Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.

Zakisanost oceanov nam krade kisik

Drobni, na vodi plavajoči organizmi, ki človeštvu zagotavljajo kar približno eno petino vsega kisika, so vse bolj ogroženi.

Okužba s tem parazitom vas lahko naredi bolj privlačne

Raziskovalci so odkrili, da lahko ta parazit vpliva na povečanje privlačnosti okužene osebe.

Ali pogosto opažate ponavljajoče se številke? Preverite, kaj pomenijo …

Vas praktično na vsakem koraku spremlja ponavljajoč se vzorec številk? Morda se zdi, da gre za naključje, vendar so numerologi prepričani, da bi morali tovrstnim znamenjem posvetiti več pozornosti.
Zdravje & prehranaPreprosti načini za omejitev sladkorja v vaši prehrani

Preprosti načini za omejitev sladkorja v vaši prehrani

MORDA VAS ZANIMA

Sladkorju se izjemno težko izognemo, saj se ta nahaja skorajda povsod. Najdemo ga namreč v skoraj vsej industrijsko pripravljeni hrani. Beli sladkor vsebuje le prazne kalorije, nič vitaminov in mineralov ali drugih hranil. Posledice uživanja sladkorja so prekomerna teža, diabetes, nastanek kariesa in še bi lahko naštevali. Preverite, kako lahko preprečite, da bi v telo po nepotrebnem vnašali sladkor.

- Oglas -

Sladkor v prehrani

Preverite deklaracije

Če uživate veliko industrijsko pripravljene hrane, pričnite brati deklaracije na živil, saj se sladkor nahaja tam, kjer ga sploh ne bi prepoznali, denimo v kislih kumaricah, juhah in omakah iz vrečke, kosmičih, ki si jih morda radi privoščite za zajtrk. Pred nakupom torej preverite, koliko sladkorja vsebujejo živila, ki ste jih zložili v nakupovalno košarico in se raje odločite, da si recimo juho pripravite kar sami iz svežih lokalnih sestavin.

Izogibajte se umetnih sladil

Pomembno je, da svoje brbončice čim bolj odvadite sladkega okusa. To pomeni, da okusa sladkorja nikar ne poskušajte zamenjati z okusom umetnih sladil, saj se boste tako težje odpovedali sladkorju. Študije so pokazale, da možgane težko prelisičimo in da vedo, da umetna sladila niso tisto pravo, saj ne pride do pričakovanega povečanja presnove. Tisti, ki uporabljajo umetna sladila, na koncu velikokrat pojedo celo več kalorij od tistih, ki uživajo sladkor.

Jejte fermentirano hrano

Fermentirana hrana bo pripomogla k vzpostavitvi ugodnega ravnovesja v črevesju, zaradi česar boste sčasoma čutili manjšo potrebo po sladkorju. Če se odločite, da boste posegali po jogurtih, se odločite za navadne jogurte brez dodanih umetnih sladil in konzervansov.

Pijte čaj

- Oglas -

Velikokrat je potreba po sladkem le psihična, lahko izvira celo iz dolgčasa. Sladkim prigrizkom se lahko uprete tako, da popijete dovolj tekočine skozi dan in da po nesladkanem čaju ali vodi posežete tudi takrat, ko začutite željo po sladkorju. Velikokrat preveč sladkorja zaužijete iz navade, zato preden k ustom ponesete čokolado, premislite.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×