Aditiv E466 najverjetneje nevarnejši, kot se je verjelo doslej

Aditiv karboksimetil celuloza se uporablja pri izdelavi najrazličnejših živil. Pogosteje se je začel uporabljati v 60. letih prejšnjega stoletja.

Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.
Zdravje & prehranaSeptembrska sezonska solata

Septembrska sezonska solata

MORDA VAS ZANIMA

To, da je hrano najbolje jesti takrat, ko raste, najbrž že veste. To vedno znova ponavljamo tako na našem portalu kot v naši mesečni reviji Bodi eko. Zato vam danes ponujamo le eno različico septembrske sezonske solate, za katero lahko zelenjavo naberete kar na domačem vrtu!

- Oglas -

Jačevec, malancan

Sestavine solate

Jajčevec ali melancana, ne glede na ime pa je vijolični pridelek klasificiran pod jagode, majhna semena, ki jih najdete v njem pa so sicer užitna, a malce nenavadnega okusa, podobnega nikotinu, kar ni presenetljivo, glede na to, da je bližnji sorodnik tobaka. Sicer prihajajo iz Indije, vendar jih dandanes lahko pridelujemo skoraj povsod. Ima zanimiv in kompleksen okus, če melancano skuhate ali spečete, surova pa je lahko malce grenka. Vsebuje veliko vlaknin in mangana, folatov in kalija vitamine B3, B6, C in K, magnezij ter zelo malo kalorij. Hkrati pa menda tudi zmanjšuje nivo nezdravega holesterola, pripomore k lepšemu videzu kože in pomaga izgubljati odvečne kilograme.

Bazilika skriva ogromno vitamina K in železa ter kalcija, celo vrsto drugih vitaminov (A, B6 in C) ter številne minerale. Učinkuje antibakterijsko in brani pred nezaželenimi bakterijami, s flavonoidi, ki jih vsebuje, pa telo obvaruje na celični ravni. Deluje tudi protivnetno in vsebuje snovi, ki pomagajo ohranjati kar najboljše srčno-žilno zdravje. S količino magnezija, ki ga vsebuje, pripravi mišice in žile do tega, da se sprostijo in s tem izboljšajo pretok krvi.

Sezonska solataV papriki najdete največjo količino vitaminov A in C, pa tudi vitamine B1, B2, B3, B5, B6, E in K, folate, kalij, mangan in številne druge minerale. Uravnavajo raven sladkorja v krvi, zmanjšujejo občutek bolečine in pomagajo v boju proti prostim radikalom. Pomagajo preprečevati diabetes tipa 2 in številna rakava obolenja, najnovejše raziskave denimo nakazujejo boj proti želodčnemu raku in raku na požiralniku.

- Oglas -

Paradižnike zagotovo že poznate po njihovi zdravi sestavi, o kateri smo pisali tudi mi. Številni vitamini (A, B1, B3, B6, C, E) in minerali (kalij, mangan, baker, magnezij) jih uvrščajo v sam vrh zdrave zelenjave. Vsebujejo veliko antioksidantov in pomagajo ne le krvi in krvnemu pretoku, pač pa tudi kostem, jetrom in ledvicam. Prav tako pomagajo zmanjšati tveganje za srčna obolenja, delujejo proti rakavim obolenjem ter celo vplivajo na izboljšanje v boleznih, povezanih z živčevjem, in pomagajo pri izgubljanju kilogramov in zmanjševanju težav z debelostjo.

Zadnje pa so še kumarice, ki so bogate z vitaminoma K in C, minerali in antioksidanti, ki delujejo protivnetno in tudi proti raku. Pomagajo pri hidraciji telesa in ohranjanju lepe kože ter pri težavah z zobmi ali dlesnimi.

Zdaj, ko veste, kako zelo zdrave so vse naštete sestavine, jih nasekljajte in združite v slastno sezonsko solato. Lahko jo nežno prelijete z običajnim jogurtom ali pa dodate kakšno kocko nemastnega sira.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×