Revija Bodi eko, februar 2022

Pred vami je prva letošnja številka revije Bodi eko. V njen boste našli kup nasvetov in receptov, s katerimi si boste lahko na naraven način izboljšali svoje zdravje in počutje.

Zakaj je tako težko videti dobro v sočloveku?

Prehitro obsojanje je zelo razširjena težava. Tako sočloveku hitro pripišemo slabe namene, precej težje pa v drugih ljudeh ugledamo dobro – tudi ko gre za naše bližnje.

Uporaba tehnologije za prepoznavo obraza pri razdeljevanju šolskih kosil

Vodstvo teh šole se je odločilo, da pri razdeljevanju šolskih kosil uvede metodo, ki temelji na prepoznavanju obrazov.

Preprost trik za vse, ki zvečer težko zaspite

Koliko časa običajno mine od vašega odhoda v posteljo do trenutka, ko potonete v zaslužen spanec?

Se je 6. množično izumrtje že začelo?

Naš planet je bil priča petim množičnim izumrtjem, ki so bila povezana z naravnimi fenomeni, neodvisnimi od človeka.

Služila s prodajo svojih vetrov, na koncu pa pristala v bolnišnici

Stephanie Matto, ki je zaslovelav priljubljeni resničnostni oddaji 90 dni do poroke, se je pred nedavnim lotila zelo nenavadne poslovne dejavnosti.

Za multiplo sklerozo je najverjetneje kriv virus Epstein-Barr

Multipla skleroza je kompleksna avtoimunska bolezen, za katero je značilno propadanje mielinskih ovojnic, ki obdajajo živčne celice. Imunski sistem začne namreč mielin zaznavati kot...

Katera zelišča odpravijo kandido?

Kandida pa v telesu sprošča strupe, kar lahko privede do različnih črevesnih težav, kot so vnetja, izmenične diareje in zaprtja.
Zdravje & prehranaPrehrana po 40. letu: 3 pomembni napotki

Prehrana po 40. letu: 3 pomembni napotki

MORDA VAS ZANIMA

Skrb za zdravje je zelo pomembna v vseh življenjskih obdobjih. Pri tem je seveda ključna uravnotežena prehrana. Čeprav bi morali za zdravo prehrano skrbeti, ne glede na starost, pa obstaja v življenju nekaj »prelomnic«, ko moramo postati še posebej pozorni na določene hranilne snovi. Po dopolnjenem 40. letu starosti naj bi bilo tako zelo pomembno, da upoštevamo tri pravila, ki jih navajamo v nadaljevanju. To je namreč obdobje precejšnjih sprememb za naše telo. Če niste pazljivi, se lahko začnejo zelo hitro kopičiti odvečni kilogrami, četudi prej niste imeli tovrstnih težav. Obenem pa se lahko ustvarijo tudi temelji za različne kronične težave z zdravjem. Kako torej zmanjšati tveganje za tovrstne težave in prispevati k temu, da boste tudi naslednja desetletja svojega življenja preživeli čim bolj zdravi?

- Oglas -

Prehrana po 40. letu

Povečajte vnos kalcija

Po dopolnjenem štiridesetem letu se začne kostna gostota postopoma zmanjševati. Težava je pogosto še posebej izrazita pri ženskah, povezana pa je lahko tudi z upadom estrogena v telesu. Kosti velikokrat težje absorbirajo kalcij, ki se skriva v hrani, zato je dobro, da povečate vnos s kalcijem bogatih živil. Poleg tega pa pazite tudi, da boste zaužili dovolj hranilnih snovi, ki pomagajo pri absorpciji kalcija.

Zmanjšajte vnos natrija

Zdravo prehranjevanje ne pomeni zgolj to, da pazimo, da zaužijemo dovolj potrebnih hranilnih snovi. Pozorni morate biti tudi na to, da vnos snovi, ki so lahko problematične za organizem, ni prevelik. V to kategorijo sodi predvsem natrij, ki ga v telo pogosto vnesemo največ v obliki soli. Posledice prekomernega uživanja soli so na primer povišan krvni tlak, prekomerno zadrževanje vode v telesu, vnetja ipd. Te težave, ki so povezane s prevelikim vnosom soli, lahko postanejo po štiridesetem letu še izrazitejše. Tako je to tudi pravi čas, da začnete nekoliko bolj paziti na to, koliko soli v resnici zaužijete. Tu so lahko problematični tudi različni zelo procesirani izdelki, saj pogosto vsebujejo precej več soli, kot si verjetno predstavljate.

Uživajte več živil, bogatih z antioksidanti

Antioksidanti lahko močno upočasnijo proces staranja. Prehrana ljudi, ki so že dopolnili štirideset let, bi tako morala vsebovati še posebej veliko antioksidantov. Ti bodo poskrbeli, da bo vaša koža ohranila mladostnost, oziroma pomagali pri zaviranju gubic. Še pomembnejši pozitivni vpliv antioksidantov pa je, da zmanjšajo tveganje za mnoge kronične bolezni, s tem ko nevtralizirajo negativen vpliv prostih radikalov. Med živila, ki so še posebej bogata z antioksidanti, seveda sodijo predvsem različne vrste sadja in zelenjave. Veliko antioksidantov pa denimo vsebujeta tudi zeleni čaj in temna čokolada.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×