Ljubezen do sebe: 5 nasvetov, kako postati lastna »duša dvojčica«

Ljubezen do sebe je osnova srečnega, mirnega življenja. Vendar pa to ni nekaj, v kar bi se lahko preprosto prisilili. Pozitivne afirmacije pogosto niso dovolj.

Prepiri med partnerjema so lahko koristni

Prepiri so lahko koristni za okrepitev vezi med partnerjema – če seveda niso povezani z nespoštljivostjo in nasilnim obnašanjem.

Redno pitje kave je lahko koristno za vaše srce

Študija, ki je bila predstavljena na letošnjem kongresu Ameriškega združenja za kardiologijo, prinaša dobre novice za ljubitelje kave. Ne le da zmerno uživanje kave...

Kaj je krivo za slabost med vožnjo?

Nekateri ljudje imajo med vožnjo tako hude težave s slabostjo, da se ne morejo osredotočiti na nič drugega.

Ajurvedski nasveti za boljše duševno zdravje

Eden od glavnih ciljev ajurvedskih tehnik je vzpostavljanje ravnovesja med telesom, umom in dušo.

Začinite svoje zdravje s super začimbami

Začimbe in zelišča so zagotovo nekakšno superživilo. V njih so namreč skoncentrirane številne izjemno koristne snovi.

Rastline, ki ugodno vplivajo na centralni živčni sistem

V rastlinah najdemo veliko sestavin, ki delujejo na centralni živčni sistem in imajo pogosto pomirjevalni ali stimulativni učinek na naše telo.

Ali vas občasno preseneti nadpovprečno močna menstruacija?

Menstruacije so večinoma precej šibke, spremljajoči »simptomi« pa mili, občasno pa vas kljub temu preseneti zelo močna menstruacija.
Zdravje & prehranaZmote o vadbi v fitnesu

Zmote o vadbi v fitnesu

MORDA VAS ZANIMA

Preden se odločimo za katerokoli vadbo, se moramo dobro podučiti, saj bomo na podlagi znanja, ki ga imamo, lahko gradili naše telo. Pomembno je, da razbijete nekatere mite in predstave, ki jih imate o fitnes vadbi.

- Oglas -

Vadba v fitnesu

Lahko jemo kar hočemo

Čeprav si pregrehe lahko kdaj privoščimo tudi brez slabe vesti, nam pri intenzivni vadbi, tako kardio vadbi, kot vajah za mišice, ne sme biti motivacija velika banjica sladoleda ali hrustljav bel kruhek. Če res želite utrditi svoje telo, morate poskrbeti za ustrezno količino beljakovin, ki so hranilo za mišice in zmanjšati količino ogljikovih hidratov ter si zagotoviti ustrezno količino zdravih maščob. Najbolje je, če imate zasnovan jedilnik, ki vam ga lahko pripravi tudi posebej usposobljen fitnes inštruktor. Čeprav je vadba pomembna, je prehrana še vedno pomembnejša. Kar damo v usta je pomembno prav tako, kot sama vadba.

Več je bolje

Tudi če imate veliko časa, preveč vadbe za telo ni dobro in priporočljivo, saj telo prav tako kot vadbo, potrebuje tudi počitek. Svoje telo moramo poslušati, saj bomo drugače izčrpani in polni bolečin, kar nam vsekakor ne bo v dolgoročno spodbudo in v tem ne bomo uživali. Vadba pa tako ne bo vir energije, ampak nas bo samo izčrpala in tako ne bomo imeli volje za različne druge stvari.

Ne bomo pregoreli, če v tem uživamo

Četudi se morda s športom poklicno ukvarjate, z vadbo v fitnesu ni dobro pretiravati. Preveč vadbe poveča stopnjo endorfina in adrenalina v telesu, kar nas lahko zasvoji. Tudi svoje bližnje imamo radi pa vseeno prav pride tudi oddih in počitek, kjer smo sami s seboj in uživamo v brezdelnem dnevu. Brez slabe vesti vadite po zastavljenem vadbenem načrtu, jejte zdravo, a privoščite si odmor in seveda kdaj pa kdaj tudi kakšno pregreho.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×