Trik, ki vam lahko pomaga zaspati v manj kot minuti!

Pogosto potrebujete zelo veliko časa, da zvečer zaspite? Se ponoči velikokrat zbudite, nato pa traja zelo dolgo, preden se vam uspe ponovno potopiti v spanec? Morda je rešitev za vaše težave preprostejša, kot bi se lahko zdelo na prvi pogled. Ne, s tem nimamo v mislih uporabe uspavalnih tablet ali česa podobnega, ampak povsem naravno metodo, na katero pa prisegajo tudi mnogi zdravniki in drugi strokovnjaki …

cTrik kako zaspati

Odgovor se skriva pri jogijskih mojstrih

Gre za tehniko, ki se je je oprijelo poimenovanje »4-7-8«. Tehnika je pravzaprav že zelo stara, saj gre za nekaj, kar indijski jogijski mojstri poznajo in uporabljajo že več stoletij. Z njo je mogoče doseči stanje popolne umiritve in globoke sprostitve, v vsakdanjem življenju pa je postala posebej priljubljena zaradi dejstva, da lahko pomaga tudi pri tem, da zelo hitro zaspimo. In to celo tistim, ki se zelo pogosto spopadajo z nespečnostjo.

Podrobnejši opis metode »4-7-8«

Kaj morate torej storiti? Številke v imenu tehnike oziroma metode seveda niso naključne. Najprej počasi vdihujte in medtem štejte do 4. Nato za 7 sekund zadržujte dih, po preteku tega časa pa počasi izdihujte, vmes pa seveda štejte do 8. Ponavljajte toliko časa, dokler ne zaspite. Pri večini ljudi zadostuje le nekaj ponovitev. Mnogi celo pravijo, da jim uspe z uporabo te tehnike zaspati v manj kot minuti.

Joga

Zakaj je ta tehnika tako učinkovita?

Zdaj je torej jasno, kaj pomenijo številke v imenu tehnike. Vendar pa ostaja odprto vprašanje, ali vam bo ta tehnika res pomagala. Zdi se skorajda preveč preprosto, da bi bilo lahko res. A včasih so prav preproste rešitve najbolj učinkovite. Ena izmed teorij je, da pride s tem, ko »vsilimo« določen ritem svojemu dihanju, do prenosa tega ritma na tiste procese v našem telesu, na katere sicer nimamo neposrednega vpliva. Lahko na primer nadzorujemo svoje dihanje, ne moremo pa nadzorovati utripa srca ipd. Tako je smiselno, da se osredotočimo na tisto, kar je znotraj našega nadzora, kar bo postopoma vplivalo tudi na umiritev drugih procesov, spanec pa bo nastopil zelo kmalu. Če ste še vedno skeptični, pa je seveda najboljša možnost ta, da tehniko preprosto preizkusite. Izgubiti ne morete praktično ničesar, saj tu seveda ni nevarnosti nezaželenih stranskih učinkov kot na primer pri uspavalih, pridobite pa lahko ogromno.

Povejte svoje mnenje - kometirajte