Vse, kar ste želeli vedeti o shujševalnih tabletah

Shujševalne tablete je mogoče razdeliti v dve osnovni skupini. Tako poznamo shujševalne tablete, ki vam jih lahko predpiše samo zdravnik, in tablete za hujšanje, ki jih je mogoče kupiti brez recepta.

Mikroplastika prvič odkrita tudi v človeški krvi

Mikroplastika je bila namreč prvič v zgodovini odkrita celo v človeški krvi.

Kakav pred vadbo za manj napora in več motivacije

Za pozitivne učinke kakava naj bi bili zaslužni predvsem flavanoli. Gre za izjemno koristne bioaktivne spojine, ki so znane po pozitivnem vplivu na prekrvavitev.

Težave s spanjem pri otrocih: 5 korakov do kakovostnejšega spanca

Kako lahko kot starši poskrbite, da bo motenj spanja pri vašem otroku čim manj?

Bulgurjeva solata z zelenjavo (tabbouleh)

Recept za odlično bulgurjevo solato z zelenjavo (tabbouleh).

Izkušnja skorajšnje smrti – več kot samo halucinacija

Opisi izkušnje skorajšnje smrti so malodane univerzalni, saj so si med sabo zelo podobni, ne glede na kulturno okolje in druge okoliščine.

Večina ljudi misli, da se prehranjuje precej bolj zdravo, kot se v resnici

Ali menite, da je vaša prehrana zdrava? Verjetnost za to, da se motite, je precejšnja, vsaj če sklepamo po novi raziskavi.

Blazina, ki diha – nov izum za pomoč pri anksioznosti

Blazino so razvili raziskovalci z univerze v Bristolu. Osnovni cilj je bila izdelava splošno dostopne naprave za pomoč pri anksioznosti, ki jo bo mogoče uporabiti kadar koli in kjer koli.
Zdravje & prehranaRabarbara – bogastvo vitaminov in mineralov

Rabarbara – bogastvo vitaminov in mineralov

MORDA VAS ZANIMA

Rabarbara je morda po krivici nekoliko prezrta rastlina, saj vsebuje številne vitamine in minerale, ki blagodejno vplivajo na naše zdravje. V toplejšem podnebju lahko uspeva celotno leto, sicer pa jo lahko naravnost z domačega vrta uživamo zlasti spomladi in poleti. Za gojenje ni zahtevna in lahko raste tudi do 15 let, uporabljamo pa jo za pite, smoothije, solate, juhe, jemo lahko celo surovo. Ker je nekoliko trpkega okusa, jo lahko kombiniramo s sladkimi jagodami in kakšnim drugim sadjem, če želite dobiti bolj sladko rabarbaro, pa poiščite takšno z rdečimi stebli.

- Oglas -

Rabarbara

Rabarbara vsebuje veliko vitamina C, B-kompleksa, vitamina K, kalija, kalcija, mangana in mnogih drugih sestavin, ki jih človeško telo potrebuje za normalno delovanje. Rabarbara pa vsebuje tudi pomembne antioksidante, ki prav tako prispevajo k boljšemu zdravju in počutju.

Dobra je za kosti in zobe

Ker rabarbara vsebuje veliko kalcija, pomaga kostem in zobem, da ostanejo trdni in zdravi. Uživanje rabarbare tako lahko pomaga k preprečitvi izpadanja zob, prav tako kostem preprečuje, da bi postale mehke.

Dobra je tudi za oči

Še posebej rabarbara z rdečimi stebli vsebuje veliko vitamina A, ki je zelo pomemben za zdrave oči. Vsebuje tudi beta-karoten in lutein, ki vidu pomagata, da ostane oster, poleg tega zmanjšuje tveganje za razvoj starostne degeneracije rumene pege. Če veliko časa preživite za računalnikom, si zato privoščite svež rabarbarin napitek.

Za boljši imunski sistem

- Oglas -

Ker je rabarbara eden najboljših virov vitamina C, pomaga ohranjati dober imunski sistem in spodbuja tvorbo kolagena. S pomočjo rabarbare tako ohranjate mladosten videz in preprečujete prezgodnje staranje.

Kaj pa srce?

Rabarbara vsebuje zelo malo kalorij in maščob pa tudi antioksidante, kot je likopen. Ta pa varuje pred srčnimi boleznimi, medtem ko kalij pomaga k uravnavanju krvnega tlaka. Rabarbaro dodajte solati, saj bo imela velike učinke že v zmernih količinah.

rabarabara sok

Rabarbara preprečuje zaprtje

Zaradi svojih odvajalnih lastnosti rabarbara uspešno preprečuje zaprtje oziroma vam pomaga pri spopadanju z njim. Izboljšuje apetit, pomaga k zdravemu prebavnemu sistemu in odpravlja želodčne bolečine. Če jo uživate v zmernih količinah, se lahko uspešno spopadate celo s črevesnimi zajedavci, če pa trpite za resnim zaprtjem, pa le obiščite svojega zdravnika.

Vsestranska je

Lahko jo uporabite za v pite, peciva, piškote, biskvite, mafine, pice, omake, jedi z rižem, solate, napitke ali pa naredite nenavadno rabarbarino marmelado ali rabarbarin kruh.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×