S preprostimi zamenjavami do bolj zdravega jedilnika

Ker smo včasih preveč zaposleni s številnimi obveznostmi, se hitro zgodi, da ne namenjamo dovolj pozornosti kakovostnem prehranjevanju. Predstavljamo vam nekaj strategičnih menjav živil, s katerimi lahko na preprost način bolje poskrbite za svoje telo.

Zdrava prehrana

Namesto sadnega izberite grški jogurt

Za zajtrk si privoščite grški jogurt. Ta ima skoraj dvakrat toliko beljakovin kot navaden jogurt. Jogurt sami popestrite z oreščki in sadjem po izbiri.

Naredite svoje kosmiče

Namesto kupljenih mešanic kosmičev, ki velikokrat vsebujejo veliko sladkorja, barvil in ostalih dodatkov, si sami pripravite bolj zdravo alternativo. Zmešajte neobdelane ovsene kosmiče, lanena in sončnična semena z nekaj suhega ali svežega sadja.

Pripravite svoj smuti

Ne zadovoljite se s sladkanimi pijačami s polic supermarketov, ampak si za malico sami pripravite osvežilen sadni napitek.

Kvinoja namesto belega riža

Kvinoja ima manj kalorij kot bel riž in vsebuje veliko beljakovin in vlaknin. Ker je nevtralnega okusa, bo hitro prevzela okus vaših najljubših začimb.

Zamenjajte majonezo za avokado

Tudi sendvič lahko popestrite na bolj zdrav način. Namesto mastnih in kaloričnih namazov enostavno zmečkajte avokado, ki vsebuje maščobe, ki so prijazne srcu.

Raje kot sadne bombone izberite suho sadje

Suho sadje je slasten vir antioksidantov, zato se raje posladkajte z njim kot z bonboni.

DELI
Anja Kralj
Novinarka, ki za vas piše in spremlja zanimive tematike ter aktualne dogodke.