5 vrst zelenjave, pri katerih je toplotna obdelava koristna

Katere so tiste vrste zelenjave, ki jih sicer lahko uživamo tudi presne, vendar je praviloma precej bolje, če jih pred zaužitjem toplotno obdelamo?

Razrešena velika uganka, povezana s parkinsonovo boleznijo

Znanstvenikom je uspelo najti odgovor na pomembno vprašanje, povezano s parkinsonovo boleznijo.

Revija Bodi eko, Julij-Avgust 2022

Kaj je lepšega v vročih poletnih dneh, kot to, da se lahko uležemo v senco in v roke vzamemo odlično revijo s koristnimi nasveti in recepti?

Nič več opičjih koz?

Sama bolezen se sicer žal ne poslavlja, toda vse kaže, da se bo kmalu poslovilo njeno trenutno ime.

Pritisnite na to točko … in zaspali boste prej kot v 2 minutah

Ali zvečer pogosto težko zaspite? Gre za težavo, ki je vse prej kot redka. Pogost krivec za nespečnost je stres, vendar je lahko povezana...

Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?
Zdravje & prehranaKako se upreti nezdravi hrani?

Kako se upreti nezdravi hrani?

MORDA VAS ZANIMA

Verjetno vsi želimo, da bi jedli bolj zdravo – naj bo to zaradi zdravja, lepše kože ali želje po izgubi odvečnih kilogramov. Vendar pa se pogosto težko upremo skušnjavi. V mnogih procesiranih živilih je uporabljena skrbno premišljena kombinacija soli, sladkorja, maščob ipd., ki pogosto privede do simptomov, zelo podobnih tistih pri odvisnosti. Kako torej z nekaj preprostimi triki doseči, da bo naša prehrana precej bolj zdrava, kot je trenutno?

- Oglas -

Zdravo prehranjevanje

Vnaprej določite priložnosti, ko se boste »pregrešili«

Verjetno se je težko kar čez noč odpovedati vsem vašim najljubšim pregreham. Če sklenete, da boste nezdrave priboljške povsem opustili, lahko to povzroči precejšen stres. Posledično pa obstaja večja možnost, da boste že kmalu začeli s prenajedanjem. Namesto tega raje prevzemite nadzor nad situacijo. Določite dan in čas (na primer enkrat tedensko), ko si boste privoščili svoj najljubši prigrizek, seveda v zmernih količinah. Tako bo skušnjava precej manjša.

Na vašem krožniku naj bodo vedno vsaj štiri barve

Preprost trik, kako poskrbeti za povečan vnos snovi, ki so koristne za vaše telo, je, da vedno pazite, da so na vašem krožniku vsaj štiri barve. Če boste sledili temu napotku, boste skorajda prisiljeni, da sestavite bolj zdrave glavne obroke in prigrizke.

Spremenite svojo običajno rutino

Ste navajeni, da se v službi vedno ob določeni uri odpravite do avtomata z nezdravimi prigrizki? Pomembno je, da ustvarite novo rutino. Poiščite drugo, bolj zdravo aktivnost, na primer krajši sprehod. Načeloma potrebujemo le nekaj tednov, da se ustvari nova navada.

Vedno imejte pri roki zdrave prigrizke

- Oglas -

Kadar smo zelo lačni, se je še posebej težko upreti nezdravi hrani. Poskrbite torej, da boste imeli vedno na voljo zdrav prigrizek, s katerim boste potešili najhujšo lakoto. Velja pa seveda tudi nasprotno: doma ne shranjujte nezdrave hrane, za katero veste, da se ji le stežka upirate.

Informirajte se

Morda sicer res veste, da mnoga živila, ki jih uživate, niso najbolj zdrava za vas, vendar je skrivnost v podrobnostih. Natančno raziščite, kako se pripravlja določen priboljšek, ki ga imate zelo radi, in kakšna zdravstvena tveganja prinaša prepogosto uživanje. Če boste dobro informirani, se boste precej lažje uprli skušnjavam.

Žvečite zelo počasi

Kadar se odločite, da si boste kljub vsemu privoščili manjšo pregreho, poskušajte žvečiti čim bolj počasi. Tako boste na koncu pojedli precej manj oziroma boste prej začutili občutek ugodja, ki ga verjetno iščete v teh priboljških.

Ne jejte pred televizijo ali računalnikom

Dokazano je, da pojemo precej več in da pogosteje posegamo po nezdravih živilih, če se prehranjujemo med gledanjem televizije ali med brskanjem po internetu. Poskusite se torej držati pravila, da morajo vsi vaši obroki in prigrizki potekati za mizo.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×