Aditiv E466 najverjetneje nevarnejši, kot se je verjelo doslej

Aditiv karboksimetil celuloza se uporablja pri izdelavi najrazličnejših živil. Pogosteje se je začel uporabljati v 60. letih prejšnjega stoletja.

Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.
Zdravje & prehranaŽitarice krepijo moč koncentracije

Žitarice krepijo moč koncentracije

MORDA VAS ZANIMA

Najnovejša raziskava britanskih znanstvenikov je pokazala, da krožnik žitaric za jutranji obrok zadostuje, da obdržite koncentracijo na najvišjem nivoju skozi ves dan.

- Oglas -

ŽitariceLondonski strokovnjaki za prehrano so izvedli raziskavo, v kateri so sodelovali učenci srednjih šol, razdeljeni v dve skupini. V štiridnevni raziskavi je ena skupina dijakov zajtrkovala žitarice, medtem ko so dijaki druge skupine zaužili le napitek, bogat z glukozo, ali pa sploh ni zajtrkovala. Ob koncu raziskave so znanstveniki ugotovili, da je padanje koncentracije pri učencih, ki so konzumirali žitarice, zelo upočasnjeno.

“Ena porcija žitaric za zajtrk zadostuje, da se zadrži koncentracija ves dan, izpuščanje zajtrka pa zmanjšuje spominske sposobnosti in si učenci le stežka zapomnijo snov, ki so jo prebrali, je rekla znanstvenica Katrina Campbell, ki je sodelovala v raziskavi.

Znanstvena raziskava je prav tako dokazala, da so učenci, ki so zajtrkovali žitarice, uspeli celo popraviti svoje ocene pri matematiki, čeprav so bili vse dni, ko je trajala raziskava, izrazito skoncentrirani na vsebino predavanj.

“Konzumiranje žitaric krepi kognitivne sposobnosti, zato je kar najbolj pomembno, da ne izpuščamo zajtrka, saj se poleg večje zbranosti tudi bolje počutimo in tako lažje prenašamo vsakodnevne napore,” je še povedala Katrina Campbell.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×