Preprost trik za vse, ki zvečer težko zaspite

Koliko časa običajno mine od vašega odhoda v posteljo do trenutka, ko potonete v zaslužen spanec?

Se je 6. množično izumrtje že začelo?

Naš planet je bil priča petim množičnim izumrtjem, ki so bila povezana z naravnimi fenomeni, neodvisnimi od človeka.

Služila s prodajo svojih vetrov, na koncu pa pristala v bolnišnici

Stephanie Matto, ki je zaslovelav priljubljeni resničnostni oddaji 90 dni do poroke, se je pred nedavnim lotila zelo nenavadne poslovne dejavnosti.

Za multiplo sklerozo je najverjetneje kriv virus Epstein-Barr

Multipla skleroza je kompleksna avtoimunska bolezen, za katero je značilno propadanje mielinskih ovojnic, ki obdajajo živčne celice. Imunski sistem začne namreč mielin zaznavati kot...

Katera zelišča odpravijo kandido?

Kandida pa v telesu sprošča strupe, kar lahko privede do različnih črevesnih težav, kot so vnetja, izmenične diareje in zaprtja.

Blaž Švab: Peti je treba tudi o odnosu do dežele, v kateri živiš

Blaž Švab, ki je z nastopanjem povezan že od mladih let, je skozi svoje delo dozorel in vlogi pevca dodal tudi mnoge druge kvalitete, zaradi katerih je priljubljen tako pri mlajših kot starejših generacijah.

Vpliv kemikalij na delovnem mestu na plodnost

V zadnjih desetletjih se v strokovni in laični javnosti vse več govori o številnih primerih neplodnosti, ki prizadene pare v reproduktivni dobi.

Ateroskleroza precej razširjena med odraslimi

Ateroskleroza je izjemno razširjena težava pri odraslih – tudi pri tistih brez diagnosticirane srčne bolezni oziroma očitnih simptomov.
Zdravje & prehranaKako združevati živila, da dobimo več hranil

Kako združevati živila, da dobimo več hranil

MORDA VAS ZANIMA

Vsi smo že seznanjeni s tem, da barvno sadje in zelenjava na naših krožnikih, povečajo vsebnost hranil v naših obrokih. Vendar ne smemo biti pozorni samo na dodajanje teh živil, ampak moramo v mislih imeti tudi absorpcijo hranil v živilih. Sposobnost telesa, da absorbira hranilne snovi iz hrane, je prav tako pomembna kot sama hrana, ki jo jemo. Če telo hranil ne absorbira, je to tako, kot da take hrane ne bi jedli.

- Oglas -

Preberite si 4 preproste ideje za povečanje absorpcije hranil v vaši prehrani.

kombiniranje živil

Vitamin c in železo

Vitamin železa dobimo v živalskih virih in prav tako rastlinskih. Železo iz živalskih virov telo lažje absorbira, medtem ko moramo rastlinskim virom dodati vitamin C, ki poveča absorpcijo železa iz rastlin. Temno listnata zelenjava in stročnice vsebujejo vitamin C.

Primeri:

  • Jagode (vitamin C) z ovseno kašo (železo)
  • Špinačna solata z limoninim prelivom

Maščoba in v njej topni vitamini (A, D, E, K)

- Oglas -

Vitamini A, D, E, K se najbolj absorbirajo ob prisotnosti maščobe. Tudi mleko, ki mu je maščoba odvzeta, teh vitaminov nima. Zdravi viri maščobe so avokado, orehi, sončnično olje. Zdravi viri maščobe pomagajo telesu sprejeti in raztopiti potrebna hranila in vitamine.

Primeri:

  • Avokadov preliv (maščoba) in ohrovt (vitamin K)
  • Oljčno olje (maščoba) in pražen sladki krompir (karotenoidi, vitamin A)

Poper in kurkuma

Črni poper poveča absorpcijo kurkumina, glavne protivnetne sestavine začimbe kurkume. Raziskave kažejo, da lahko kurkumin pomaga pri odpravljanju različnih vnetnih zdravstvenih stanj, kot so artritis, bolezni srca in ožilja in tudi Alzheimerjeve bolezni.

Primeri:

  • Indijske začimbe s cvetačo in krompirjem
  • Pečen losos s kurkumo, črnim poprom in kajensko začimbno mešanico

Sulforafan in selen

Sulforafan je protimikrobna učinkovina, ki jo v telo vnesemo z uživanjem zelenjave kot je brstični ohrovt, brokoli, cvetača, brokoli in redkvice. Selen se nahaja v različnih živilih, vključno z orehi, perutnino, jajci, gobami. Ima antioksidativne lastnosti. Ko so vsa ta hranila v kombinaciji, se moč hranil poveča.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×