Preverite, kako lahko na preprost način znova poženete svoj metabolizem, če se vam je ta zaradi vseh prazničnih pregreh upočasnil. Seveda je najbolj zanesljiv in učinkovit recept dovolj telesne aktivnosti in kakovosten spanec, ki bo poskrbel za hormonsko ravnovesje.

Metabolizem

Pijte več vode

Pitje vode lahko pospeši vaš metabolizem. V neki študiji so ugotovili, da se je sodelujočim po 500 ml popite vode metabolizem pospešil za trideset odstotkov, učinek pa je trajal skoraj eno uro. A pozor, vse sladke in šumeče napitke zamenjajte z navadno vodo, ki pa jo lahko sami obogatite s svežim sadjem in zelišči.

Okrepite mišice

Vaše telo kalorije porablja tudi v stanju mirovanja. Znano je, da telo z večjo mišično maso pokuri več energije. Poskusite torej okrepiti svoje telo. Zato vam ni treba v telovadnico, ampak se lahko vaj za krepitev telesa lotite kar sami doma in telo okrepite z vajami za moč z lastno težo.

Naspite se

Študije kažejo, da pomanjkanje spanja ali slaba kakovost spanja znižujeta občutljivost za inzulin in lahko pripeljeta do diabetesa tipa 2, debelosti, kardiovaskularnih bolezni, predvsem če je spanec daljše časovno obdobje krajši od šestih ur na noč. Pomanjkanje spanja lahko vodi tudi v hitro pridobitev telesne teže, saj vpliva na delovanje hormona, ki vpliva na zaznavo našega občutka sitosti. Za kakovosten spanec se morate vsaj uro pred spanjem odklopiti iz vseh elektronskih naprav, saj boste tako pripomogli, da se pred spanjem vaši možgani sprostijo. Če ne morete zaspati, je pred spanjem bolj priporočljivo, da berete knjige ali revije. Na odejo ali vzglavnik pa lahko kanete kapljico eteričnega olja sivke za pomiritev.

Začinite svojo hrano

Pikantna hrana lahko spodbudi metabolizem. Kapsaicin, ki se nahaja denimo v čili paprikah bo spodbudil presnovo in pospešil kurjenje kalorij.  Čilije lahko dodate v solato, sendvič ali zdrav zelenjavni zavitek. Zjutraj lahko poskusite tudi s pitjem vode z nekaj ščepci kajenskega popra.