Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.

Hujšanje z Luno – je vesolje naklonjeno vitki postavi?

V poplavi takšnih in drugačnih diet ste zagotovo že slišali tudi za Lunino dieto oz. hujšanje z Luno.

Luskavica – kožna težava, ki jo lahko precej omilimo

Luskavica je ena tistih bolezni, ki niso nalezljive in ne ogrožajo življenja, vsekakor pa bolnike zelo prizadenejo.
Zdravje & prehranaNektarine za pomoč pri hujšanju in boljše zdravje

Nektarine za pomoč pri hujšanju in boljše zdravje

MORDA VAS ZANIMA

Nektarine sodijo med najbolj priljubljene poletne sadeže. Uvrščamo jih v isto družino kot breskve in slive. Na prvi pogled so pravzaprav zelo podobne breskvam, le da je njihova koža precej bolj gladka. Vendar ni povsem vseeno, ali jeste samo breskve ali pa vključite tudi nektarine. Gre namreč za sadež, ki vsebuje posebno kombinacijo hranilnih snovi, ki vam lahko pomagajo pri specifičnih težavah z zdravjem in počutjem. Bolj raznolik nabor sadja tako pomeni tudi več blagodejnih vplivov na zdravje. Tako je priporočljivo, da predvsem v poletnih mesecih pogosto posežete tudi po nektarinah …

- Oglas -

Nektarine

Antioksidanti za zaščito pred kroničnimi boleznimi

V nektarinah najdemo ogromno različnih antioksidantov (polifenoli, vitamin C, betakaroten in še mnogi drugi). Antioksidanti preprečujejo oksidativni stres v telesu, kar pomeni bistveno manjše tveganje za številne kronične bolezni. Poleg tega pa antioksidanti upočasnjujejo proces staranja – nektarine torej poskrbijo za lepšo in bolj zdravo kožo.

Uživajte nektarine in odpravite težave s prebavo

Nektarine vsebujejo ogromno prehranskih vlaknin. Obenem pa preprečujejo pretirano zakisanost organizma. Tako so eno najboljših živil za tiste, ki se soočate s prebavnimi težavami, predvsem z zaprtjem. S pomočjo nektarin bo vaša prebava precej boljša. Priporočamo, da jih dodate ovsenim kosmičem. Z piko na i pa poskrbijo mleta lanena semena. To je odličen zajtrk za vse, ki imate težave z zaprtjem.

Nektarine in hujšanje

Namesto da posegate po nezdravih prigrizkih, polnih »praznih kalorij«, si za malico raje privoščite nektarine. To je sadje, ki uspešno poteši vašo željo po sladkem, obenem pa pospeši delovanje metabolizma in pomaga pri odstranjevanju odpadnih snovi iz telesa.

Preprečevanje anemije

- Oglas -

Količina železa v nektarinah sicer ni posebej visoka, vendar pa gre po drugi strani za odličen vir vitamina C. Prav omenjeni vitamin pa je nujen za optimalno absorpcijo železa. Uživanje nektarin vam lahko tako pomaga tudi pri preprečevanju slabokrvnosti oziroma anemije.

Zdrave oči in boljši vid

Zaradi prisotnosti betakarotena, ki se v telesu pretvori v vitamin A, so nektarine tudi ena najboljših vrst sadja za tiste, ki želite poskrbeti za zaščito oči. S pomočjo nektarin lahko tako tudi bistveno zmanjšate nevarnost za številne okvare vida, ki se pogosto pojavijo v poznih letih.

Dobra izbira za nosečnice

Zaradi folne kisline oziroma folatov (naravne oblike folne kisline), ki jih najdemo v nektarinah, je to tudi odlično živilo za vse nosečnice. Več nektarin pomeni tudi manjšo nevarnost za okvare ploda. Seveda zgolj nektarine ne morejo nadomestiti uživanja prehranskih dopolnil, ki jih vaše telo potrebuje v tem občutljivem obdobju, vendar lahko prispevajo pomemben delček k celoti.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×