Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.

Zakisanost oceanov nam krade kisik

Drobni, na vodi plavajoči organizmi, ki človeštvu zagotavljajo kar približno eno petino vsega kisika, so vse bolj ogroženi.

Okužba s tem parazitom vas lahko naredi bolj privlačne

Raziskovalci so odkrili, da lahko ta parazit vpliva na povečanje privlačnosti okužene osebe.

Ali pogosto opažate ponavljajoče se številke? Preverite, kaj pomenijo …

Vas praktično na vsakem koraku spremlja ponavljajoč se vzorec številk? Morda se zdi, da gre za naključje, vendar so numerologi prepričani, da bi morali tovrstnim znamenjem posvetiti več pozornosti.
Zdravje & prehrana7 skritih znakov, da ste pod stresom

7 skritih znakov, da ste pod stresom

MORDA VAS ZANIMA

Naša telesa se zelo različno odzivajo na stres. Čeprav so simptomi, ki kažejo na to, da smo preobremenjeni, včasih res »zanemarljivo« majhni, jim vseeno pravočasno prisluhnimo. Kateri znaki stresa kažejo na to, da resno potrebujemo počitek?

- Oglas -

Znaki stresa

1. Nihanje telesne teže

Konstantno pridobivanje in zmanjševanje telesne teže, ki se lahko dogaja na tedenski, mesečni ali letni ravni, je eden najpomembnejših pokazateljev stresa in preobremenjenosti. Dalj časa trajajoč stres namreč pogosto vodi v iskanje utehe v hrani, maščobne obloge pa se nam še raje nabirajo zaradi porušenega ravnovesja hormona kortizola, ki je ena glavnih posledic kroničnega stresa. Preveč stresa pa lahko, ravno obratno, včasih pomeni tudi izgubo teže.

Če ste pogosto pod stresom, ne pozabite na uživanje zdrave hrane, še posebej tiste, ki ima veliko magnezija (npr. listnata zelenjava), kalija (npr. avokado) in vitamina C (npr. pomaranče). Priporočljivo je tudi uživanje pustega mesa (npr. puran), ki prav tako blaži simptome stresa. Povečajte tudi vnos hrane z veliko biotina, ki uravnava psihofizično počutje (npr. cvetača, šampinjoni, ovseni kosmiči, jetra, rumenjak, soja).

2. Izguba las

Stres močno vpliva na cikel rasti las, zato je njihovo izpadanje eden pomembnejših pokazateljev, da je čas za spremembo življenjskega sloga. Svetujemo vam, da se sprostite – lahko poskusite s katero od doma pripravljenih kopeli ali z domačo aromaterapijo.

3. Motnje spanja

- Oglas -

Če ponoči doživljate nočne more ali sploh ne morete zaspati, je to velikokrat eden od simptomov stresa. Nočne more in zbujanje ponoči namreč pogosto izhajajo iz konstantnega razmišljanja o neki težavi, ki vas tare podnevi. Številne študije so pokazale nesporen in močan vpliv stresa in anksioznosti na spanje. Rešitev? Preden zaspite, poskušajte vizualizirati povsem drugačen svet, da se nahajate na drugem kraju ali v drugem času. Predstavljajte si, da živite popolnoma drugačno življenje. Ta majhna zvijača vam bo pomagala, da se boste hitreje sprostili in laže potonili v spanec.

4. Nemir in konstantno razmišljanje o službi

Ali neprestano razmišljate o težavah v službi, bremena iz delovnega okolja »nosite domov« in so začela vplivati na vaše zasebno življenje? Morda se sploh ne zavedate, vendar ste pod stresom morda prav zaradi konstantnega razmišljanja o službi. Kot navaja Ameriško psihološko združenje, pretirano razmišljanje o službi in povečan nivo stresa hodita z roko v roki, prevelik stres pa pomeni večje tveganje za srčno-žilne bolezni. Če se zalotite, da vam je služba začela krojiti življenje, si lahko pomagate z meditacijo, s pomočjo katere si boste »izpraznili« glavo in se naučili živeti v tem trenutku.

5. Nihanja razpoloženja

Stres močno vpliva na ravni hormonov v telesu, kar lahko v skrajnih primerih vodi v razvoj bolezni, kot so npr. diabetes, neplodnost in Gravesova bolezen. Zaradi hormonskih sprememb nam začne nihati tudi razpoloženje, kar vpliva tudi na našo okolico. Da bi uravnovesili delovanje hormonov, ne pozabite na pitje zadostnih količin vode, uživanje več vlaknin in zdravih maščob ter manj ogljikovih hidratov, zadostno spanje in redno telovadbo!

6. Bolečine

 Vas zadnje čase »vse boli«? Imate pogoste glavobole ali čutite bolečine v različnih delih telesa? Bolečine, ki nimajo jasnega vzroka, so velikokrat znak stresa. Zmanjšate jih lahko z aromaterapijo – s  sprostilno masažo z eteričnim oljem (npr. sivke) in vonjanjem eteričnih olj. Pozor: eteričnega olja nikoli ne kanite neposredno na kožo, saj jo lahko razdraži. Vselej ga najprej zmešajte v nosilno olje (npr. olivno, kokosovo olje), ki ga nato razmažete po koži.

7. Upad spolne sle

Zaradi pretiranega delovanja hormonov, povezanih s stresom, lahko pride do upada spolne sle in zmanjšane želje po intimnosti. Libido lahko ponovno povečate s pogostejšim uživanjem hrane, ki pozitivno vpliva nanj (npr. avokado, mandlji, listnata zelenjava, bučna ali sezamova semena …).

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×