bolnike zelo prizadenejo.

S katerimi rastlinami si lahko pomagamo pri težavah s srcem?

Tokrat bomo govorili o rastlinah, ki ugodno delujejo na zdravje srca in krvožilnega sistema.

To je največja slabost vašega astrološkega znamenja …

Preverite, katera je največja slabost astrološkega znamenja, v katerem ste rojeni, in kako jo lahko premagate.
Zdravje & prehranaKako združevati živila, da dobimo več hranil

Kako združevati živila, da dobimo več hranil

MORDA VAS ZANIMA

Vsi smo že seznanjeni s tem, da barvno sadje in zelenjava na naših krožnikih, povečajo vsebnost hranil v naših obrokih. Vendar ne smemo biti pozorni samo na dodajanje teh živil, ampak moramo v mislih imeti tudi absorpcijo hranil v živilih. Sposobnost telesa, da absorbira hranilne snovi iz hrane, je prav tako pomembna kot sama hrana, ki jo jemo. Če telo hranil ne absorbira, je to tako, kot da take hrane ne bi jedli.

- Oglas -

Preberite si 4 preproste ideje za povečanje absorpcije hranil v vaši prehrani.

kombiniranje živil

Vitamin c in železo

Vitamin železa dobimo v živalskih virih in prav tako rastlinskih. Železo iz živalskih virov telo lažje absorbira, medtem ko moramo rastlinskim virom dodati vitamin C, ki poveča absorpcijo železa iz rastlin. Temno listnata zelenjava in stročnice vsebujejo vitamin C.

Primeri:

  • Jagode (vitamin C) z ovseno kašo (železo)
  • Špinačna solata z limoninim prelivom

Maščoba in v njej topni vitamini (A, D, E, K)

- Oglas -

Vitamini A, D, E, K se najbolj absorbirajo ob prisotnosti maščobe. Tudi mleko, ki mu je maščoba odvzeta, teh vitaminov nima. Zdravi viri maščobe so avokado, orehi, sončnično olje. Zdravi viri maščobe pomagajo telesu sprejeti in raztopiti potrebna hranila in vitamine.

Primeri:

  • Avokadov preliv (maščoba) in ohrovt (vitamin K)
  • Oljčno olje (maščoba) in pražen sladki krompir (karotenoidi, vitamin A)

Poper in kurkuma

Črni poper poveča absorpcijo kurkumina, glavne protivnetne sestavine začimbe kurkume. Raziskave kažejo, da lahko kurkumin pomaga pri odpravljanju različnih vnetnih zdravstvenih stanj, kot so artritis, bolezni srca in ožilja in tudi Alzheimerjeve bolezni.

Primeri:

  • Indijske začimbe s cvetačo in krompirjem
  • Pečen losos s kurkumo, črnim poprom in kajensko začimbno mešanico

Sulforafan in selen

Sulforafan je protimikrobna učinkovina, ki jo v telo vnesemo z uživanjem zelenjave kot je brstični ohrovt, brokoli, cvetača, brokoli in redkvice. Selen se nahaja v različnih živilih, vključno z orehi, perutnino, jajci, gobami. Ima antioksidativne lastnosti. Ko so vsa ta hranila v kombinaciji, se moč hranil poveča.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×