Kaj je krivo za slabost med vožnjo?

Nekateri ljudje imajo med vožnjo tako hude težave s slabostjo, da se ne morejo osredotočiti na nič drugega.

Ajurvedski nasveti za boljše duševno zdravje

Eden od glavnih ciljev ajurvedskih tehnik je vzpostavljanje ravnovesja med telesom, umom in dušo.

Začinite svoje zdravje s super začimbami

Začimbe in zelišča so zagotovo nekakšno superživilo. V njih so namreč skoncentrirane številne izjemno koristne snovi.

Rastline, ki ugodno vplivajo na centralni živčni sistem

V rastlinah najdemo veliko sestavin, ki delujejo na centralni živčni sistem in imajo pogosto pomirjevalni ali stimulativni učinek na naše telo.

Ali vas občasno preseneti nadpovprečno močna menstruacija?

Menstruacije so večinoma precej šibke, spremljajoči »simptomi« pa mili, občasno pa vas kljub temu preseneti zelo močna menstruacija.

Narava lahko poskrbi za bistveno manj zastrašujoče bolnišnice

Profesorica krajinske arhitekture se je posvetila vprašanju, kako narediti bolnišnice bolj prijazne za obiskovalce.

Helena Ošep: Klepet ob skodelici alpskega čaja

Helena Ošep se ukvarja s pripravo čajnih mešanic, ki so posebne zaradi izrazite arome, značilne za rastlinje alpskega okolja.

Znanstveniki razglasili najlepši vonj na svetu

Podobno kot se razlikuje naš okus, se razlikuje tudi naše dojemanje različnih vonjev.
Zdravje & prehranaPomanjkanje vitamina D: Kateri so najpogostejši znaki?

Pomanjkanje vitamina D: Kateri so najpogostejši znaki?

MORDA VAS ZANIMA

Še posebej v zimskih mesecih je pomanjkanje vitamina D, velikokrat imenovanega kar sončni vitamin, zelo pogosto. To je seveda povezano z manjšo količino sončnih žarkov, zaradi česar telo ne more tvoriti zadostnih količin omenjenega vitamina, ki je izredno pomemben za naš organizem. Kako ugotoviti, ali tudi vam primanjkuje vitamina D? V večini primerov se pomanjkanje odraža predvsem v obliki spodnjih simptomov …

- Oglas -

Pomanjkanje vitamina D

Pogoste okužbe z mikrobi

Ena izmed najpomembnejših vlog vitamina D v našem telesu je krepitev imunskega sistema, ki se tako lažje ubrani pred bakterijami in virusi. Če nam primanjkuje vitamina D, zato zbolevamo precej pogosteje, kot bi sicer. S tem imamo v mislih predvsem zelo pogoste prehlade. Vendar pa to pomeni tudi, da lahko z dodajanjem vitamina D v zimskem času močno zmanjšamo nevarnost za okužbe.

Nenehna utrujenost

Za stalno utrujenost, ki ni povezana z zelo očitnimi vzroki, kot je pomanjkanje spanca, so lahko krivi številni dejavniki. Pogosto gre prav za pomanjkanje določenih pomembnih hranilnih snovi. Velikokrat je v ozadju pomanjkanje železa, eden izmed možnih razlogov za tovrstne težave pa je lahko tudi pomanjkanje vitamina D.

Bolečine v kosteh in pogostejši zlomi kosti

Vitamin D je ena ključnih snovi za močne in zdrave kosti, saj izboljšuje absorpcijo kalcija. Če pride do pomanjkanja tega vitamina, se lahko posledično pojavijo bolečine v kosteh, ki so velikokrat še posebej izrazite v predelu hrbta. Številne raziskave so potrdile močno povezavo med kroničnimi bolečinami v hrbtenici in pomanjkanjem vitamina D. Zaradi dolgotrajnejšega pomanjkanja vitamina D pa lahko pride tudi do zmanjševanja kostne gostote, zaradi česar se poveča nevarnost za pogoste zlome, hkrati pa lahko to seveda vodi do osteoporoze.

Depresivno razpoloženje

- Oglas -

Pomanjkanje vitamina D ima pogosto tudi zelo negativen vpliv na naše razpoloženje. Tipičen simptom so tako tudi depresivni občutki. Raziskave potrjujejo tudi močno korelacijo med diagnozo depresije in pomanjkanjem vitamina D. Pri razpoloženjskih motnjah je tako velikokrat smiselno tudi dodajanje tega vitamina.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×