fbpx
Domov Zdravje & prehrana Drugačen pristop k hujšanju: vse se prične s psihično pripravo

Drugačen pristop k hujšanju: vse se prične s psihično pripravo

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Večina naj bi se hujšanja lotevala na povsem napačnem koncu. Mnogi namreč stalno iščejo tisto čudežno dieto, ki naj bi jim pomagala do idealne postave. Vendar pa naj bi bila uspešnost hujšanja v resnici odvisna predvsem od sprememb v glavi. Če se morda poskušate že dlje časa neuspešno znebiti odvečnih kilogramov, je vsekakor smiselno, da preizkusite spodnje nasvete …

Hujšanje

Pišite dnevnik svoje prehrane in razpoloženja

Poseganje po zelo kalorični hrani v velikih količinah je pri marsikom povezano z željo po potlačevanju negativnih čustev, ne da bi se tega sploh zavedali. Tako je pametno, da poskušate vsaj nekaj časa voditi dnevnik, v katerega zapisujte, kaj ste pojedli na določen dan, skupaj s svojimi občutki, razpoloženjem, dogodki, ki so vas morda vznemirili ipd. Če boste zapisovali vse, kar boste pojedli, bo verjetnost, da boste skorajda povsem nezavedno posegali po hrani, precej manjša.

Poleg tega pa vam bo ta vaja pomagala, da ozavestite povezanost med svojimi čustvi in prehranjevanjem. Mnogokrat namreč ne jemo zato, ker bi bili zares lačni, ampak ker smo žalostni, pod stresom, zdolgočaseni, osramočeni ipd. Priporočamo, da v dnevnik poleg tega, kaj ste pojedli, zapišete tudi, ob kateri uri ste to pojedli ter kako ste se počutili pred in po tem.

Vadite čuječno prehranjevanje

Zares čuječno prehranjevanje vam bo pomagalo pri tem, da boste lažje razlikovali med pravo in čustveno lakoto. Čuječnost je izraz, ki ga zadnje čase slišimo zelo pogosto. Za kaj natančno pa gre pri čuječnem prehranjevanju? Ideja tu je, da si takrat, ko jeste, vzamete čas izključno za to dejavnost. To pomeni brez uporabe elektronskih naprav, branja ipd. Osredotočite se zgolj na hrano, ki je pred vami, in že vnaprej poskrbite za to, da ne bo prihajalo do motenj. Opazujte barvo hrane  in njeno obliko ter si vzemite čas, da jo povohate, preden jo nesete v usta.

Če gre za hrano, ki jo boste pripravili sami, vam svetujemo, da se izogibate poskušanju med samo pripravo. Prehranjevanje naj se začne šele takrat, ko sedete za mizo.

Priporočamo tudi, da na mizi vsakič pripravite estetski pogrinjek. Seveda ne pozabite niti na to, da morate vsak grižljaj dobro prežvečiti. Ko ste približno na sredini obroka, za hip odložite pribor, zaprite oči in poskušajte realno oceniti, kako lačni ste še v resnici. Če se vam zdi, da ste res še vedno lačni, seveda nadaljujte. Bodite vztrajni pri tej vaji. Če si boste vsaj nekajkrat na teden vzeli čas za resnično čuječno prehranjevanje, bo imelo to izjemno pozitiven vpliv na vaš odnos do hrane.

Poiščite zanesljivo podporo

Pomemben del psihološke priprave na proces hujšanja je zagotovo tudi razmislek o tem, na koga se lahko obrnete v primeru, ko se znajdete na mrtvi točki. Družina in prijatelji pogosto niso najboljša izbira. Potrebujete nekoga, ki bo dovolj strog, obenem pa spodbuden, da boste z njegovo pomočjo lažje ostali na začrtani poti, tudi če se spopadete z večjimi ovirami.

- Oglas -

Najnovejše

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.

5 nasvetov za več REM-spanja

REM-spanje naj bi bilo med drugim zelo pomembno za utrjevanje spominov. Pomanjkanje tega tipa spanja naj bi imelo tako zelo negativen vpliv na učenje oziroma pomnjenje.

Šolanje na daljavo zmanjšuje anksioznost med najstniki

Pouk oziroma šolanje na daljavo je nekaj, s čimer so se v zadnjih mesecih srečali številni šolarji po vsem svetu.

5 »čustvenih stanj« imunskega sistema

Močan imunski sistem bo letošnjo zimo še pomembnejši kot v preteklih letih. Prav zaradi pojava novega koronavirusa so začeli mnogi posvečati precej več pozornosti krepitvi imunskega sistema kot običajno.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×