Najboljša leta? Med 30. in 34. letom starosti!

Mnenja o tem, katera so najboljša leta človekovega življenja, so seveda zelo subjektivna.

Ali lažnim novicam nasedajo samo starejši ljudje?

Prepričanje, da lažnim novicam nasedajo predvsem starejši ljudje, je zelo razširjeno. Ali gre pri tem za upravičeno stališče ali zgolj za predsodek?

Aktivno poslušanje – osnova uspešne komunikacije

Čeprav se vam morda zdi, da poslušate sogovornika, so standardi za aktivno poslušanje, ki je osnova uspešne komunikacije, precej visoki.

Ščetkanje zob pred zajtrkom ali po zajtrku?

Kdaj si običajno lotite ščetkanja zob – neposredno po tem, ko se zbudite, torej še pred zajtrkom, ali šele po prvem obroku?

Sam svoj terapevt: 3 vprašanja, ki si jih morate zastaviti vsak dan

Terapija v lastni režiji ima lahko kljub temu ogromno koristi. Omogoča vam nadzor nad čustvi in počutjem.

Protibolečinska sredstva lahko, paradoksno, prispevajo h kroničnim bolečinam

Znano je, da je lahko pogosta uporaba protibolečinskih sredstev problematična. Zdaj pa so raziskovalci odkrili, da ima lahko celo paradoksen učinek.

Onesnaženost okolja kriva že za najmanj 9 milijonov smrti letno

Raziskovalci so ugotovili, da je bila onesnaženost okolja leta 2019 kriva za najmanj 9 milijonov prezgodnjih smrti.

Migrene lahko povečajo nevarnost za zaplete med nosečnostjo

Z migrenami se spopada kar približno 20 odstotkov žensk v rodni dobi. Raziskovalci so bili pozorni na najbolj tipične zaplete, povezane z nosečnostjo.
Zdravje & prehranaHrana, ki kožo ščiti pred UV-žarki

Hrana, ki kožo ščiti pred UV-žarki

MORDA VAS ZANIMA

Paradižnik, sadje in zelenjava oranžne barve in temna čokolada so le nekatera izmed živil, ki ščitijo kožo pred nevarnimi UV-žarki.

Paradižnik

- Oglas -

Paradižnik dobi svojo značilno rdečo barvo zaradi likopena, antioksidanta, ki tudi naši koži nudi večjo odpornost pred sončnimi žarki. Glede na rezultate študije, opravljene v Združenem kraljestvu, imajo odrasli, ki vsak dan svoj jedilnik obogatijo s paradižnikom, za kar 33 odstotkov manj možnosti za nastanek sončnih opeklin.
Ta študija je pokazala, da prehrana, bogata s paradižnikom, pospešuje proizvodnjo kolagena, ki je pomemben dejavnik v boju proti suhi koži in staranju kože. Višja koncentracija likopena se nahaja v kuhanih paradižnikih, katere tudi telo bolje absorbira. S tem oksidantom sta sicer bogati tudi rdeča grenivka in lubenica.

mango

Oranžno sadje in zelenjava

Korenje, buče, mango, marelice in melone so bogate z antioksidantom beta karotenom. Nemške raziskave kažejo, da je dodatno uživanje beta karotena v desetih tednih zanesljiva zaščita pred sončnimi opeklinami. Torej, ko zagledate oranžno lupino na sadju in zelenjavi, vedite, da ste ‘naleteli’ na naravnega zaveznika v boju pred negativnimi vplivi sončnih žarkov.
Sicer pa je z beta karotenom bogata tudi zelena listnata zelenjava, kot je na primer špinača.

Vitamina C in E

Vitamina C in E pomagata pri sončnih opeklinah, saj popravljata škodo na kožnih celicah, povzročeno s škodljivimi UV-žarki.
Študija, v kateri je sodelovalo 4000 žensk je pokazala, da so sodelujoče ženske, ki so uživale veliko hrane, bogate z vitaminom C, imele manj gub, nastalih kot posledica pretiranega izpostavljanja soncu. Dobra izbira so torej limone, pomaranče, jagodičevje, kivi in zelena paprika.
Vitamin E, ki ga najdemo v olivah, semenih, koruzi, orehih, mandljih, lešnikih in avokadu, se je prav tako izkazal kot učinkovita zaščita pred poškodbami kože zaradi pretiranega izpostavljanja soncu.

Temna čokolada

- Oglas -

Iz Londona prihaja dobra novica za vse sladkosnede. Tam je namreč ena raziskava pokazala, da vnos 20 gramov temne čokolade na dan v obdobju 12 tednov podvojuje čas, v katerem UV-žarki začnejo škodovati koži. Za to se lahko zahvalimo antioksidantu, ki se nahaja v kakavu.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×