Nič več opičjih koz?

Sama bolezen se sicer žal ne poslavlja, toda vse kaže, da se bo kmalu poslovilo njeno trenutno ime.

Pritisnite na to točko … in zaspali boste prej kot v 2 minutah

Ali zvečer pogosto težko zaspite? Gre za težavo, ki je vse prej kot redka. Pogost krivec za nespečnost je stres, vendar je lahko povezana...

Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.

Zakisanost oceanov nam krade kisik

Drobni, na vodi plavajoči organizmi, ki človeštvu zagotavljajo kar približno eno petino vsega kisika, so vse bolj ogroženi.
Zdravje & prehranaOstanite aktivni tudi pozimi!

Ostanite aktivni tudi pozimi!

MORDA VAS ZANIMA

Topli meseci so minili in mnogi bodo za svoje telo namesto v naravi poskrbeli v telovadnici. Ker se bliža praznični čas, ki s seboj prinese veliko sladkih skušnjav, je odločitev za obisk v telovadnici pametna izbira. Dobra telesna pripravljenost bo blagodejno vplivala tudi na vaše zdravje in počutje v mrzlih mesecih. Tudi če ne marate zimskih športov in nizkih temperatur, naj mraz ne bo izgovor za lenarjenje, saj lahko telovadite kar doma ali v telovadnici.

- Oglas -

telovadba pozimi

Ne pozabite na moč

Če se odločite za razgibavanje v fitnesu in ste pristaš teka in kolesarjenja, ne pozabite na vaje za moč, ki bodo vaše telo dodatno okrepile. Raziskave kažejo, da je najbolje kombinirati vaje za moč in vaje za vzdržljivost, saj boste tako porabili več telesnih maščob. Poglavitna prednost vadbe za moč je namreč poraba kalorij še dolgo po končani vadbi, saj mišice potrebujejo energijo za regeneracijo po vadbi. Z vadbo za moč boste okrepili tudi srce in kosti, izvajate pa jo lahko z lastno težo ali z utežmi.

Ne bojte se uteži

Predvsem ženske se bojijo, da bodo zaradi dvigovanja uteži postale preveč mišičaste. Ta strah je popolnoma neupravičen, saj ženske mišično maso pridobijo mnogo težje kot moški. Razlog za to je hormon testosteron, ki pospešuje rast mišic, ženske pa ga imajo mnogo manj kot moški. Seveda morate poskrbeti, da vaje izvajate pravilno, da ne pride do neželenih poškodb. Če ste začetnik, lahko obiščete katero od skupinskih vadb v najbližjem fitnesu, kjer bodo vaše gibe nadzorovali usposobljeni trenerji. Dodatna prednost skupinske vadbe je gibanje v dobri družbi, zato je obisk takšne vadbe odličen za tiste, ki ne marajo telovaditi sami.

Še vedno se odpravite na zrak

Tudi če ste navdušeni nad vadbo v telovadnici, nikar ne pozabite na kratek vsakodnevni sprehod v naravi. Slaba lastnost fitnesa je vsekakor slabša kakovost zraka zaradi večjega števila ljudi v zaprtem prostoru. Poleg obiska telovadnice se torej odpravite tudi na sprehod, bolj pogumni pa na tek v naravo. Izberite primerna oblačila, ki jih prilagodite vremenskim razmeram.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×