fbpx
Domov Dom & energija Koristni triki za vse, ki sovražite čiščenje in pospravljanje

Koristni triki za vse, ki sovražite čiščenje in pospravljanje

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Vsi imamo radi urejeno stanovanje, vendar pa sta čiščenje in pospravljanje za marsikoga vse prej kot prijetni opravili. Če tovrstna dela tudi vas spravljajo v obup, si lahko pomagate s spodnjimi triki. Tako bo pot do pospravljenega in počiščenega doma precej hitrejša ter manj naporna.

Čiščenje doma

Znebite se vseh odvečnih predmetov

Kopičenje stvari močno oteži vzdrževanje reda v stanovanju. Če se boste znebili vse nepotrebne krame, boste v prihodnje potrebovali precej manj časa za temeljito čiščenje prostorov. Rezervirajte si torej dan ali dva in preglejte vso svojo lastnino. Najverjetneje boste ugotovili, da večine predmetov sploh ne uporabljate in da jih hranite samo »za vsak slučaj«.

Vsak predmet naj ima natančno določeno mesto

Za predmete, ki jih boste obdržali, natančno določite mesto, kjer jih boste shranjevali. Tako vam med pospravljanjem ne bo treba razmišljati, kam kaj sodi, ampak boste hitro poskrbeli za red v stanovanju. Hkrati pa se vam ne bo več dogajalo, da bi morali nenehno iskati različne predmete.

S čiščenjem začnite že med pripravo obrokov

Izkoristite vsak prosti trenutek, ki ga imate na voljo med kuhanjem – na primer za to, da pomijete kuhinjsko desko ali da zbrišete pult. Če boste delo razporedili na več manjših kosov, boste na koncu potrebovali precej manj energije za čiščenje. Priporočamo tudi, da posodo na koncu obroka vsaj odmočite, saj se boste s tem izognili zasušenim ostankom hrane, ki bi zahtevali mnogo več truda pri pomivanju.

Vsak večer namenite 10 minut pospravljanju stanovanja

Zvečer nastavite odštevalnik časa na 10 minut in poskušajte v tem času pospraviti oziroma očistiti čim več kotičkov v svojem stanovanju. Seveda je več kot zaželeno, da pri tem sodelujejo tudi drugi družinski člani. Presenečeni boste nad tem, koliko je mogoče postoriti tudi v tako kratkem času, če ste zares osredotočeni na delo. Čeprav se 10 minut ne zdi veliko, pa imejte v mislih, da se opravila seštevajo – in da vam tako na koncu tedna ne bo treba posvetiti toliko časa naenkrat izključno čiščenju in pospravljanju.

Vsako jutro si vzemite čas za postiljanje postelje

Za postiljanje postelje potrebujete le minuto ali dve, vendar pa postlana postelja poskrbi za povsem drugačno podobo prostora kot razmetana. Soba je v hipu videti precej bolj urejena, vi pa boste zagotovo bolj motivirani za vzdrževanje reda tudi v drugih prostorih.

Določite poseben kotiček za nered

Naj se še tako trudimo, se včasih preprosto ne moremo takoj posvetiti sortiranju določenih predmetov. Namesto da dopustite, da nered postopoma zajame celotno stanovanje, raje vnaprej določite kotiček (na primer predal ali polico v omari), kamor boste odlagali tovrstne predmete. Nato si enkrat tedensko vzemite čas za to, da čim bolj zmanjšate njihovo količino.

- Oglas -

Najnovejše

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.

5 nasvetov za več REM-spanja

REM-spanje naj bi bilo med drugim zelo pomembno za utrjevanje spominov. Pomanjkanje tega tipa spanja naj bi imelo tako zelo negativen vpliv na učenje oziroma pomnjenje.

Šolanje na daljavo zmanjšuje anksioznost med najstniki

Pouk oziroma šolanje na daljavo je nekaj, s čimer so se v zadnjih mesecih srečali številni šolarji po vsem svetu.

5 »čustvenih stanj« imunskega sistema

Močan imunski sistem bo letošnjo zimo še pomembnejši kot v preteklih letih. Prav zaradi pojava novega koronavirusa so začeli mnogi posvečati precej več pozornosti krepitvi imunskega sistema kot običajno.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×