Kaj je krivo za slabost med vožnjo?

Nekateri ljudje imajo med vožnjo tako hude težave s slabostjo, da se ne morejo osredotočiti na nič drugega.

Ajurvedski nasveti za boljše duševno zdravje

Eden od glavnih ciljev ajurvedskih tehnik je vzpostavljanje ravnovesja med telesom, umom in dušo.

Začinite svoje zdravje s super začimbami

Začimbe in zelišča so zagotovo nekakšno superživilo. V njih so namreč skoncentrirane številne izjemno koristne snovi.

Rastline, ki ugodno vplivajo na centralni živčni sistem

V rastlinah najdemo veliko sestavin, ki delujejo na centralni živčni sistem in imajo pogosto pomirjevalni ali stimulativni učinek na naše telo.

Ali vas občasno preseneti nadpovprečno močna menstruacija?

Menstruacije so večinoma precej šibke, spremljajoči »simptomi« pa mili, občasno pa vas kljub temu preseneti zelo močna menstruacija.

Narava lahko poskrbi za bistveno manj zastrašujoče bolnišnice

Profesorica krajinske arhitekture se je posvetila vprašanju, kako narediti bolnišnice bolj prijazne za obiskovalce.

Helena Ošep: Klepet ob skodelici alpskega čaja

Helena Ošep se ukvarja s pripravo čajnih mešanic, ki so posebne zaradi izrazite arome, značilne za rastlinje alpskega okolja.

Znanstveniki razglasili najlepši vonj na svetu

Podobno kot se razlikuje naš okus, se razlikuje tudi naše dojemanje različnih vonjev.
Zdravje & prehranaDrugačen pristop k hujšanju: vse se prične s psihično pripravo

Drugačen pristop k hujšanju: vse se prične s psihično pripravo

MORDA VAS ZANIMA

Večina naj bi se hujšanja lotevala na povsem napačnem koncu. Mnogi namreč stalno iščejo tisto čudežno dieto, ki naj bi jim pomagala do idealne postave. Vendar pa naj bi bila uspešnost hujšanja v resnici odvisna predvsem od sprememb v glavi. Če se morda poskušate že dlje časa neuspešno znebiti odvečnih kilogramov, je vsekakor smiselno, da preizkusite spodnje nasvete …

- Oglas -

Hujšanje

Pišite dnevnik svoje prehrane in razpoloženja

Poseganje po zelo kalorični hrani v velikih količinah je pri marsikom povezano z željo po potlačevanju negativnih čustev, ne da bi se tega sploh zavedali. Tako je pametno, da poskušate vsaj nekaj časa voditi dnevnik, v katerega zapisujte, kaj ste pojedli na določen dan, skupaj s svojimi občutki, razpoloženjem, dogodki, ki so vas morda vznemirili ipd. Če boste zapisovali vse, kar boste pojedli, bo verjetnost, da boste skorajda povsem nezavedno posegali po hrani, precej manjša.

Poleg tega pa vam bo ta vaja pomagala, da ozavestite povezanost med svojimi čustvi in prehranjevanjem. Mnogokrat namreč ne jemo zato, ker bi bili zares lačni, ampak ker smo žalostni, pod stresom, zdolgočaseni, osramočeni ipd. Priporočamo, da v dnevnik poleg tega, kaj ste pojedli, zapišete tudi, ob kateri uri ste to pojedli ter kako ste se počutili pred in po tem.

Vadite čuječno prehranjevanje

Zares čuječno prehranjevanje vam bo pomagalo pri tem, da boste lažje razlikovali med pravo in čustveno lakoto. Čuječnost je izraz, ki ga zadnje čase slišimo zelo pogosto. Za kaj natančno pa gre pri čuječnem prehranjevanju? Ideja tu je, da si takrat, ko jeste, vzamete čas izključno za to dejavnost. To pomeni brez uporabe elektronskih naprav, branja ipd. Osredotočite se zgolj na hrano, ki je pred vami, in že vnaprej poskrbite za to, da ne bo prihajalo do motenj. Opazujte barvo hrane  in njeno obliko ter si vzemite čas, da jo povohate, preden jo nesete v usta.

- Oglas -

Če gre za hrano, ki jo boste pripravili sami, vam svetujemo, da se izogibate poskušanju med samo pripravo. Prehranjevanje naj se začne šele takrat, ko sedete za mizo.

Priporočamo tudi, da na mizi vsakič pripravite estetski pogrinjek. Seveda ne pozabite niti na to, da morate vsak grižljaj dobro prežvečiti. Ko ste približno na sredini obroka, za hip odložite pribor, zaprite oči in poskušajte realno oceniti, kako lačni ste še v resnici. Če se vam zdi, da ste res še vedno lačni, seveda nadaljujte. Bodite vztrajni pri tej vaji. Če si boste vsaj nekajkrat na teden vzeli čas za resnično čuječno prehranjevanje, bo imelo to izjemno pozitiven vpliv na vaš odnos do hrane.

Poiščite zanesljivo podporo

Pomemben del psihološke priprave na proces hujšanja je zagotovo tudi razmislek o tem, na koga se lahko obrnete v primeru, ko se znajdete na mrtvi točki. Družina in prijatelji pogosto niso najboljša izbira. Potrebujete nekoga, ki bo dovolj strog, obenem pa spodbuden, da boste z njegovo pomočjo lažje ostali na začrtani poti, tudi če se spopadete z večjimi ovirami.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×